Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
lumianna :attn: mites se teidän reissu meni tytön kannalta katsottuna? :wave: Meillä on loma auringossa edessä ensi viikolla B)
.
Kiitos oikeen mainiosti B) , vieläkin kaiholla muistelen lämmintä aikaa.
Kuuma siellä oli kuin mikäkin, auton mittari näytti 40 astetta molemmin puolin. Onneksi oli ilmastoitu kämppä ja auto. Tyytö söi tissiä ahkerasti ja minä join itse sitäkin ahkerammin. Lisäsi tarjosin usein myös ihan pullovettä tytölle tuttipullosta. Joi sitä noin 3 dl päivässä. Koskaan ei ollut vettä ennen juonut, enkä itse asiassa senkään jälkeen ole täällä kylmässä koto Suomessa sitä tarjonnut.
Aurinkoa varottiin kovasti ja se onnistui oleilemalla sisällä pahimmat ajat, oleilemalla varjossa, käytettiin aina rattaissa päivänvarjoa (tätä ilman ei oltais tultu toimeen), uimapukuna tyttöllä oli sellainen lahkeellinen uv-suoja (kerroin50) vaate. Ostin sen verta reilun koon 74/80, että menee ehkä myös ensikesänä uimapukuna.
Lennot meni tosi hyvin...laskut ja nousut imetin. Laskuissa reagoi sillain lievästi säikähtäen jotakin molemmilla kerroilla...ehkä korvat paukkui tai vihloi tai jotain, rauhottui kuitenkin heti. Kentällä kuljettiin mandukassa.
Oli hyvä reissu, lähtisin uudestaan heti !