***HELMET 2008*** Kesäviikko 33

Päiksyjä meillä nukutaan kans päivästä riippuen, yleensä kuiteskin kolmet, kestoltaan yleensä tunnista-kolmeen..

Uinnissa ei käydä, kattoo nyt syksyllä miten alkaapi ja ennenkaikek millä hinnalla :eek: , noit jumppia nyt tuumin...sais arkeenkin ryhtiä :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Nyt on kerho lukastu pikaseen :wave:

Huoh, on kyllä ollu ihan tappopäivä, kaupoissa meni tovi, vihdoin päästiin robbariin ja olihan sinne jääny muutama body meillekkin, harmi ettei tattibodyä se ois ollu just niin :p .
Nooh, siitä sitten suihkastiin lidiliin ja kappas eihän sielä oo kärryjä istuimella joten joduttiin sitten soveltamaan ja neiti istu osan kauppamatkasta siinä kärryn "isompien lasten" istuimessa, oli kovin polleena ja aina kun silmä vältti niin nuoli ja imi niitä kärryjä :D
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
hitto ku on rasvanen hiiri :D
Terveellinen iltapala...rasvainen hiiri... :LOL:

Juu juu...ymmärsin oikeesti kyllä oikeesti... :wave:
--toudellakin :D , sisälti kalaa-->tonnikalaa, kuituja-->vaaleita sämpylöitä, rasvahappoja-->öljyä, kasviksia-->ketsuppia, kalssiumia-->crema fraichea, suoloja-->aromisuolaa, ja ai niin, lissä kalssiumia-->juustoa :LOL: :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
:xmas: :LOL:
Oonks mä noin haaskan näköinen? :xmas:
ihan saman näkönen ku minä :xmas: :LOL:
*nipistää itseään* Juu...kuin kaksi marjaa...eikä tää oo ees unta. Sun on pakko olla sit mun kaksoissisko... :eek:
Kauan kadoksissa ollut sisko löytyi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
:xmas: :LOL:
Oonks mä noin haaskan näköinen? :xmas:
ihan saman näkönen ku minä :xmas: :LOL:
*nipistää itseään* Juu...kuin kaksi marjaa...eikä tää oo ees unta. Sun on pakko olla sit mun kaksoissisko... :eek:
Kauan kadoksissa ollut sisko löytyi :LOL:
Vihdoinkin... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
hitto ku on rasvanen hiiri :D
Terveellinen iltapala...rasvainen hiiri... :LOL:

Juu juu...ymmärsin oikeesti kyllä oikeesti... :wave:
--toudellakin :D , sisälti kalaa-->tonnikalaa, kuituja-->vaaleita sämpylöitä, rasvahappoja-->öljyä, kasviksia-->ketsuppia, kalssiumia-->crema fraichea, suoloja-->aromisuolaa, ja ai niin, lissä kalssiumia-->juustoa :LOL: :whistle: :LOL:
*voi pahoin* Oliks toi joku pirtelö vai? :eek:
 
Mun pitäs vissiin huomenna pessä lattiat...ukko löys pari kuivanutta öklölänttiä tänään |O :LOL:
Ja vaunuille pitäs eteiseen raivaa tilaa :headwall: :headwall: Pakko vissiin myydä noi ja hommaa pienemmät..ei me sovita kohta tänne |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
hitto ku on rasvanen hiiri :D
Terveellinen iltapala...rasvainen hiiri... :LOL:

Juu juu...ymmärsin oikeesti kyllä oikeesti... :wave:
--toudellakin :D , sisälti kalaa-->tonnikalaa, kuituja-->vaaleita sämpylöitä, rasvahappoja-->öljyä, kasviksia-->ketsuppia, kalssiumia-->crema fraichea, suoloja-->aromisuolaa, ja ai niin, lissä kalssiumia-->juustoa :LOL: :whistle: :LOL:
*voi pahoin* Oliks toi joku pirtelö vai? :eek:
--ihan vaan tonnikala leipiä uunissa :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs vissiin huomenna pessä lattiat...ukko löys pari kuivanutta öklölänttiä tänään |O :LOL:
Ja vaunuille pitäs eteiseen raivaa tilaa :headwall: :headwall: Pakko vissiin myydä noi ja hommaa pienemmät..ei me sovita kohta tänne |O
Mulla on pojalle kaksostenrattaat, yhdet matkarattaat autossa, pesuhuoneessa yhdet vähän vanhemmat kokoontaittuvat matkarattaat, sitten on sellainen vanha koppamallinen ratassysteemi, sit on vielä yhdet oran rattaat...

Ai niin ja sit on meidän yhdistelmärattaat...mun vanhemmat osti uutena ku poika syntyi... Mitä luulette tarttisko vielä investoida rattaisiin vai kulkee poika jo noilla paikasta A paikkaan B... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs vissiin huomenna pessä lattiat...ukko löys pari kuivanutta öklölänttiä tänään |O :LOL:
Ja vaunuille pitäs eteiseen raivaa tilaa :headwall: :headwall: Pakko vissiin myydä noi ja hommaa pienemmät..ei me sovita kohta tänne |O
Mulla on pojalle kaksostenrattaat, yhdet matkarattaat autossa, pesuhuoneessa yhdet vähän vanhemmat kokoontaittuvat matkarattaat, sitten on sellainen vanha koppamallinen ratassysteemi, sit on vielä yhdet oran rattaat...

Ai niin ja sit on meidän yhdistelmärattaat...mun vanhemmat osti uutena ku poika syntyi... Mitä luulette tarttisko vielä investoida rattaisiin vai kulkee poika jo noilla paikasta A paikkaan B... :whistle:
Kyl mie luulen et yhet vois vielä :LOL: :LOL:
Meil on noi yhdistelmät, matkikset ja softyt....softyt on varastossa, matkikset autossa ja noille yhdistelmille pitäs eteiseen saaha tilaa, kun ei enää päässä takapihan kautta kulkemaa |O |O
Mut eihän ne piru mahu |O
 

Yhteistyössä