***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Toinen meistä taitaa puhua aidasta ja toinen aidanseipäästä.

Mun mielestä keskustelu, josta kaikki sai alkunsa oli sinällään ihan ok. Mielipiteensä saa kullakin olla ja en mä ainakaan koe olevani kykenevä arvostelemaan muita. Mutta mun mielestä kurjaa on se, että asiasta väännetään lähes koko päivä "vitsiä", jossa koko ajan jaksetaan mainita halpa, ale, ei merkkivaate jne. Se menee mun mielestä jo vähän tökkimisen puolelle. Varsinkin, kun sitä kestää pitkän pitkän aikaa..Mutta se siitä. Nyt mä en oikeesti enää jaksa tätä aihetta :D

tulipa sekavasti, toivottavasti joku saa kiinni mun ajatuksesta ;)
--minä ainakin sain :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hippa sen verran pakko kysyä, siis täällä ei saa vaikka mainita ale-ostoksista jotka on ostettu halppiskaupoista :whistle: :wave:
Kun toiset puhuu tehneensä alelöytöjä merkkivaatteista...
Äh, minä menen..
joo, just tätä mä tarkoitin. voi huoh. Nyt meen mäkin
:whistle:
Sitä mää vähän aattelin :LOL:
Kato ei täällä voi sanoa mitään enää...kun on näitä näkemyseroja ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Piipero, en minä sinne suurkirppikselle... tuntuu että siellä ois parempi sitte jos ois enemmälti tavaraa myynnissä, eikä vaatteita niinkään. Ja se että siellä pitäis itse seisoa pöydän takana myymässä ni ei... en minä ilkiä :( Mut ite vois käydä siellä kattelemassa ehkä. Eikä ku eipä sittenkään, meillä taitaa olla se eka sanataide silloin..
Mun mielestä tuo tuntuu kaas vähän jotenkin oudolta. Ihmiset hiplaamasssa omia tavaroita ja tinkimässä halvasta hinnasta vielä enemmän..Mä vien aina itsepalvelukirpparille, niin saa hinnoitella rauhassa eikä tarvi tinkiä tms.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hippa sen verran pakko kysyä, siis täällä ei saa vaikka mainita ale-ostoksista jotka on ostettu halppiskaupoista :whistle: :wave:
Kun toiset puhuu tehneensä alelöytöjä merkkivaatteista...
Äh, minä menen..
joo, just tätä mä tarkoitin. voi huoh. Nyt meen mäkin
:whistle:
Sitä mää vähän aattelin :LOL:
Kato ei täällä voi sanoa mitään enää...kun on näitä näkemyseroja ;)
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Piipero, en minä sinne suurkirppikselle... tuntuu että siellä ois parempi sitte jos ois enemmälti tavaraa myynnissä, eikä vaatteita niinkään. Ja se että siellä pitäis itse seisoa pöydän takana myymässä ni ei... en minä ilkiä :( Mut ite vois käydä siellä kattelemassa ehkä. Eikä ku eipä sittenkään, meillä taitaa olla se eka sanataide silloin..
Mun mielestä tuo tuntuu kaas vähän jotenkin oudolta. Ihmiset hiplaamasssa omia tavaroita ja tinkimässä halvasta hinnasta vielä enemmän..Mä vien aina itsepalvelukirpparille, niin saa hinnoitella rauhassa eikä tarvi tinkiä tms.
- mul kokemuksia molemmista, tos itte myymisessä on omat hyvät puolensa ja suurin ehkä se että se on yks päivä vaan..
Nyt kun mun kampsut on tuol viikkokirpparilla niin homma se on siinäki, melekin joka päivä pitää käyä siivomassa loossia...eli jatkossa valihen ton kertaheitolla jutun :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Piipero, en minä sinne suurkirppikselle... tuntuu että siellä ois parempi sitte jos ois enemmälti tavaraa myynnissä, eikä vaatteita niinkään. Ja se että siellä pitäis itse seisoa pöydän takana myymässä ni ei... en minä ilkiä :( Mut ite vois käydä siellä kattelemassa ehkä. Eikä ku eipä sittenkään, meillä taitaa olla se eka sanataide silloin..
Mun mielestä tuo tuntuu kaas vähän jotenkin oudolta. Ihmiset hiplaamasssa omia tavaroita ja tinkimässä halvasta hinnasta vielä enemmän..Mä vien aina itsepalvelukirpparille, niin saa hinnoitella rauhassa eikä tarvi tinkiä tms.
- mul kokemuksia molemmista, tos itte myymisessä on omat hyvät puolensa ja suurin ehkä se että se on yks päivä vaan..
Nyt kun mun kampsut on tuol viikkokirpparilla niin homma se on siinäki, melekin joka päivä pitää käyä siivomassa loossia...eli jatkossa valihen ton kertaheitolla jutun :wave:
Miehellä on ensi viikko lomaa, ni sillä mäki tähän saumaan sitä koitan saada, ku ois sitte aikaa ja auto millä käydä siellä siivoomassa. En vaan tiiä saako enää näin lyhyellä varoitusajalla ku nyt vasta havahduin tähän hommaan.
 
