***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Mul on (ollu) pojalle useampia kenkiä. Harvoin tosin tulee käytettyä, on vähä niin ku asusteina :D Parhaat on kyl ollu Lindexin "retrotennarit" missä oli kuminauhat ni sai hyvin jalkaan.. Tai no ne nyt oli enemmänki tossut, mut oli tosi hyvät jalkaan. Sil ois tuolla oikeita kenkiä, jos nyt syksyllä kokeilis käyttää enemmän.
 
Ostin naapurilta tänään punaisen Reima tec talvipuvun. Käytetty viime talvi, ei mitään kulumia aivan priima, pyysi siitä 15 ? .... ostin pois tietty. Samalla myi goretex talvikengät, ne ostin pois kympillä. Koko hieman mietityttää, kun on 22 ja meidän likalla melko pieni jalka. No ehkä niitä voi villasukan kanssa keväällä käyttää.

 
Pitää katella noita hanskoja, jos jostain jotkut löytyis. Ideaparkin Jesper Juniorissa olis ollu ihan oranssejakin :p mut olivat isommille ja toppahanskoja...No, kyllähän joku muukin väri paremman puutteessa välttäis... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Voin siis suositella, voyage teetä, brazilian baya muistaakseni..semmonne musta laatikko missä vihreellä tekstiä/kuvia, ja oisko kookoksen kuva..tosi namia :wave:
kookos
--en mäkään oo mikään fani mutta tossa teessä se on ihan :p
Kookos on tosiaan ihan kamalaa :x Kookosmaito menee jossain wokkiruoissa mut muuten nou tänks :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Koko hieman mietityttää, kun on 22 ja meidän likalla melko pieni jalka. No ehkä niitä voi villasukan kanssa keväällä käyttää.
Tytyllä on nyt kengät kokoa 19 ja menevät sen takia että ainoastaan konttaa ne jalassa, jos kävelis en laittais jalkaan. Eivät siis likistä tai mitään, mut kävelykäyttöön pitäis olla vielä vähän enempi tilaa-meidän neidillä on kyllä iso jalka. :whistle: Menevät just sen vähän aikaa että alkaa tarvita paksumpaa kenkää, siitä pitääkin sit varmaan ostaa jo koko 21...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mul on (ollu) pojalle useampia kenkiä. Harvoin tosin tulee käytettyä, on vähä niin ku asusteina :D Parhaat on kyl ollu Lindexin "retrotennarit" missä oli kuminauhat ni sai hyvin jalkaan.. Tai no ne nyt oli enemmänki tossut, mut oli tosi hyvät jalkaan. Sil ois tuolla oikeita kenkiä, jos nyt syksyllä kokeilis käyttää enemmän.
Juu, on meilläkin aina "kengät". =) Mm. tuommoiset samanlaiset Lindexin tossukat, parit tyttökengät ja sitten noita ihania Robeezin tossuja. :p http://www.robeez.com/EN-US/default.htm
Oon ihan hulluna noihin. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
lumianna :attn: mites se teidän reissu meni tytön kannalta katsottuna? :wave: Meillä on loma auringossa edessä ensi viikolla B) :D .
Kiitos oikeen mainiosti B) , vieläkin kaiholla muistelen lämmintä aikaa.

Kuuma siellä oli kuin mikäkin, auton mittari näytti 40 astetta molemmin puolin. Onneksi oli ilmastoitu kämppä ja auto. Tyytö söi tissiä ahkerasti ja minä join itse sitäkin ahkerammin. Lisäsi tarjosin usein myös ihan pullovettä tytölle tuttipullosta. Joi sitä noin 3 dl päivässä. Koskaan ei ollut vettä ennen juonut, enkä itse asiassa senkään jälkeen ole täällä kylmässä koto Suomessa sitä tarjonnut.

Aurinkoa varottiin kovasti ja se onnistui oleilemalla sisällä pahimmat ajat, oleilemalla varjossa, käytettiin aina rattaissa päivänvarjoa (tätä ilman ei oltais tultu toimeen), uimapukuna tyttöllä oli sellainen lahkeellinen uv-suoja (kerroin50) vaate. Ostin sen verta reilun koon 74/80, että menee ehkä myös ensikesänä uimapukuna.

Lennot meni tosi hyvin...laskut ja nousut imetin. Laskuissa reagoi sillain lievästi säikähtäen jotakin molemmilla kerroilla...ehkä korvat paukkui tai vihloi tai jotain, rauhottui kuitenkin heti. Kentällä kuljettiin mandukassa.

