--minä ainakin sain :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Toinen meistä taitaa puhua aidasta ja toinen aidanseipäästä.
Mun mielestä keskustelu, josta kaikki sai alkunsa oli sinällään ihan ok. Mielipiteensä saa kullakin olla ja en mä ainakaan koe olevani kykenevä arvostelemaan muita. Mutta mun mielestä kurjaa on se, että asiasta väännetään lähes koko päivä "vitsiä", jossa koko ajan jaksetaan mainita halpa, ale, ei merkkivaate jne. Se menee mun mielestä jo vähän tökkimisen puolelle. Varsinkin, kun sitä kestää pitkän pitkän aikaa..Mutta se siitä. Nyt mä en oikeesti enää jaksa tätä aihetta
tulipa sekavasti, toivottavasti joku saa kiinni mun ajatuksesta
Sitä mää vähän aattelinAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:joo, just tätä mä tarkoitin. voi huoh. Nyt meen mäkinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hippa sen verran pakko kysyä, siis täällä ei saa vaikka mainita ale-ostoksista jotka on ostettu halppiskaupoista :wave:
Kun toiset puhuu tehneensä alelöytöjä merkkivaatteista...
Äh, minä menen..
Mun mielestä tuo tuntuu kaas vähän jotenkin oudolta. Ihmiset hiplaamasssa omia tavaroita ja tinkimässä halvasta hinnasta vielä enemmän..Mä vien aina itsepalvelukirpparille, niin saa hinnoitella rauhassa eikä tarvi tinkiä tms.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Piipero, en minä sinne suurkirppikselle... tuntuu että siellä ois parempi sitte jos ois enemmälti tavaraa myynnissä, eikä vaatteita niinkään. Ja se että siellä pitäis itse seisoa pöydän takana myymässä ni ei... en minä ilkiä Mut ite vois käydä siellä kattelemassa ehkä. Eikä ku eipä sittenkään, meillä taitaa olla se eka sanataide silloin..
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sitä mää vähän aattelinAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:joo, just tätä mä tarkoitin. voi huoh. Nyt meen mäkinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hippa sen verran pakko kysyä, siis täällä ei saa vaikka mainita ale-ostoksista jotka on ostettu halppiskaupoista :wave:
Kun toiset puhuu tehneensä alelöytöjä merkkivaatteista...
Äh, minä menen..
Kato ei täällä voi sanoa mitään enää...kun on näitä näkemyseroja
- mul kokemuksia molemmista, tos itte myymisessä on omat hyvät puolensa ja suurin ehkä se että se on yks päivä vaan..Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mun mielestä tuo tuntuu kaas vähän jotenkin oudolta. Ihmiset hiplaamasssa omia tavaroita ja tinkimässä halvasta hinnasta vielä enemmän..Mä vien aina itsepalvelukirpparille, niin saa hinnoitella rauhassa eikä tarvi tinkiä tms.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Piipero, en minä sinne suurkirppikselle... tuntuu että siellä ois parempi sitte jos ois enemmälti tavaraa myynnissä, eikä vaatteita niinkään. Ja se että siellä pitäis itse seisoa pöydän takana myymässä ni ei... en minä ilkiä Mut ite vois käydä siellä kattelemassa ehkä. Eikä ku eipä sittenkään, meillä taitaa olla se eka sanataide silloin..
Miehellä on ensi viikko lomaa, ni sillä mäki tähän saumaan sitä koitan saada, ku ois sitte aikaa ja auto millä käydä siellä siivoomassa. En vaan tiiä saako enää näin lyhyellä varoitusajalla ku nyt vasta havahduin tähän hommaan.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:- mul kokemuksia molemmista, tos itte myymisessä on omat hyvät puolensa ja suurin ehkä se että se on yks päivä vaan..Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mun mielestä tuo tuntuu kaas vähän jotenkin oudolta. Ihmiset hiplaamasssa omia tavaroita ja tinkimässä halvasta hinnasta vielä enemmän..Mä vien aina itsepalvelukirpparille, niin saa hinnoitella rauhassa eikä tarvi tinkiä tms.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Piipero, en minä sinne suurkirppikselle... tuntuu että siellä ois parempi sitte jos ois enemmälti tavaraa myynnissä, eikä vaatteita niinkään. Ja se että siellä pitäis itse seisoa pöydän takana myymässä ni ei... en minä ilkiä Mut ite vois käydä siellä kattelemassa ehkä. Eikä ku eipä sittenkään, meillä taitaa olla se eka sanataide silloin..
