mitämitämitä?!?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:"Rasvan liuotus ruiskeella
Uusi hoito joka korvaa rasvaimun ja pysyvästi poistaa rasvakudoksen. "
mitämitämitä?!?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:"Rasvan liuotus ruiskeella
Uusi hoito joka korvaa rasvaimun ja pysyvästi poistaa rasvakudoksen. "
mul on abp ni ei näy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Tossa alhaalla tuo mainos
ihanko tosi?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:*merkkaus vaan* :wave:
MIKÄ??Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:mul on abp ni ei näy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Tossa alhaalla tuo mainos
toivottavasti on ees hyvä pitsa *kuola valuu ja haaveilee herrrrrkullisesta pitsasta*Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Heissan mä lähden nyt laihduttamaan eli syömään pitsaa :wave:
HUomiseen!
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Perustuuko toi kuitenkin tohon ruokavalioon mitä siinä pitää noudattaaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla pistää silmään esim. noissa kuvissa että luomet joko häviää tai niitä tulee lisää ton hoitojakson aikana. Vaikka läskit lähtee ympäriltä ni kyllä ne luomet paikallansa (toki hieman voi paikka muuttua) pysyy, mutta mun silmään ne on ihan erilaisia Tai sitten mulla silmissä heittää pahastiAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ei perustu tai siis ei tuolla rv:lla ole noin nopeita vaikutuksia
Just yksistä heitin miehelle et pitäisko tilata, kun rahat saa takas jollei toimi Eli rahat lähtis takastilaukseen, mut muistaisko sitä tehdäAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mutta olis ihanaa kun kaikki humpuuki toimis, esim. ne kuponkimainosten kaikki kapselit: 14 vrk:ssa ainakin 100kg pois!! just joo :x
Ei se oo kotona :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Merkki täältäkin :wave:
Ja nyt miehen kanssa laatuaikaa viettämään :saint:
--mun äitin kaks työkamua kävi ja tulokset..noupAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Perustuuko toi kuitenkin tohon ruokavalioon mitä siinä pitää noudattaaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08: