...no joo...vaihtelu virkistää! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP, kyl se on niin justiinsa Kun on 10v käytetty pelkkii sinisii
Meillä on koko ajan alaovet lukossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tosin olempa ollu niinki myöhään jakokierroksella, et kerrostaloissa ollu ovet lukossa (meni klo 18 kiinni) |O
No joo..mut tuolla ei oo missää, kun ei oo ns keskustaa jossa taas on ainaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä on koko ajan alaovet lukossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tosin olempa ollu niinki myöhään jakokierroksella, et kerrostaloissa ollu ovet lukossa (meni klo 18 kiinni) |O
Noi ei ole toppaisetAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Nuo näytti minustakin tosi kivoilta! Missä noita myydään? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Mä ostin tollaset jo heti maaliskuussa... :xmas: Olivat ihan super kätevät jo silloin..ja ostin kokoa 2 niin mahtuu vielä keväälläkin kun noilla ei tod. ole merkitystä minkä kokoiset ovat kuhan vaan jalka siis mahtuu sisälle villasukan kans. Suosittelen todella 'lämpimästi'. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Onpas noi kivan näköset.. Oonki miettiny että mitä pikkumiehelle jalkoihinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Mulla on sellaiset Reiman samaakangastakuinpukukin -tossut...oisko koko 1 (olisi ollut 0), mutta helpompi noi on pukea ja on tosi kätsytkin. Niissä on sellainen pitkä varsikin. Yritän hakea linkin....Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
http://www.reima.fi/collection/flaten/
meillä vaaleanpunaiset :heart:
Entä mitä puette jalkoihin NYT, kun ei vielä toppaista tarvitse? :attn:
Kattelin äsken semmosia "kenkätossuja", mitkä on siis lähinnä koristeeksi ja että pysyy sukat jalassa, mut ne on usein semmosia kovia koppuroita eikä ne toisaalta tarjoa mielestäni yhtään lämpöä, kun saisi ne kuitenkin vähän jo lämmittääkin, muttei vielä niin paljoa kuin toppatossukat. Meillä siis kun on aika lämpimäinen tuo neiti, eli ei tosiaan toppatöppösiä vielä tarvitse.
Ne on niin Meillä on semmoinen mustavalkoraidallinen yöpuku, jossa lukee "Been 9 months inside" On vielä hieman iso, mutta nyt syksyllä on luulatavsti ihan passeli.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Vitsi noi sisukas.netin vaatteet on
Peesiä tuohon! Ärsyttävämpää olis, jos kaikki olis mallinmitoissa. Musta ns. normaalikokoisia ihmisiä on ihan kiva katsella. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Itsetunto tolla kohallaanAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Järkky bimbo akka se BB-Minna :$ :x Mä en kyllä sellaisia läskejäkään kehtais mennä esitteleen
Onnea ajasta Anna! :flower: =) Varmasti saatte apuja! =) Meillä hattara nukkuu yössä 10-12 tuntia, mutta päiväunia nukkuu vain (vai onko vain) parin tunnin verran yhteensä. En ole ollut huolissani lyhyistä päikyistä, koska näyttää pärjäävän niillä hyvin. Eiköhän tuo rytmi tuosta muovaannu. =)Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:Kuinka monta tuntia teidän pikkuiset nukkuu yössä?
Varasin nyt ajan Tiina Tuomelalle et ois joku apuna selvittelemässä noita allergioita ja joku joka osais neuvoa näissä asioissa. Itellä rupeaa jo hajoamaan pää ku stressaan niin Adan puolesta. :headwall:
Kävi muuten tosi hyvä tuuri ku soitin tota aikaa. Yleensä Tuomelalle on TOSI pitkät jonotusajat, jopa kuukausia, mutta nyt satuttiin saamaan peruutusaika jo ensi tiistaille! Jippii!
Jesper Juniorissa. Nuo ei oo toppaiset, vaan välikausitöppöset. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Nuo näytti minustakin tosi kivoilta! Missä noita myydään? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Mä ostin tollaset jo heti maaliskuussa... :xmas: Olivat ihan super kätevät jo silloin..ja ostin kokoa 2 niin mahtuu vielä keväälläkin kun noilla ei tod. ole merkitystä minkä kokoiset ovat kuhan vaan jalka siis mahtuu sisälle villasukan kans. Suosittelen todella 'lämpimästi'. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Onpas noi kivan näköset.. Oonki miettiny että mitä pikkumiehelle jalkoihinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Mulla on sellaiset Reiman samaakangastakuinpukukin -tossut...oisko koko 1 (olisi ollut 0), mutta helpompi noi on pukea ja on tosi kätsytkin. Niissä on sellainen pitkä varsikin. Yritän hakea linkin....Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
http://www.reima.fi/collection/flaten/
meillä vaaleanpunaiset :heart:
Entä mitä puette jalkoihin NYT, kun ei vielä toppaista tarvitse? :attn:
Kattelin äsken semmosia "kenkätossuja", mitkä on siis lähinnä koristeeksi ja että pysyy sukat jalassa, mut ne on usein semmosia kovia koppuroita eikä ne toisaalta tarjoa mielestäni yhtään lämpöä, kun saisi ne kuitenkin vähän jo lämmittääkin, muttei vielä niin paljoa kuin toppatossukat. Meillä siis kun on aika lämpimäinen tuo neiti, eli ei tosiaan toppatöppösiä vielä tarvitse.
Peesiä tähän. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Parasta viihdettähän tuollainen on. Mitä idiootimpia ne on niin sitä enemmän mä ainakin katson. Se Minna on hyvä tyyppi. Viihdearvo kohdallaan. Hermothan niihin menee tasaisesti kaikkiin kuitenkin mut se on vaan ihanaa! :kieh: Ja voi että....se Johan...panisin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hissukka, minusta se taas esitti...sellasta huomiota haki Koko ajanhan se oli, et "tällästä ei oo ennen ollu" ja ekana iltana jne...hyi YÖK Jos BB taso tollasena jatkuu ni kattomati jää |O
Juu ei ollenkaa ilmaa Jesper Juniorissa eilen kattelin noita Ida T:n vaatteita ja oli vielä -50 % ni en lähtis tuolta tilaamaan Tosin JJ:ssä olevat oli tyttömäisiä kesävaatteita niin se siitä sit Monta kertaa oon täyttäny ostoskoria tuolla jo mutta on jääny tilaamatta kun en osaa päättää mitä haluan ehottomasti ku kaikkea ei voi saadaAlkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Slogan: "Meidän hinnoissa ei ole ilmaa!" Siistejä on.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Vitsi noi sisukas.netin vaatteet on Mä jäin kuolaan niitä vaikka pitäis tapettihommiin ryhtyä :ashamed:
Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Niin ja onko hiivassa sokeria...
Tai jogurteista: ei niissä ole sokeria kun ne on rasvattomia... |O