Noista valmispuuroista mä oon antanut pojalle vain sitä vadelma-kaurapuuroa. Saatiin miehen siskolta noita vauvojen puurohiutaleita, omena-päärynä-riisipuuroa ja sitä piltin kaurapuurojauhetta, kun niiden tytölle ei kelvannut. Miten ihmeessä niistä saa sileää? Mulla jää kauheita kokkareita, vaikka millä koittaisin sekoittaa :eek: Ei sillä, meidän pojalle ne kokkareetkin kelpaa, tyytyväisenä pyörittää suussaan, kun on jotain konkreettisesti syötävää =) Mä saan ite kyllä paljon paremman koostumuksen omaavaa kaurapuuroa tehtyä kattilassa ja vähemmällä sekoittamisella :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ippu mulla on lastenvaatetta menossa kirpparille ja hinnat pyörii euron molemmin puolin =)
muutama remu-haalari on vähän kalliimpi...
Muuten ihan sillä, että vaan saan ne pois...
Mulla on omia vaatteita kaikki... ja esim. farkut on kaikki tosi hyvässä kunnossa, neuleita on vinot pinot, joissa niissäkin osa tosi hyväkuntoisia. Ni en tiiä miten noita hinnoittelis.. :whistle:
Mitä sinä esim. noista haalareista sitte pyydät? Laita vaikka yynä jos et halua tässä kertoa?

 
jee :wave: mää luin kaikki 15sivuu enkä nyt sit kumminkaan muista puoliakaan mitä piti kommentoida :LOL:

Kumman kaa-juttuun... pitä kää te noi vaan, kun mä en kummiskaan ymmärtäis mitä ne sanoo kun ne ei puhu suomea.... mä ottaisin Juha Tapion, hiusten kans tai ilman :p Se laulaa niiiiiiiiiiiiiin nätisti ja on muutenkin komee... Mies vitsailee mulle aina kun kerran satuin mainitteen että olin ollu sen kans treffeillä(siis unissani) mutta en antanu, vaikka Juha olis halunnu. Meil oli tän mun nykysen miehen kans jo niin vahva suhe etten lähteny pettämään edes unissani :LOL: :LOL: (ens kerralla olis mieheltä saatulupa mutta ei oo juhaa näkyny...)

hoitopaikkaa oon hakenu, pudotin hakemuksen tohon naapuripäiväkotiin, ja säästin siis postimerkin.... Töihin olis tarkotus palata loppiaisen jälkeen, eli ihan kohta. Kyllä tää aika menee ihan liian nopiaa....

BB Mun on varmaan melkein pakko ruveta kattoon sitä että mää tiedän mistä te jatkossa puhutte. Tähän asti en oo kattonu muutakun sattumalta pätkiä kanavilla surffatessa. Idols uppoo paremmin...

jaha, nyt haisee kakka. Pakko mennä :wave:
mää tuun taas joskus....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ippu mulla on lastenvaatetta menossa kirpparille ja hinnat pyörii euron molemmin puolin =)
muutama remu-haalari on vähän kalliimpi...
Muuten ihan sillä, että vaan saan ne pois...
Mulla on omia vaatteita kaikki... ja esim. farkut on kaikki tosi hyvässä kunnossa, neuleita on vinot pinot, joissa niissäkin osa tosi hyväkuntoisia. Ni en tiiä miten noita hinnoittelis.. :whistle:
Mitä sinä esim. noista haalareista sitte pyydät? Laita vaikka yynä jos et halua tässä kertoa?
6e ja 7e taitaa nuo haalarit olla =) Ja sit on takki ja housut toinen 10e ja toiset 5e =)
Kunhan sais ne pois :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ippu mulla on lastenvaatetta menossa kirpparille ja hinnat pyörii euron molemmin puolin =)
muutama remu-haalari on vähän kalliimpi...
Muuten ihan sillä, että vaan saan ne pois...
Mulla on omia vaatteita kaikki... ja esim. farkut on kaikki tosi hyvässä kunnossa, neuleita on vinot pinot, joissa niissäkin osa tosi hyväkuntoisia. Ni en tiiä miten noita hinnoittelis.. :whistle:
Mitä sinä esim. noista haalareista sitte pyydät? Laita vaikka yynä jos et halua tässä kertoa?
6e ja 7e taitaa nuo haalarit olla =) Ja sit on takki ja housut toinen 10e ja toiset 5e =)
Kunhan sais ne pois :whistle:
No eihän nuo vieläkään hinnalla pilattuja ole! :)
 
valmispuuroista vielä minäkin... mää oon tähän asti syöttäny noit valmiit tetroja, ja ne on välil ollu aika vellii. Tota Annon puuroo en ookkaan kokeillu, vielä. Eilen ostin noit piltin puurohiutaleita, ja riisipuuro on nyt korkattu. Aika mautonta, mutta kun pistää sosetta joukkoon niin maistuu edes vähän joltain. Illalla kokeillaan tota kaurapuuroo, sitten tiiän enemmän....

Juu, nyt mä meen ihan oikeesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie meinasin tänään mennä kattelee ITELLE uusia farkkuja :D Niih, kattelee :whistle: Koskas sitä itelle osais ostaa :kieh:
Ei vielä Jahvetti kannata uusia farkkuja ostaa, kun sähän pienennyt koko ajan. Saat ostaa muuten taas parin kk päästä uudet :whistle: =)
Sit, kun viel 10kg tippuu, ni mulla on kaappi täys ;) Mut nyt just tätä kokoo ei oo mitään :ashamed: Muutama kk sitte ostamat on jo isot :whistle: :D
 
Mulla ois kans muutama kassillinen tavaraa menossa kirpparille, omia vaatteitani siis. Tädeilleni annoin niistä eurolla kipale, mitä halusivat ja pohdiskelin tässä, että sais helpolla, jos laittais vaan, että "kaikki tästä pöydästä 1?". Pääsis eroon melko varmasti ja loput sitten UFF:lle. Mulla kans kaikki nuo hyväkuntoisia, vähänkin kulahtaneet tms. heitin roskiin silloin kun noita kasailin :whistle: Pitäs vaan saada aikaseksi varattua se pöytä..
 

Yhteistyössä