***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
mä säästän "hyvät" vaipat ja myyn vaan ne mitkä ei käyny A:lle... ihanku et jos tulee lisää vauvoja et niille kävis just samat mallit... mut niin epäloogisesti päättelen :xmas:
Meille ei näillä näkymin tuu vauvoja ainakaan muutamaan vuoteen, joten ei voi kaikkea alkaa säästelemään. Säästän ihanimmat vaatteet ja tavarat vaan. Ruskovillan myssyjä oli kaks, niin toinen lähtee myyntiin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Helvatallinen homma! |O

Mikä niin?
:eek:
No tuo kamojen myyntiin laittaminen! |O Helpommalla pääsis, jos veis vaan johki kirppikselle.
joo mut mä nään sen kivana pikku harrastuksena =) :xmas: :whistle: (tosi koukuttavana kylläkin...) mut kivaa musta et ei tarvi roudaa kamaa kirpparille, voi hoitaa myyntihommat kotoa suoraan :)

Helvatallinen homma! |O

Mikä niin?
:eek:
No tuo kamojen myyntiin laittaminen! |O Helpommalla pääsis, jos veis vaan johki kirppikselle.
joo mut mä nään sen kivana pikku harrastuksena =) :xmas: :whistle: (tosi koukuttavana kylläkin...) mut kivaa musta et ei tarvi roudaa kamaa kirpparille, voi hoitaa myyntihommat kotoa suoraan :)
Onhan se näinkin! Ja luultavasti mua pärsi vähän vaan tuo alkukankeus. laitoin vk-haalarin vahingossa kahteen otteeseen, tai siis sekapäissäni suljin kohteen kerran jne. B)

Huomenta!

Yö meni vähä paremmin ku muutamat edelliset.. Mut vielä olis petraamista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
.. ja joskus ilman vaatteitaki :D
Tarttisko pyytää perhepotretti... :whistle:
Muistathan että valokuvaamot laittaa parhaat otokset näyteikkunaansa kaikille nähtäviks :whistle:
Ei ne ilman lupaa laita!
Ei ni. Mun yo-kuvan olisivat halunneet laittaa, en suostunut :saint:
Välikommenttia ku unohtuis muuten

Miun kuva oli ikkunassa ja ihan ilman lupaa, kaveri vaan soitti alkukesästä että heei, siehän oot ******* ikkunassa.. Jee jee.. Nettisivuilla oli myös.. Sen kuvan vissii sais halvemmalla ostettua vai mitenhä se on..

Tuohon oli muutkin jo vastailleet, taitaapi olla kuvausliike kohtanen et kyselevätkö perään.. Pojua me ei käytetä ku vasta 1-vuotiskuvassa.

Miekin sillon tällön myyn jtn huutiksessa.. Vaatteita en juurikaan mut muuta sitten.. Nyt olis liina ja kaukalonlämpöpussi myynnissä.. Mies sit myy ps3 pelejä..

Mites te muuten pakastetatte soseita pilttipurkeissa? Eikö ne räjähä tai tms..?
Ja keitetäänhän hedelmät ennen soseeksi tekoa? :snotty:

Nyt puurolle :wave: '

Saanukka ja J 5,5kk

Huomenta :xmas:

Saanukka, emmie, Kiin ja muut huutislaiset! :attn: :attn: :attn: Miten saatte tuotteenne esiin massasta? :/ Yritin äsken etsiä kohteitani haulla, ei löytynyt tai olisi siis ollut varmaan jossain sivulla miljoona. No, omalta sivulta toki löytyy,mutte miten muut ihmiset löytävät ne? :wave:

