***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Hellurei :wave:

Mitäs täällä? BB:a odotellessa vai? :p Pessi: Musta se Marko on ihan :p ja mukavan oloinen. :) Muutenkin tuolla on muutama ihan jees tyyppi, mutta pari on kyllä aika itteensä täynnä olevia. :kieh:

Oltiin tänään BabyBiossa. Piti ekaks mennä kattomaan Maalaukseen kadonnut nainen, mutta siellä meni myös Mrs. Pettigree (komedia), joten valkattiinkin se. Tuon toisen vois katsoa vaikka ilman lasta. =) Mukavaa oli, mutta pärsi vähän, kun oli samat tuotteet kuin viimeksi siinä lahjakassissa eli KaksPlussan numerot 6 (ennestään mulla jo 1 kpl) ja 7-8 (ennestään ollu jo 3 kpl niitä, yks lähteny kiertoon), sama puurotetra, missä rasvatonta maitoa (annoin taas kaverille) ja juu, Muksun hedelmäsose on ihan jees, edellistäkään tosin ei olla vielä käytetty, mutta meneehän noita. Ja Nestlen muovilusikka on kyl kans hyvä, kun niitäkin aina tarvii. Aijuu, tänään oli uutena yks Libero-vaippa, kokoa 3, mahtui vielä tytölle. :) Bion jälkeen käytiin Namaskaarissa syömässä :p intialainen on niin hyvää! :p

Tyttö söi tänään ekaa kertaa lihaa. No, vähänhän sitä oli annoksessa, olisko pari grammaa uponnut kasvissoseen kanssa. :) Keitettyä possua oli siis. Mausteita ei laitettu, mutta keitinliemessä oli porkkanaa, sipulia ja mustapippureita, joten antoivat makua lihaankin. Keitinlientä lirautettiin siis vähän myös lihan joukkoon soseutuksen yhteydessä.

Töppösistä; meillä on justiinsa nuo lumiannan mainitsemat Reimatecin töppöset vaaleanpunaisena. Niistä töppösistä olikin täällä jo taannoin puhetta. :xmas: Ollaan pidetty niissä välillä ylimääräistä bambusukkaa ja välillä ei. Välillä on käytössä myös semmoiset nahkaiset tossukat.

Onnea neuvolakävijöille uusista hienoista mitoista! :flower: Meillevauvan ja Liinamarin bebet ainakin olivat terkkarilla tänään käyneet. =)

Alkon ottamisesta ollut puheita... Mulla suunnilleen sama linja kuin Jahvella, eli muutaman voin ihan hyvin ottaa tässä illan kähmyssä. Silloin kun mies ei ole kotona, voin ottaa yhden. =)

Posteista ja lehtitilauksista; Mainokset on meille -Ei kiitos!, mutta lehtiä tulee aika läjä. Just tilasin sen KaksPlussan ja ennestään tulee Vauva ja Kotivinkki, sit tulee pari sanomalehteä (Hesari ja uutispäivä D), muutaman järjestön lehdet ja sit nää asiakkuushaistapaska -lehdet. =) Kotivinkin tilauksen tosin lopetin just, kun kyllästyin siihen. =)

perskules, pitänee jatkaa myöhemmin, pitäis täyttää vielä ph-hakemukset ja nuo omat hoitovapaa-lomakkeet... |O

ieva & Hattara melkein 7kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
Mulla on sellaiset Reiman samaakangastakuinpukukin -tossut...oisko koko 1 (olisi ollut 0), mutta helpompi noi on pukea ja on tosi kätsytkin. Niissä on sellainen pitkä varsikin. Yritän hakea linkin....
http://www.reima.fi/collection/flaten/
meillä vaaleanpunaiset :heart:
Onpas noi kivan näköset.. Oonki miettiny että mitä pikkumiehelle jalkoihin :)
Mä ostin tollaset jo heti maaliskuussa... :xmas: Olivat ihan super kätevät jo silloin..ja ostin kokoa 2 niin mahtuu vielä keväälläkin kun noilla ei tod. ole merkitystä minkä kokoiset ovat kuhan vaan jalka siis mahtuu sisälle villasukan kans. ;) Suosittelen todella 'lämpimästi'. :flower:
Nuo näytti minustakin tosi kivoilta! Missä noita myydään? :attn:

Entä mitä puette jalkoihin NYT, kun ei vielä toppaista tarvitse? :attn:
Kattelin äsken semmosia "kenkätossuja", mitkä on siis lähinnä koristeeksi ja että pysyy sukat jalassa, mut ne on usein semmosia kovia koppuroita eikä ne toisaalta tarjoa mielestäni yhtään lämpöä, kun saisi ne kuitenkin vähän jo lämmittääkin, muttei vielä niin paljoa kuin toppatossukat. Meillä siis kun on aika lämpimäinen tuo neiti, eli ei tosiaan toppatöppösiä vielä tarvitse.
Noi ei ole toppaiset :D
 
Toukka tomera (isi keksi uuden lempinimen) sai tänään kahdelta kummilta samat lahjat:siniset barbababat! Hassu yhteensattuma. Huomenna käydään vaihtaan toinen mustaks. Toukka oli kyllä eniten innoissaan lahjapaperista :D

Jotain ihanaa mun eilen loukkaamasta sormesta: en voi pestä itse hiuksia kunnolla, niin mies pesi ne! Ihanaa hemmottelua :heart:

Ja INTIALAINEN on niiiiiiin hyvää :p :p
 
Hö, ei tullu...
Niin siis pitää huomenna koittaa saada aikaa likalle teekoohon...luulen, että "SE" tuli taas vierailemaan meille pienimmäisen korviin :ashamed: :headwall:
Nimim. 3 kierrettä jo taltutettu, :headwall: :headwall: :headwall:
Mut nyt meen oikeesti :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:
Kuinka monta tuntia teidän pikkuiset nukkuu yössä?

