Mä tilasin. Vauva-lehti tulee mullekin vielä kauan, mutta oli niin hyvä tarjous. :xmas: Tosin, BabyBiosta sais näköjään aina Kaksplussat kylkiäisinä.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kuulostaa ihan mun taktiikaltaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mulle tulee kans vauvalehti vielä parisen kk mut mie sanoin miehelle ettei tää tarjous varmaa oo kauaa voimassa että pakko tilata :ashamed: Ja nyt voin jopa mennä sille sanoon että se syöttis oikeesti on hyvä, aikasemmin kehuin sitä muuten vaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä oon kaas miettinyt, että pitäisköhän tilata..Mulle tulee nyt tän vuoden loppuun vielä vauvalehti ja oon kyllä tykännyt..Mitenköhän kauan tarjous on voimassaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä tilasin sen muutama viikko sitte.. tuli sitte pistettyä palautetta kun lähettivät mulle jo ekan numeron ja se oli se vanha heinä-elokuun tuplanumero.. eikös tilaus aina ala seuraavasta numerosta? Olin meinaa ostanu sen lehden jo..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Pitäisköhän munkin. Hyviä öitä!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mäkin sitten tilasin Kaksplussan sen matkasyöttiksen houkuttelemana Saa vähän niinkuin lehdet kaupan päälle, tulee kuitenkin ostettua irtonumerot.
:wave:
:saint:
Pitäisköhän vaan tilata, vaikkei tää rahatilanne nyt oikein hemaiseva ookaan :kieh:
Kannanlehdilläkö se Hippa täällä lentelee?Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Nyt mä häippään, heippa ja hyvät yöt
Ja tää vielä
oi vitsi, ippu vetässy yhden sidukan ja heti eikun kinuumaan vaanAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Nonni, nyt se loppu se saateri, joten lähen isännän perässä pehkuihin. Tiiä vaikka kutittaisin sitä himppasen.. pitäkää mammat peukkuja että käy flaksi!!
ootko tääl viel?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Laitoin äsken muutaman tuotteen huutikseen. |O Kauhee työ! |O emmie ja muut huutislaiset: Miten saan kohteeseen lisättyä useita kuvia? :attn: :attn: :attn: APUJA, pliis!
Jep. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:ootko tääl viel?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Laitoin äsken muutaman tuotteen huutikseen. |O Kauhee työ! |O emmie ja muut huutislaiset: Miten saan kohteeseen lisättyä useita kuvia? :attn: :attn: :attn: APUJA, pliis!
tarttetko viel apua?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jep. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:ootko tääl viel?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Laitoin äsken muutaman tuotteen huutikseen. |O Kauhee työ! |O emmie ja muut huutislaiset: Miten saan kohteeseen lisättyä useita kuvia? :attn: :attn: :attn: APUJA, pliis!
Todellakin! :xmas: Tänään en jaksa enää yhtään kohdetta lisätä, kun häröilin aika kauan jo siellä, mutta ens viikolla voisin lisäillä. Eli miten siis saan monta kuvaa yhteen kohteeseen?Alkuperäinen kirjoittaja emmie:tarttetko viel apua?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jep. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:ootko tääl viel?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Laitoin äsken muutaman tuotteen huutikseen. |O Kauhee työ! |O emmie ja muut huutislaiset: Miten saan kohteeseen lisättyä useita kuvia? :attn: :attn: :attn: APUJA, pliis!