Nyt kun mun kampsut on tuol viikkokirpparilla niin homma se on siinäki, melekin joka päivä pitää käyä siivomassa loossia...eli jatkossa valihen ton kertaheitolla jutun :wave:
Mulla on omia vaatteita kaikki... ja esim. farkut on kaikki tosi hyvässä kunnossa, neuleita on vinot pinot, joissa niissäkin osa tosi hyväkuntoisia. Ni en tiiä miten noita hinnoittelis..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ippu mulla on lastenvaatetta menossa kirpparille ja hinnat pyörii euron molemmin puolin =)
muutama remu-haalari on vähän kalliimpi...
Muuten ihan sillä, että vaan saan ne pois...
6e ja 7e taitaa nuo haalarit olla =) Ja sit on takki ja housut toinen 10e ja toiset 5e =)Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mulla on omia vaatteita kaikki... ja esim. farkut on kaikki tosi hyvässä kunnossa, neuleita on vinot pinot, joissa niissäkin osa tosi hyväkuntoisia. Ni en tiiä miten noita hinnoittelis..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ippu mulla on lastenvaatetta menossa kirpparille ja hinnat pyörii euron molemmin puolin =)
Mitä sinä esim. noista haalareista sitte pyydät? Laita vaikka yynä jos et halua tässä kertoa?
No eihän nuo vieläkään hinnalla pilattuja ole!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:6e ja 7e taitaa nuo haalarit olla =) Ja sit on takki ja housut toinen 10e ja toiset 5e =)Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mulla on omia vaatteita kaikki... ja esim. farkut on kaikki tosi hyvässä kunnossa, neuleita on vinot pinot, joissa niissäkin osa tosi hyväkuntoisia. Ni en tiiä miten noita hinnoittelis..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ippu mulla on lastenvaatetta menossa kirpparille ja hinnat pyörii euron molemmin puolin =)
Mitä sinä esim. noista haalareista sitte pyydät? Laita vaikka yynä jos et halua tässä kertoa?
Kunhan sais ne pois
Ei vielä Jahvetti kannata uusia farkkuja ostaa, kun sähän pienennyt koko ajan. Saat ostaa muuten taas parin kk päästä uudet =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meinasin tänään mennä kattelee ITELLE uusia farkkuja Niih, kattelee Koskas sitä itelle osais ostaa :kieh:
Sillä minäki myyn, että saisin sit ostaa itelle uusia tilalle. Hyllyistä tuli nimittäin aika tyhjät...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meinasin tänään mennä kattelee ITELLE uusia farkkuja Niih, kattelee Koskas sitä itelle osais ostaa :kieh:
Sit, kun viel 10kg tippuu, ni mulla on kaappi täys Mut nyt just tätä kokoo ei oo mitään :ashamed: Muutama kk sitte ostamat on jo isotAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Ei vielä Jahvetti kannata uusia farkkuja ostaa, kun sähän pienennyt koko ajan. Saat ostaa muuten taas parin kk päästä uudet =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meinasin tänään mennä kattelee ITELLE uusia farkkuja Niih, kattelee Koskas sitä itelle osais ostaa :kieh:
Sie oot kuitenki liian pieniAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Nii ja hei, mulla ois tuolla monet monet, osta multa?!
Mitäs kokoa sinä tarttisit?
Muoks: jahvetille farkuista siis tämä!
Oon minä nyt, mutta noi farkut ei! Miten pitkä sinä oot?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sie oot kuitenki liian pieniAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Nii ja hei, mulla ois tuolla monet monet, osta multa?!
heh...kokonaiset 158cmAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Oon minä nyt, mutta noi farkut ei! Miten pitkä sinä oot?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sie oot kuitenki liian pieniAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Nii ja hei, mulla ois tuolla monet monet, osta multa?!