***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mäkin sitten tilasin Kaksplussan sen matkasyöttiksen houkuttelemana :p Saa vähän niinkuin lehdet kaupan päälle, tulee kuitenkin ostettua irtonumerot.
Pitäisköhän munkin. :whistle: Hyviä öitä!
:wave:
Mä tilasin sen muutama viikko sitte.. tuli sitte pistettyä palautetta kun lähettivät mulle jo ekan numeron ja se oli se vanha heinä-elokuun tuplanumero.. eikös tilaus aina ala seuraavasta numerosta? Olin meinaa ostanu sen lehden jo.. :whistle:
Mä oon kaas miettinyt, että pitäisköhän tilata..Mulle tulee nyt tän vuoden loppuun vielä vauvalehti ja oon kyllä tykännyt..Mitenköhän kauan tarjous on voimassa

:saint:
Mulle tulee kans vauvalehti vielä parisen kk mut mie sanoin miehelle ettei tää tarjous varmaa oo kauaa voimassa että pakko tilata :whistle: :ashamed: Ja nyt voin jopa mennä sille sanoon että se syöttis oikeesti on hyvä, aikasemmin kehuin sitä muuten vaan :ashamed: :D
Kuulostaa ihan mun taktiikalta :D

Pitäisköhän vaan tilata, vaikkei tää rahatilanne nyt oikein hemaiseva ookaan :kieh:
Mä tilasin. :p Vauva-lehti tulee mullekin vielä kauan, mutta oli niin hyvä tarjous. :xmas: Tosin, BabyBiosta sais näköjään aina Kaksplussat kylkiäisinä. :whistle:

Puolivuotiskuvasta vielä... Mua on harmittanu hirveesti se, ettei menty sinne kuvaukseen. pariin paikkaan soittelin, mutta olivat just lomilla. Osaiskohan joku suositella jotain kivaa valokuvaamoa, minne sais ajan nopeella varauksella. :wave: äippäHki, jos käyt siellä teidän naapurikuvaamossa, niin kerropas mullekin saitko ajan. Jospa sitä vaikka menis kuitenkin vielä kuvaukseen... :)

No ievaa odotellessani kerron päivän kuulumiset: :D

A täytti 6 kk tänään (siis eilisen puolella :) )
ja hän sai ekaa kertaa perunaa maistaa, tissimaidolla lantrattua. Hän tykkäsi ilmeisen kovasti ja olis vissiin uponnu enemmänkin (?) :eek: mut ei uskallettu kovin paljon antaa (4 teelusikan kärjellistä vaan)... eli hyvin meni sen suhteen =) laitan K:hon kuvia kunhan saan latastua ne koneelle

Nyt surffaan tääl (ja huutikses ja kerhos etcetc) ja pitäis mennä nukkuu joo joo, mut minkäs teet kun vetää niin puoleensa tää masiina ettei tästä pääse irti!! :xmas:

Mulla on muten krampissa oikeen käden etusormi, niin siis ettei sitä saa koukkuun B) se tulee hiiren käytöstä (mulla on tollanen hiiri joka on siis laatta jonka päällä sormea liikutellaan...)

jokos se ieva on palannu??

Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Laitoin äsken muutaman tuotteen huutikseen. |O Kauhee työ! |O emmie ja muut huutislaiset: Miten saan kohteeseen lisättyä useita kuvia? :attn: :attn: :attn: APUJA, pliis!
ootko tääl viel?
Jep. :wave:
tarttetko viel apua?
Todellakin! :xmas: Tänään en jaksa enää yhtään kohdetta lisätä, kun häröilin aika kauan jo siellä, mutta ens viikolla voisin lisäillä. Eli miten siis saan monta kuvaa yhteen kohteeseen?

Yhteistyössä