No onpas ollu mielenkiintoinen Ievan ja Emmien "näin lisäät kuvia huutikseen"-treenit :LOL:
Meillä oli ihan fiasko yö |O
Tyttö oli levoton ja joskus klo 24-02 aikaan lykkäsin pullon suuhun josko rauhottuis. Joo, neljältä se alkoi eka kiekumaan sit teki jaskat ja alkoi meuhkaamaan. Mä sit silmät ristissä aattelin että vaihdetaan ne vaipat. Hoitopöydällä se sit pissi mun päälle. Siinä touhutessa tyttö olikin jo hereillä ja mulla asenne (tää on normaalia vauvaperheen elämää!) ihan hukassa.. Onneksi se nukahti tunnin sisään ja heräs uusiksi seiskan kieppeillä.
Mut oli kiva viestitellä ukolle jenkkilään että "hallootapäivää" kun tiesi sen olevan hereillä :D

Mä hain eilen mun äidinkin meille mun seuraksi. Jos ei ois ollu tänään täällä, niin mulla ois varmaan palannu pinna ton yön takia.. :ashamed:

Tänään sit lähetään tonne Lahden suuntaan työkaverin luokse, siellä 6 vkoa nuorempi vauva :)

Niin ja mun veetutusta lisää sellainen täti moonis.. Toisaalta parempi tällä viikolla kuin ensi viikolla!

Saanukka: En oo pakastellu pilttipurkeissa, mutta ei ne räjähdä.:D Ei vaan vissiin saa laittaa kovin täyteen purkkia. Ja mun käsittääkseni hedelmiä ei tartte keitellä, jos laittaa ihan pelkkiä hedelmiä vaan. Hedelmänpaloja ja bamixilla soseeks. Tai kertokaas, jotka ootte tehny! ;) Kiin ainakin väsäilee itte hedelmäsoseet. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Meillä oli ihan fiasko yö |O
Meillä myös :kieh: mutta ei siitä sen enempää, näyttää näköjään olevan normaaleja meillä nuo helvetilliset yöt :(
Yritän saada aikaa tk:hon korvien tsekkausta varten. Kun käytiin lääkärissä ripulijuttujen takia, lääkäri ei pystynyt katsomaan korvia kun oli niin paljon vaikkua. Sitä on nyt Remo-Waxilla irroiteltu.. Toisaalta toivoisin että sieltä löytyisi jotain mikä selittäisi nuo valvotut+levottomat yöt :|

huomenta huomenta

minä oon edelleen hymy korvissa viikonlopun jäljiltä
oli kyllä ihana ku sai kunnolla vetää vapaalle,mut oli kyllä ihana tulla kotiinki,kalleki hymyili heti tosi leveesti ku huomasi että katohan äitikin kotiutu =) täällä on ollu kunnon huuto.net ohjaukset meneillään yöllä :LOL:

pitää lähteä kahvikupin täyttöön ja kattomaan mitä te kerhon puolella ootte höpötelly..

piipero86 & 4päivää vajaa 6kk <-- :eek:

Huomenta :xmas:

Saanukka, emmie, Kiin ja muut huutislaiset! :attn: :attn: :attn: Miten saatte tuotteenne esiin massasta? :/ Yritin äsken etsiä kohteitani haulla, ei löytynyt tai olisi siis ollut varmaan jossain sivulla miljoona. No, omalta sivulta toki löytyy,mutte miten muut ihmiset löytävät ne? :wave:
Mie myyn ilman postareita yleensä.. Ja laitan siihen otsikkoon ilm. siitä.. Mut en nyt tiiä onko siitäkään oikiasti apuja... Mut en mie mitää tehosteita käytä, maksaa ihan turhasta.. Ja mitä lähempänä sulkemisaika on nii sitä lähimmillä sivuillsa se on.. Miun ymmärtääkseni..

Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Meillä syötiin aamupuuro telkun ääressä :ashamed: Eikä ollu eka kerta... :whistle:
minä peesaan Pessiä,tärkeintä että ruoka maistuu. meillä syö välillä esikoinenki aamupalan olohuoneessa :whistle:

mulla soi koko ajan kun chicago kuoli-biisi päässä, kertokaa miten sen saa pois |O se on soinu eilis aamusta asti..minä hillun täällä kämpässä ku joku mielipuoli ja päässä soi se musiikki,kai sitä on hulluksi tulossa :whistle:

Yhteistyössä