Varasin nyt ajan Tiina Tuomelalle et ois joku apuna selvittelemässä noita allergioita ja joku joka osais neuvoa näissä asioissa. Itellä rupeaa jo hajoamaan pää ku stressaan niin Adan puolesta. :headwall:
Kävi muuten tosi hyvä tuuri ku soitin tota aikaa. Yleensä Tuomelalle on TOSI pitkät jonotusajat, jopa kuukausia, mutta nyt satuttiin saamaan peruutusaika jo ensi tiistaille! Jippii! :)
Onnea ajasta Anna! :flower: =) Varmasti saatte apuja! =) Meillä hattara nukkuu yössä 10-12 tuntia, mutta päiväunia nukkuu vain (vai onko vain) parin tunnin verran yhteensä. En ole ollut huolissani lyhyistä päikyistä, koska näyttää pärjäävän niillä hyvin. Eiköhän tuo rytmi tuosta muovaannu. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
Mulla on sellaiset Reiman samaakangastakuinpukukin -tossut...oisko koko 1 (olisi ollut 0), mutta helpompi noi on pukea ja on tosi kätsytkin. Niissä on sellainen pitkä varsikin. Yritän hakea linkin....
http://www.reima.fi/collection/flaten/
meillä vaaleanpunaiset :heart:
Onpas noi kivan näköset.. Oonki miettiny että mitä pikkumiehelle jalkoihin :)
Mä ostin tollaset jo heti maaliskuussa... :xmas: Olivat ihan super kätevät jo silloin..ja ostin kokoa 2 niin mahtuu vielä keväälläkin kun noilla ei tod. ole merkitystä minkä kokoiset ovat kuhan vaan jalka siis mahtuu sisälle villasukan kans. ;) Suosittelen todella 'lämpimästi'. :flower:
Nuo näytti minustakin tosi kivoilta! Missä noita myydään? :attn:

Entä mitä puette jalkoihin NYT, kun ei vielä toppaista tarvitse? :attn:
Kattelin äsken semmosia "kenkätossuja", mitkä on siis lähinnä koristeeksi ja että pysyy sukat jalassa, mut ne on usein semmosia kovia koppuroita eikä ne toisaalta tarjoa mielestäni yhtään lämpöä, kun saisi ne kuitenkin vähän jo lämmittääkin, muttei vielä niin paljoa kuin toppatossukat. Meillä siis kun on aika lämpimäinen tuo neiti, eli ei tosiaan toppatöppösiä vielä tarvitse.
Jesper Juniorissa. Nuo ei oo toppaiset, vaan välikausitöppöset. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hissukka, minusta se taas esitti...sellasta huomiota haki :whistle: :LOL: Koko ajanhan se oli, et "tällästä ei oo ennen ollu" ja ekana iltana jne...hyi YÖK :LOL: :LOL: Jos BB taso tollasena jatkuu ni kattomati jää |O
Parasta viihdettähän tuollainen on. Mitä idiootimpia ne on niin sitä enemmän mä ainakin katson. Se Minna on hyvä tyyppi. Viihdearvo kohdallaan. :LOL: Hermothan niihin menee tasaisesti kaikkiin kuitenkin mut se on vaan ihanaa! :kieh: Ja voi että....se Johan...panisin. :D
:D Peesiä tähän. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Vitsi noi sisukas.netin vaatteet on :p Mä jäin kuolaan niitä vaikka pitäis tapettihommiin ryhtyä :ashamed: :D
:eek: :eek: Slogan: "Meidän hinnoissa ei ole ilmaa!" :LOL: Siistejä on.
Juu ei ollenkaa ilmaa :whistle: Jesper Juniorissa eilen kattelin noita Ida T:n vaatteita ja oli vielä -50 % ni en lähtis tuolta tilaamaan :p Tosin JJ:ssä olevat oli tyttömäisiä kesävaatteita niin se siitä sit :D Monta kertaa oon täyttäny ostoskoria tuolla jo mutta on jääny tilaamatta kun en osaa päättää mitä haluan ehottomasti ku kaikkea ei voi saada :p

Mutta kai mun on sinne Jesperiin taas mentävä hakee ne töppöset :whistle: Kaikki on niitä niin kehunu :D

Ja sitä ievan mainittemaa Been Inside.. bodyä oon kattonu kans.. Ja must se on ihana se My mum rocks body B) Ja kesäks must ois ollu ihana se muurahaispylly :D No joo oishan siel vaikka mitä :p

Siis onhan toi Minna aika viihdyttävä.. Tylsää oli sillo yks vuos kun tuolla talossa oli niin tasapaksua porukkaa jotka päivät pitkät makas sohvalla... Mutta ei siitä tarvi tykätä siitä Minnasta :D Eikä Nikosta eikä muistakaan.. Tosin musta se Marko on kans aika mukavan olonen heppu vaikka on aika totinen =)

Jaa jaa.. BB tässä auki ja tuo akka kävi sitte kertomassa kuinka käväs kokeilees haarojen väliä... Voi häpeä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mulla oli jäänyt tuo Marko huomaamatta eilen, mutta enole yhtään yllättynyt niistä jotka sai eniten pisteitä...

Vielä en ole ihastunut kehenkään, mutta se Minna saa kyllä mut vähän hermostuun :whistle: Ja se Niko on ihan kun pikkulapsi...mehuuuuuu, äiti mä haluun mehuu :LOL:
 

Yhteistyössä