***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
.. ja joskus ilman vaatteitaki :D
Tarttisko pyytää perhepotretti... :whistle:
Muistathan että valokuvaamot laittaa parhaat otokset näyteikkunaansa kaikille nähtäviks :whistle:
Ei ne ilman lupaa laita!
Laittaa!!!
Meillä ainakin mein hääkuva on ollu sekä esikon 1v kuva...eikä oo lupia kyselty :whistle: :whistle: :whistle:
No ku mul on kans semmonen tunne että mun siskon rippikuva oltais ite bongattu sieltä kuvaamon ikkunasta, ettei ne ois kysyny lupaa.. Mut en kyl mee vannomaan...
 
Mitäköhän ihmettä mun piti tuolta edellisestä pinosta kommentoida... :/ aijuu, sitä äippäHkin turhakelinkkiä... Mulla se ei auennut, mutta ilmeisesti kyse oli matkasyöttiksestä. Meille tulee kans varpilla semmoinen. Kummipojalla on ja on ollut tosi kätevä ihan tavan ravintoloissa ja kahviloissakin, ei pelkästään reissussa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Auttakee!!! Mitä mä puen pojalle 6kk valokuvaukseen päälle!!! Hjelp!! Hjelp!!! :attn: Ku en tiiä pitäiskö ostaa jotain vauvamaista vai poikamaista vai miesmäistä... :snotty:
Laita semmosta mitä normaalistiki pidätte, mut hitusen hienompana versiona. Eli jos tykkäät pukea bodyyn ja housuihin, ni ostat jonku hienon bodyn ja siihen sopivat housut, että näyttää yhteneväiseltä kokonaisuudelta. Mielestäni se vois olla kohtalaisen vauvamaista, kun on selkeästi vauva vielä, mutta ei välttis kuitenkaan potkupuku-osastoa, koska se ei ehkä ole enää ihan tätä aikakautta, aika vähän niitä varsinaisia potkuhousuja kaupoistakaan enää löytyy.
Kokopotkarit on just hienoja! =) Oon ostanu huutiksesta muutamat tosi kivat! :p Mistä tulikin mieleen, että kaverilla olis myynnissä Remun 80cm talvipuku (sininen). Viestiä tännepäin, jos kiinnostaa. :wave:
Jotain kivoja oon nähny minäki, ja toki on myös pidetty niitä, äpakkauksessahan niitä esim. oli. Mut melko vähä kaupoissa enää, semmosia ihan perus-perus-potkuhousuja.
Niinpä. Kaupoissa ei oo, mutta nettikaupoissa on. Tutan uusretrot esim. :p :p
No minen nuista retroista enkä uusretroista niin välitä, ihan nykyaikaisilla kuoseilla ja väreillä vaan, kiitos =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mäkin sitten tilasin Kaksplussan sen matkasyöttiksen houkuttelemana :p Saa vähän niinkuin lehdet kaupan päälle, tulee kuitenkin ostettua irtonumerot.
Pitäisköhän munkin. :whistle: Hyviä öitä!
:wave:
Mä tilasin sen muutama viikko sitte.. tuli sitte pistettyä palautetta kun lähettivät mulle jo ekan numeron ja se oli se vanha heinä-elokuun tuplanumero.. eikös tilaus aina ala seuraavasta numerosta? Olin meinaa ostanu sen lehden jo.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
JA koettakaa pysyä hanskassa rouvat ja neitoskaiset. Jos yks pino vaik riittäis/vko. :LOL: Jokaista hymiötä ei ole pakko laittaa erilliseen viestiin. :D Pistän kohta aquaweb-meiningillä säännöt tänne ja palkkaan Potter-foorumista jokaiselle Tylypahkalaisen valvojan! :LOL:
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Hupsis :ashamed: Tosin, mulla on se nettisivukin taas kateissa, joten voit huokaista helpotuksesta, ainakin mun osalta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
JA koettakaa pysyä hanskassa rouvat ja neitoskaiset. Jos yks pino vaik riittäis/vko. :LOL: Jokaista hymiötä ei ole pakko laittaa erilliseen viestiin. :D Pistän kohta aquaweb-meiningillä säännöt tänne ja palkkaan Potter-foorumista jokaiselle Tylypahkalaisen valvojan! :LOL:
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Hupsis :ashamed: Tosin, mulla on se nettisivukin taas kateissa, joten voit huokaista helpotuksesta, ainakin mun osalta :LOL:
--http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
JA koettakaa pysyä hanskassa rouvat ja neitoskaiset. Jos yks pino vaik riittäis/vko. :LOL: Jokaista hymiötä ei ole pakko laittaa erilliseen viestiin. :D Pistän kohta aquaweb-meiningillä säännöt tänne ja palkkaan Potter-foorumista jokaiselle Tylypahkalaisen valvojan! :LOL:
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Hupsis :ashamed: Tosin, mulla on se nettisivukin taas kateissa, joten voit huokaista helpotuksesta, ainakin mun osalta :LOL:
--http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich :LOL: :LOL:
Reilu kaveri

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
JA koettakaa pysyä hanskassa rouvat ja neitoskaiset. Jos yks pino vaik riittäis/vko. :LOL: Jokaista hymiötä ei ole pakko laittaa erilliseen viestiin. :D Pistän kohta aquaweb-meiningillä säännöt tänne ja palkkaan Potter-foorumista jokaiselle Tylypahkalaisen valvojan! :LOL:
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Hupsis :ashamed: Tosin, mulla on se nettisivukin taas kateissa, joten voit huokaista helpotuksesta, ainakin mun osalta :LOL:
--http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich :LOL: :LOL:
Reilu kaveri

--no pakkohan se on ettei vaan mulle huueta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
JA koettakaa pysyä hanskassa rouvat ja neitoskaiset. Jos yks pino vaik riittäis/vko. :LOL: Jokaista hymiötä ei ole pakko laittaa erilliseen viestiin. :D Pistän kohta aquaweb-meiningillä säännöt tänne ja palkkaan Potter-foorumista jokaiselle Tylypahkalaisen valvojan! :LOL:
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Hupsis :ashamed: Tosin, mulla on se nettisivukin taas kateissa, joten voit huokaista helpotuksesta, ainakin mun osalta :LOL:
--http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich :LOL: :LOL:
Reilu kaveri

--no pakkohan se on ettei vaan mulle huueta :LOL:


 
Synttärionnitteluja isoille ja pienille sankareille :flower:
Kiva oli lukea polttaritouhuista,varmasti oli hauskaa =)
Miehen veli avokkineen tuli tänään käymään ja toivat pojalle auton,siis sellasen jossa voi päällä istua ja jaloilla lykitään vauhtia.Voin jo sieluni silmin nähdä poja huristelevan sillä ympäri kämppää,varsinkaan ku sitä tilaa tommoselle ei pahemmin ole :D
 

Yhteistyössä