Meille ei näillä näkymin tuu vauvoja ainakaan muutamaan vuoteen, joten ei voi kaikkea alkaa säästelemään. Säästän ihanimmat vaatteet ja tavarat vaan. Ruskovillan myssyjä oli kaks, niin toinen lähtee myyntiin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:mä säästän "hyvät" vaipat ja myyn vaan ne mitkä ei käyny A:lle... ihanku et jos tulee lisää vauvoja et niille kävis just samat mallit... mut niin epäloogisesti päättelen :xmas:
No tuo kamojen myyntiin laittaminen! |O Helpommalla pääsis, jos veis vaan johki kirppikselle.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
eip siel juur mitn... zukun kommentteja repeilen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Samma här. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:käyn krhos =)
joo mut mä nään sen kivana pikku harrastuksena =) :xmas: (tosi koukuttavana kylläkin...) mut kivaa musta et ei tarvi roudaa kamaa kirpparille, voi hoitaa myyntihommat kotoa suoraanAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:No tuo kamojen myyntiin laittaminen! |O Helpommalla pääsis, jos veis vaan johki kirppikselle.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Onhan se näinkin! Ja luultavasti mua pärsi vähän vaan tuo alkukankeus. laitoin vk-haalarin vahingossa kahteen otteeseen, tai siis sekapäissäni suljin kohteen kerran jne. B)Alkuperäinen kirjoittaja emmie:joo mut mä nään sen kivana pikku harrastuksena =) :xmas: (tosi koukuttavana kylläkin...) mut kivaa musta et ei tarvi roudaa kamaa kirpparille, voi hoitaa myyntihommat kotoa suoraanAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:No tuo kamojen myyntiin laittaminen! |O Helpommalla pääsis, jos veis vaan johki kirppikselle.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Välikommenttia ku unohtuis muutenAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei ni. Mun yo-kuvan olisivat halunneet laittaa, en suostunut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ei ne ilman lupaa laita!Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Muistathan että valokuvaamot laittaa parhaat otokset näyteikkunaansa kaikille nähtäviksAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tarttisko pyytää perhepotretti...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:.. ja joskus ilman vaatteitaki
Meillä myös :kieh: mutta ei siitä sen enempää, näyttää näköjään olevan normaaleja meillä nuo helvetilliset yötAlkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Meillä oli ihan fiasko yö |O
Mie myyn ilman postareita yleensä.. Ja laitan siihen otsikkoon ilm. siitä.. Mut en nyt tiiä onko siitäkään oikiasti apuja... Mut en mie mitää tehosteita käytä, maksaa ihan turhasta.. Ja mitä lähempänä sulkemisaika on nii sitä lähimmillä sivuillsa se on.. Miun ymmärtääkseni..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Huomenta :xmas:
Saanukka, emmie, Kiin ja muut huutislaiset! :attn: :attn: :attn: Miten saatte tuotteenne esiin massasta? :/ Yritin äsken etsiä kohteitani haulla, ei löytynyt tai olisi siis ollut varmaan jossain sivulla miljoona. No, omalta sivulta toki löytyy,mutte miten muut ihmiset löytävät ne? :wave:
No pääasia että maistuuAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Meillä syötiin aamupuuro telkun ääressä :ashamed: Eikä ollu eka kerta...
minä peesaan Pessiä,tärkeintä että ruoka maistuu. meillä syö välillä esikoinenki aamupalan olohuoneessaAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Meillä syötiin aamupuuro telkun ääressä :ashamed: Eikä ollu eka kerta...