***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Tapahtui kummia tänään... Miehen puhelin ei taas toiminut (välillä kun sille soittaa niin menee suoraan vastaajaan niinkun ei ois päällä ollenkaan tai ei saa VAAN yhteyttä ). No, katottiin että ei oo kenttää ollenkaan, eikä ollut pitkään aikaan. Kokeilin korttia mun puhelimeen ( että jos vika onkin nyt operaattorissa eikä puhelimessa), toimii normaalisti ja rupes tulee tekstaria operaattorilta että tulee asetuksia. No, äkkiä kortti miehen omaan puhelimeen et jos toimii ni tulee asetukset oikeeseen luuriin. Pistän oman korttini omaan puhelimeen ja menee vähään aikaa ja mulle tulee tekstari, numerosta joka ei ole mun puhelimessa tallessa. On miehen entisen työnantajan numero, eka mies aatteli et laitto siks mun puhelimeen viestin kun mun puhelimesta hälle viimeks soitti. Mut hän oli kyl laittanu sen miehen puhelimeen :eek: Miten se voi tulla mulle??
 
Iltaa mammat!
Nyt on käyty stadikalla esikoisen minimarathonia katsomassa. Hienosti tuo kyllä kipitti 600 metriä. =) Ei ois äitee pysyny mukana. :p

Haettiin myös Libero-paketti. Meillä oli pehmokirja ja Peter Pan -kirja Tullaan tutuksi Aurinko Tähdet ja Kuu. Annoin ton Peter Pan -kirjan suosiolla isoveikalle. ;)
 

Yhteistyössä