Jos kutitat kyljistä...mitä kuuluu? Ootko kokeillu? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu::attn: Onkos kellään muulla vauvan ensimmäinen nauru kuulematta? :attn: Siis kikatus, oikea nauru, ääneen?!
Meillä siis poika ihan itse lopetti tuon yösyömisen. Tai no tavallaan...mä siis aina pojan heräillessä kokeilin, että rauhottuuko tutilla ja pienellä silittelyllä. Jos hiljeni, niin jätin yksikseen nukkumaan. Jos tuli itku, eikä syliin ottaminen ja takaisin sänkyyn laskeminen auttanut -> annoin tissiä. Jatkoin tuota varmaan viikon päivät (eli yöt) ja sitten poika vaan on tyytynyt tuttiin+unirättiin sen jälkeen Heräämiset pojulla johtuvat suurimmaksi osaksi siitä, että pyörii unissaan niin paljon, että on jäänyt jumiin mahalleen poikittain pinnikseen tms. :/Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:Kristelle:
Ootko jo koittanu lopettaa yösyötöt? Onko siis hyviä niksejä?Piipi79:
Onko muilla yöunet/päiväunet huonontuneet nyt 6kk kieppeissä?
Meillä oli ensin noin 2 viikkoa kestävä jakso (5½kk iässä, jolloin poika heräili jopa 20min välein ja söi monta kertaa yössä, kun ei rauhoittunut muuten. Sitten ihan yhtäkkiseltään tuo poika nukkui viimeisen viikon aikana yöt syömättä ja osan jopa heräämättä Viime yö teki taas poikkeuksen ja heräiltiin tunnin välein, mutta yösyötö on nyt loppu ja tämä päätökseni pitää!
Kertokaas nyt mulle pikavinkkiä, mitä tekisin En oo vielä päättänyt ja reilun tunnin päästä pitäis mennä jo Voi olla, että tyydyn tähän samaan malliin ja värjäykset uusiksi... On nimittäin ollut kiva ja helppo malli laittaa. Poliisilaitoksellakin täti kehui mun tukkaa, vaikka on jo ihan uloskasvanut mallistaan, jotta kaipa tämä mulle sopisi pidemmäksikin aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mitäs meinaat kampaajalla tehdä? =)
Meillä on naurettu, kikatettu ja hörötetty jo pitkään, mutta oon kuullut kyllä tuon lyhyen kielijänteen hidastavan muutenkin suun motoriikan kehitystä, että kaipa se voi vaikuttaa nauruunkinAlkuperäinen kirjoittaja Ippu::attn: Onkos kellään muulla vauvan ensimmäinen nauru kuulematta? :attn: Siis kikatus, oikea nauru, ääneen?!
Meillei vieläkään, ja mietin että hidastaakohan toi kireä kielijänne sitä jotenkin...
On hiljaista. Suu aukenee "nauruun", mutta ääntä ei.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jos kutitat kyljistä...mitä kuuluu? Ootko kokeillu? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu::attn: Onkos kellään muulla vauvan ensimmäinen nauru kuulematta? :attn: Siis kikatus, oikea nauru, ääneen?!
Meillä tuli alkuun parhaat naurut siitä kun noilla puhdistuspuuhkeillä putsas korvan takaa.. Kutitti ilmeisesti tosi kivastiAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:On hiljaista. Suu aukenee "nauruun", mutta ääntä ei.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jos kutitat kyljistä...mitä kuuluu? Ootko kokeillu? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu::attn: Onkos kellään muulla vauvan ensimmäinen nauru kuulematta? :attn: Siis kikatus, oikea nauru, ääneen?!
No nyt on ehkä sen verran edistystä, että jonkin äänen tyttö päästää, ei ollenkaan naurun kuuloinenkaan, vaan semmonen... älyttömän vaikea edes yrittää selittää. No semmonen... narina kurkusta tjn. Mutta ei muuta. Eikä auta kutitus, ei masuun pöristys huulilla, ei piiloon-esille-leikki (tällä irtos esikosta ekat naurut), ei mikään... :'(
Meillä on aika korvapolille 4.9. sen takia. Toivottavasti ne napsasis sen poikki, toivottavasti!!! Kun neuvolalääkäri epäili lähetettä kirjoittaessaan että tuskin ne leikkaa, kun pitäis tehdä humausnukutus, ja sitä ei miel. alle vuosikkaalle tehä. Nyt sitte neuvolaterkkarimme oli sitä mieltä että eikä ne mitään nukuta, vaan suihkaseevat vaan puuduttavaa ainetta ja naps! Ni saa nyt nähä sitte leikkaako ne sitä vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Meillä on naurettu, kikatettu ja hörötetty jo pitkään, mutta oon kuullut kyllä tuon lyhyen kielijänteen hidastavan muutenkin suun motoriikan kehitystä, että kaipa se voi vaikuttaa nauruunkinAlkuperäinen kirjoittaja Ippu::attn: Onkos kellään muulla vauvan ensimmäinen nauru kuulematta? :attn: Siis kikatus, oikea nauru, ääneen?!
Meillei vieläkään, ja mietin että hidastaakohan toi kireä kielijänne sitä jotenkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Eikä auta kutitus, ei masuun pöristys huulilla, ei piiloon-esille-leikki (tällä irtos esikosta ekat naurut), ei mikään... :'(
Hope so.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ippu Kyllä tuo selviää ja varmasti asia korjaantuu... :hug: Tietävät varmasti mitä tuolle asialle tehdä kun meette sinne korvapolille....ei oo varmasti ainut vaaveli jolla tuo vaiva... :heart: