***HELMET 2008*** Kesäviikko 33

Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
mä tulin just kurkkaa..mies on iltapesulla iltavirkun neidin kanssa, joten kohta on mun ja tissin vuoro ;)
Täällä kans yksi iltavirkku poika sätkii sylissä.
Poika muuten luuli Bumboa potaksi kun istui siihen väänsi heti super haisevat kakat

:LOL:

Jee,mies pesi jääkaapin ihan oma-aloitteisesti :flower: :heart:
 
Heipä :wave:

Pikalukuja olen yrittänyt koneella käydessäni harrastaa, mutta taidan olla aivan tyystin ulkona jutuista :snotty:

No, anyway, tässäpä kuitenkin vähän meidänkin kuulumisia.

Puolivuotisneuvollassa käytiin 7.8. ja mitat olis tässä:

7310g ja 65cm, hattu 41,7cm. Äärimmäisen tyytyväinen vauva (<- noin lukee neukkukortissa). Tilli tuntuu itsestä isolta, ku vanhemmat lapset ovat olleet jonkin verran pienempiä. No, jospa hän saavuttaisi edes äidin pituuden (162cm) :LOL: :LOL: Hyvin samoissa on neiti tähänkin asti mun vauvamitoissa mennyt.
Hampaita ei neidillä edelleenkään ole, eikä ryömi. Vähän peruuttelee ja pyörii napansa ympäri. Tänään saatiin kävelytuoli lainaan. Meillä tuoli on ollut vanhemmillakin lapsilla ja ollaan tytkätty

Kiinteät aloitettiin elokuun alussa, neidin ollessa siis viikon vaille 6kk ja tällä hetkellä ruokalistalla on riisi, maissi, vadelma ja kesäkurpitsa (otettiin tänään mukaan).

Ollaan reissailtu jonkinverran. Viime viikolla käväisimme laivalla, risteilyllä, jonka Tilli perheelleemme voitti :D Maksettiin vähän lisää ja saatiin sellainen LyxA hytti, jossa oli parisänky, vuodesohva, jääkaappi ja tv sekä ikkuna keulassa. Eli oli kiva kattoo suoraan eteenpäin kapoteenin alta, että minne mennään :)
Lauantaina oltiin miehen serkun häissä ja hienosti Tillikin edusti auringonkeltaisessa kesämekossaan :saint:

Ja sit yks inhottavampi juttu... Mulla on nyt toista kertaa rintatulehdus. INHOTTAVA tauti, vetää meinaan mamman ihan veteläks :(


NIIN, ja esikoinen aloitti eilen koulun!!!!
Ja nyt potemaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
mä tulin just kurkkaa..mies on iltapesulla iltavirkun neidin kanssa, joten kohta on mun ja tissin vuoro ;)
Täällä kans yksi iltavirkku poika sätkii sylissä.
Poika muuten luuli Bumboa potaksi kun istui siihen väänsi heti super haisevat kakat

:LOL:

Jee,mies pesi jääkaapin ihan oma-aloitteisesti :flower: :heart:
:D Meillä mies tuumas tytön Bumbo-kuvasta, että "näyttää ihan kuin "P" istuis siinä pjaskalla, salettiin tekeekin vielä joskus siihen". :LOL: :LOL:

Kiinnostaiskos teitä tuo BabyBio 28.8.? =) Entäpä muita? :wave:

 
Mun piti ihan kuukkeloida toi bumbo, never heard.. Ihan ku potta.. :ashamed: Mutta sillä vois kokeilla istuuko hyvin :)
Tossa aiemmin juttelin puhelimessa kaverin kanssa ja siinä sit seurailin mitä mies tekee tytön kanssa: ne teki ruokaa, söivät, rupattelivat ja sit mies laittoi tytön seisomaan nurkkaan :eek: :whistle: Mulla meinas pettää pokka :LOL: , mies vaan kokeili miten onnistuu seisominen tuettuna.. Ei kauheen hyvin, polvet hytkyi silleen tasatahtia :whistle:

Ja koska päivällä päikkärit oli ihan viturallaan, tyttö sit torkkui pitkästi illalla. Sillä seurauksella että se kiekui ja hihitteli aika pitkään ennen ku yöunet haki sen. Noh, onneksi oli iloisella päällä.

Mä oon miettiny kovasti minkä päivämäärän mä ilmoitan pomolle, että koska palaan.. Siis mä kaipaan välillä töihin mutta silti sydän sanoo että ota aikaa, ole kotona. Tänä vuonna en ainakaan palaa, parempi vaan niin. On nimittäin niin tuulista meillä töissä, kauheen moni on siirtynyt toisiin hommiin. Jopa mun pomo vaihtuu!

Mut joo, mä meen kattomaan vielä hetkeksi telkkua.

Aijoo, Babygirlille jaksuja! Mulla oli useempi rintatulehdus parisen vuotta sitten (sen voi saada myös synnyttämättömät naiset!). Ihan helvettiä! Pari kertaa kun kirurgi imi märkää pois, muisti todeta että atoopikoille ihan jopa yleinen vitsaus |O

 
Onnea puolivuotisille :flower:

Jotain puhetta oli ollut hyppykiikusta ja kävelytuesta. Mä en ottais kumpaakaan, mutta jos pakko olis valita, niin hyppykiikku. A varmaan rakastais rytkytellä siinä :D

Päikkäreistäkin oli ollut puhetta..Meillä ei nukuta pitkiä päiksyjä juuri lainkaan (paitsi eilen 3 tunnin päikkärit!! Edelliset yhtä pitkät päiksyt on tainnu olla kuukauden ikäsenä :eek: ..). Mutta siis pikkutirsoja 2-3 päivässä. Kestoltaan noin 15-30min.

Oltiin tänään vauvauinnissa =) Voi että, kun toinen on niin onnessaan ja läpsii vettä, potkii jaloillaan jne. Suurinta hupia meidän perheessä. Ja kiva, kun on koko perheen harrastus :) Ja uinnin jälkeen tyyppi on ihan valmista kauraa unten maille..Moniko helmistä käy vauvauinnissa?
 
Nyt on kerho lukastu pikaseen :wave:

Huoh, on kyllä ollu ihan tappopäivä, kaupoissa meni tovi, vihdoin päästiin robbariin ja olihan sinne jääny muutama body meillekkin, harmi ettei tattibodyä se ois ollu just niin :p .
Nooh, siitä sitten suihkastiin lidiliin ja kappas eihän sielä oo kärryjä istuimella joten joduttiin sitten soveltamaan ja neiti istu osan kauppamatkasta siinä kärryn "isompien lasten" istuimessa, oli kovin polleena ja aina kun silmä vältti niin nuoli ja imi niitä kärryjä :D
 
Hyppykiikkua ja kävelytuolia ei tule meillekään :D hyvin on pärjätty ilmankin, vielä kun molemmat murut on olleet sen verran kiireisiä liikkeelle lähdön suhteen, niin tuskinpa olisi käyttöä ollut kummankaan kohdalla.

Vauvauintiin ollaan menossa, ryhmät alkaa täällä ensi viikolla ja mennän perheryhmään koko sakki niin pääsee esikkokin mukaan. Kovasti uimisesta tykättiin jo pojan kanssa ja innolla ollaan nytkin odotettu että päästään pulikoimaan myös tytyn kanssa-sukelluksia ollaan harjoteltu suihkussa jo useampi kuukausi ja hyvin sujuvat! :D

Päikkäreitä
nukutaan päivästä riippuen kahdet tai kolmet, jos nukkuu aamulla sinne puoli ysin tienoille, niin sit yleensä riittää kahdet. Selvästi siirtymävaihe kaksiin uniin meneillään, jos kolmet unet nukkuu niin yhdet on sit ihan minitorkut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
nii ja vielä tosta hamalääkärissä käynnistä että mulla on toisesta etuhampaasta lohkennu ehkä puoltoista milliä kertaa milli palanen ja kysyin sitte että paljo maksais jos siihen laittais muovin niin sellasen pienen klöntin hinta niin 40 euroa :eek: sanoin suosiolla että antaahan olla ku ei tuo minua niin paljo haittaa..
mul on ala-asteella korkeushyppytelineen rima tullu etuhampaille ja toinen etuhammas katkennu..nytodotus aikana se paikka osa tummu.. ei se mua itteä haittaa mut mun äiti siittä huomauttelee :whistle: taitaa olla parempi etten etes kysy paljonko sen paikan vaihto olis
No jos tää mun hamppi pitää poistaa ja haluu uuden tilalle, maksais vissiin yli 1000 euroa! :eek: :/
 

Yhteistyössä