Oli hyvä reissu, lähtisin uudestaan heti !
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mul on (ollu) pojalle useampia kenkiä. Harvoin tosin tulee käytettyä, on vähä niin ku asusteina :D Parhaat on kyl ollu Lindexin "retrotennarit" missä oli kuminauhat ni sai hyvin jalkaan.. Tai no ne nyt oli enemmänki tossut, mut oli tosi hyvät jalkaan. Sil ois tuolla oikeita kenkiä, jos nyt syksyllä kokeilis käyttää enemmän.
Juu, on meilläkin aina "kengät". =) Mm. tuommoiset samanlaiset Lindexin tossukat, parit tyttökengät ja sitten noita ihania Robeezin tossuja. :p http://www.robeez.com/EN-US/default.htm
Oon ihan hulluna noihin. :xmas:
Ei vitsit :eek: Mistä noita saa vai vaan tuolta nettisivuilta??? :heart: :heart: Must tuntuu että pojille on tosi vähä mitää kivoja kenkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Taitaa toi Jesper Junior olla aika kovassa huudossa ainaki meijän ketjussa :LOL:
Ajattelin huomenna mennä kattelemaan toppapukuja. :xmas:
Mie kattelin jo eilen mutta mie vieläki toivun tästä järkytyksestä kuinka paljon mulla menee rahaa :eek: Kerään tässä viel rohkeutta mennä ostamaan.. Tosin sitä "lentävää" pukua meille tuskin vielä ainakaa tulee tän ikäsenä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mul on (ollu) pojalle useampia kenkiä. Harvoin tosin tulee käytettyä, on vähä niin ku asusteina :D Parhaat on kyl ollu Lindexin "retrotennarit" missä oli kuminauhat ni sai hyvin jalkaan.. Tai no ne nyt oli enemmänki tossut, mut oli tosi hyvät jalkaan. Sil ois tuolla oikeita kenkiä, jos nyt syksyllä kokeilis käyttää enemmän.
Juu, on meilläkin aina "kengät". =) Mm. tuommoiset samanlaiset Lindexin tossukat, parit tyttökengät ja sitten noita ihania Robeezin tossuja. :p http://www.robeez.com/EN-US/default.htm
Oon ihan hulluna noihin. :xmas:
Ei vitsit :eek: Mistä noita saa vai vaan tuolta nettisivuilta??? :heart: :heart: Must tuntuu että pojille on tosi vähä mitää kivoja kenkiä.
Jesper Juniorissa...... joitain ainakin tuon tapaisia olen nähnyt.

Ihania ovat kyllä. Kirjoittaa joulupukille :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mul on (ollu) pojalle useampia kenkiä. Harvoin tosin tulee käytettyä, on vähä niin ku asusteina :D Parhaat on kyl ollu Lindexin "retrotennarit" missä oli kuminauhat ni sai hyvin jalkaan.. Tai no ne nyt oli enemmänki tossut, mut oli tosi hyvät jalkaan. Sil ois tuolla oikeita kenkiä, jos nyt syksyllä kokeilis käyttää enemmän.
Juu, on meilläkin aina "kengät". =) Mm. tuommoiset samanlaiset Lindexin tossukat, parit tyttökengät ja sitten noita ihania Robeezin tossuja. :p http://www.robeez.com/EN-US/default.htm
Oon ihan hulluna noihin. :xmas:
Ei vitsit :eek: Mistä noita saa vai vaan tuolta nettisivuilta??? :heart: :heart: Must tuntuu että pojille on tosi vähä mitää kivoja kenkiä.
Esim. Jesper Juniorista. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Taitaa toi Jesper Junior olla aika kovassa huudossa ainaki meijän ketjussa :LOL:
Ajattelin huomenna mennä kattelemaan toppapukuja. :xmas:
Mie kattelin jo eilen mutta mie vieläki toivun tästä järkytyksestä kuinka paljon mulla menee rahaa :eek: Kerään tässä viel rohkeutta mennä ostamaan.. Tosin sitä "lentävää" pukua meille tuskin vielä ainakaa tulee tän ikäsenä :D
Ne lentävät puvut maksaa vauvahaalarimallisina 99e. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mul on (ollu) pojalle useampia kenkiä. Harvoin tosin tulee käytettyä, on vähä niin ku asusteina :D Parhaat on kyl ollu Lindexin "retrotennarit" missä oli kuminauhat ni sai hyvin jalkaan.. Tai no ne nyt oli enemmänki tossut, mut oli tosi hyvät jalkaan. Sil ois tuolla oikeita kenkiä, jos nyt syksyllä kokeilis käyttää enemmän.
Juu, on meilläkin aina "kengät". =) Mm. tuommoiset samanlaiset Lindexin tossukat, parit tyttökengät ja sitten noita ihania Robeezin tossuja. :p http://www.robeez.com/EN-US/default.htm
Oon ihan hulluna noihin. :xmas:
Ei vitsit :eek: Mistä noita saa vai vaan tuolta nettisivuilta??? :heart: :heart: Must tuntuu että pojille on tosi vähä mitää kivoja kenkiä.
Esim. Jesper Juniorista. =)
Siis onko mulla jääny huomaamatta noi meijän Jesperissä :eek: Pitää siis mennä taas takasin :D

Mä en ees muista mikä puku se lentävä oli mutta katoin vaan että onpa nätti ja 80 senttinenki ois tässä.. Ja hintalappu oli 159 euroa :D :D Piti tarkistaa viereisestä että onks tää oikeesti tän hinta :D Pitää oikeesti alkaa tutustuun enemmän noihin ominaisuuksiin että mikä maksaa ja mistä kannattaa maksaa.. On mulla paljo opittavaa vielä :xmas: Kunhan tästä alkushokista selviän :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ainiin, mä järkkäilen yhdelle kaverille vauvakutsuja ja ajattelin, että olis kiva tehdä semmoinen amerikkalaistyylinen vaippakakku. Olisko jollain ohjetta/ kuvaa tms. siihen? Ootteko tehneet koskaan? :wave: :attn: :attn:
Mä oon jossain blogissa joskus nähny sen kuvan. Tällee äkkisältää en osaa antaa neuvoja siihe ku en oo tehny ite.. Yritänpä etsiä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ainiin, mä järkkäilen yhdelle kaverille vauvakutsuja ja ajattelin, että olis kiva tehdä semmoinen amerikkalaistyylinen vaippakakku. Olisko jollain ohjetta/ kuvaa tms. siihen? Ootteko tehneet koskaan? :wave: :attn: :attn:
En koskaan kuullutkaan.. :xmas: :eek:
Se ei siis ole nimestään huolimatta mitään syötävää! :LOL: Se on semmoinen vaipoista koottu rakennelma, kakun malliin, mihin voi esim. laittaa kaikenlaista kivaa tilpehööriä mukaan. laitan kuvan, kun/jos saan tehtyä. =)
 

Yhteistyössä