***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Unohduin kerhoon.

Joo tänään klo 5:30 tultiin kotiin. Yö lento oli kyllä tosi kätsy, tyttö nukkui koko ajan ja jatkoi vielä kotona klo 11:00. Minä olin hieman puhki, kun en saanut nukuttua,

Jooo...olihan siellä kuuma, mutta kyllä tää sadekin risoo ja kuumuuteeen tottuu aika nopeasti. B)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Heei banskua ,sitä meidän ukko ei olekkaan maistanut.Meneekö siitä masu kovalle ?
Meillä ei ainakaan oo menny! Eka irvisteli mut nyt rakastaa muusattua banskua :p
Meillä melkein oksensi - pitää koittaa myöhemmin uudelleen
Meillä todella oksensi viimeksi banaanin jälkeen 5 kertaa, joten ei oo banaania ollu listalla vähän aikaan... :| En tiiä josko annoin liikaa... :/
No oho, ei se taida kaikille sopia :/

Puheripulia kyllä on havaittavisssa :D Yleensä mä oon meillä se joka "kuulee pienten vauvojen muka puhuvan jotain", mutta kyllä nyt on mieskin muka kuullut :D Kuulostaa ihan sanoilta mitä sieltä suusta tulee, ei ja äiti on useimmin kuultu :D

Puheripulia kyllä on havaittavisssa :D Yleensä mä oon meillä se joka "kuulee pienten vauvojen muka puhuvan jotain", mutta kyllä nyt on mieskin muka kuullut :D Kuulostaa ihan sanoilta mitä sieltä suusta tulee, ei ja äiti on useimmin kuultu :D
Meillä on vauva,höh,ei

:D

Tosta puheesta vielä, meillä ainakin kiljutaan tai ennemminkin poika kirkuu korkeelta ja kovaa niin että korvissa tuntuu.

Ja sit mies tietty tuli tänään töistä ja sano että oli jutellu jonkun kaksosten isän kanssa joka oli sanonu että kuulo kärsi kun hänen lapset kirku...

Ja mulla ollut korva lukossa koko päivän, että mistähän johtuu :whistle: ;)

Lumianna mites ne isokuppiset bikinit ruletti :D ;)
Ihan ok, mutta pidin kitenkin mielummin imetysliivejä ja toppia, kun koko ajan piti olla tissi hollilla kuumuuden takia.

Tyttö joi reissussa noin 2 tuttipullollista (pientä) vettä päivän aikana...Suomessa siis en ollut antanut vettä ikinä.

Meillä on alhaalla hammas :attn: ja ylös on tulossa kans.

Viel tuosta pojun bansku-oksusta....voi olla myöskin että oli joku nopeesti ohimenevä mahapöpö...eikä lainkaan liittynyt tuohon banaaniin... Kokeillaan sitten taas joskus paaaljon myöhemmin... :snotty:
Mul on sama maissivellin kanssa :D Poika kerran sai sitä ja hetken päästä oksens kaaressa.. Oksens sit kaks päivää kun oli oksutauti mut jotenkaa ei oo uskaltanu maissivelliä antaa enää..

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Banskusta Borkkanaan..saakohan puoli vuotikkaalle syöttää raastettua porkkanaa ruuan joukossa, siis sillä hienoimmalla terällä jos raastas :wave:
...meil yökkii vaik olis vaan pieni murunen kaurapuurossa tuota kauraa... Millainen syömisexpertti teillä oikein asuu... :D

Ei kai siinä luulis mitään estettä olevan, mut voisko olla että keitetty porkkana ei oo niin jytyä tavaraa (miedompaa, eikä käy niin vatsan päälle)...en kyl tiiä...
allergioiden vuoksi kypsennetty on parempi, mutta ei kai siitä muuten ole haittaa

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Heei banskua ,sitä meidän ukko ei olekkaan maistanut.Meneekö siitä masu kovalle ?
Meillä ei ainakaan oo menny! Eka irvisteli mut nyt rakastaa muusattua banskua :p
Meillä melkein oksensi - pitää koittaa myöhemmin uudelleen
Meillä todella oksensi viimeksi banaanin jälkeen 5 kertaa, joten ei oo banaania ollu listalla vähän aikaan... :| En tiiä josko annoin liikaa... :/
Meillä neiti on vetässy pariin otteeseen kokonaisen banskun ja sisällä on pysyny. =) Musta tuntuu, että soseeseen tulee vähemmän sattumia, kun lusikalla raaputtelee banskua suoraan samalla kun syöttää. Haarukalla kun yritin mössätä, tuli paljon kokkareisempaa. En tiedä, oisko sillä vaikutusta. Meillä ainakin neiti työntää sapuskat kielellä ulos, jos on liikaa sattumia. :p

Banskusta Borkkanaan..saakohan puoli vuotikkaalle syöttää raastettua porkkanaa ruuan joukossa, siis sillä hienoimmalla terällä jos raastas :wave:
...meil yökkii vaik olis vaan pieni murunen kaurapuurossa tuota kauraryyniä... Millainen syömisexpertti teillä oikein asuu... :D

Ei kai siinä luulis mitään estettä olevan, mut voisko olla että keitetty porkkana ei oo niin jytyä tavaraa (miedompaa, eikä käy niin vatsan päälle)...en kyl tiiä...
Mekin ollaan neidin kanssa vielä vähän eri linjoilla siitä, onko kaurapuuro 5-kuukautiselle soveliasta ruokaa. ;) Mutta äitee jatkaa sinnikäästi aamupuuron tuputtamista. :LOL:

...meil yökkii vaik olis vaan pieni murunen kaurapuurossa tuota kauraa... Millainen syömisexpertti teillä oikein asuu... :D
--Meillä neiti on syöny aika rakeista pienestä pitäen joten en usko et ois onkelma :D

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
...meil yökkii vaik olis vaan pieni murunen kaurapuurossa tuota kauraryyniä... Millainen syömisexpertti teillä oikein asuu... :D

Mekin ollaan neidin kanssa vielä vähän eri linjoilla siitä, onko kaurapuuro 5-kuukautiselle soveliasta ruokaa. ;) Mutta äitee jatkaa sinnikäästi aamupuuron tuputtamista. :LOL:
Meil tosin maisteltu kaurapuuroo vasta kaksi kertaa ja pojun mielestä vissiin sais jo riittääkin... :D Huomenna sitten taas... :p

hei mun piti kysyä et kun A saa huomenna ekaa kertaa kiinteetä ruokaa (perunaa ajattelin) niin että JOS näyttää uppoovan, mikä on sopiva määrä ekalle ruokailulle ettei sit menis maha hirveen kipeeks...? vai onko saletti et ekal maistelukerral ei uppoo? =)

Yhteistyössä