***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)



Terkkuja keskiaikaismarkkinoilta :wave: Oli hauskaa mitä nyt vettä sato aikalailla ja nyt paleltaa vaikka on saunassaki käyny jo :snotty: Ihana tuon pikkujätkän kanssa on mennä kun on tuollainen tarkkailija. Istuis vaan rattaissaan ja tuijottais ohikulkijoita ja puita :D Meil oli ekaa kertaa Britaxien sadesuoja käytössä ja voi luoja mimmonen se on :eek: Semmosta kovaa muovia missä on muutama reikä että hengittää sentää.. Meni ihan huuruunki sisäpuolelta :eek: Oli semmonen vakuumipakattu vauva :D

No onpas täällä ortodokseja porukan suvuissa :D Onkohan sukua?? Onko kenenkään muun vauva kastettu ortodoksiks? Oliko itse asiassa kukaan muu itsekään ortodoksi? Meil on kasteesta yks hieno kuva kun kolme miestä on pojan ympärillä ja yhellä isot oranssit Fiskarssit kädessä ja poika huutaa |O Ei tuu ihan heti kaunis seremonia mieleen :LOL:
 
Joo,pikkuniistäjä on just sellainen pallomainen jota puristellaan. Ei kyl musta onnistu.. Ehkä mä huomenna ostan´sellaisen nenä-fridan.. Nostin jo pinniksen päätyä ja ehkä mä laitan vielä toiseen päähän märän pyyhkeen niin ainakin oon yrittäny helpottaa hengittämistä. Toisaalta noi päikkärit meni tänään pitkiksi joten jo senkin puolesta voin ootella levotonta yötä.. Tyttö on kyl ollu jopa iloinen, ei ole kitissy ollenkaan :eek:

Joo, ukko on 7 päivää (ja 8 yötä :( ) poissa, mä varmaan tuun joka päivä tänne tilanneraportin jäljellä olevista päivistä (ja öistä..).

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
maissinaksut...pari kertaa olen sellaisen antanut, ihan muka omaksi huvikseni ja jessus minkä sotkun neiti niistä saa aikaan ja hetkessä. :eek: mutta onnellisena hän niitä käsissään pyörittelee, joten sotkekoon. :heart:
Joo sama täällä mutta en kyllä ihan heti oo julkisille paikoille ottamassa niitä mukaan :LOL:
 
Meillevauva :hug: Ikävä on kamala tunne! Mä en kestäis yötäkään ilman miestä täällä. Oireilisin ihan varmasti jotain paniikkihäiriötä heti. Se ei ole mukavaa joten toivotaan ettei mies lähde mihinkään. :/ Hali kuitenkin sinne!

Maissinaksut :LOL: N ei voi sietää niitä, varsinkaan suussa. Eikä itseasiassa kädessäkään.. sitä ihan ravisuttaa kun ne nirskuu ja narskuu sillai kuin styroksi. Reppana. Mut niin huvittavaa silti... :D :whistle:

N lähti tänään ihan tosissaan liikenteeseen, löytyi sohvan alta ja kaatoi mun mukin lattialta kun olin varomaton ja jätin sen siihen. :D :headwall:
 
Meillevauva: :hug: Hyvin se menee.Nyt tuntuu pitkältä ajalta, mutta loppujen lopuksi sitä se ei ole. Hyvä kun olet ohjelmaa järjestänyt viikolle.Ja vielä on vähän kesääkin jäljellä..Meinaan, että yöt ei sentään ihan säkkipimeitä vielä.
 
meillevauva tänne vaan kun on yksinäistä, täällä yleensä aina joku on paikalla. Pitkä aika on kyllä olla yksin vauvan kanssa :hug:

Noita maissinaksuja onkin pitäny ostaa mutta en oo muistanu.

vanamo meille tuli kans tänään vieraita kellä pikkulapsia, piti vähän raivata tota olkkarin pöytää kun oli kaikkea "ei sinne kuuluvaa eikä kovin turvallista pikkukäsille...". Totesin vaan että meillä ei vielä nousta ylös, kohta pitää olla vähän tarkempi mitä mihinkin jättää:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Ehkä mä huomenna ostan sellaisen nenä-fridan..
Osta samalla sit keittosuolaa, jos teil ei viel oo... Ensin tiputtaa keittosuolaa ja sit vähän ajan päästä vasta imee tuolla friidalla...räkä irtoo paremmin, mut jos nuha vetistä niin tulee varmaan helposti ilmankin... Pikaista paranemista! :heart:
 
Meillevauva olen kokeillut sitä halkaistua sipulia ja toimii aika hyvin,laitoin sen nailonsukkisten sisää ja sidoin pinnikseen :D aika lemu mut mitäs siitä =) apteekissa on muuten nenäsuihketta vauvoillekin hyviä nekin.Koitahan jaksella :hug:

Meillä alkoi heräily nyt jo.Poika meni yllättäen untenmaille puol kasilta ja nyt heräs itkien :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meil onki vaan isoimmat jannut kotona...herkutellaan kohta vähän :D
Mihin oot pienet hukannu? =)
Jannu meni jo eilen anoppilaan...on näköjään 2 yötä :whistle: :kieh: Ja mun äiti haki aamulla likan...meijän kyl piti tehä pihahommia, mut vettä satanu ni ei päästy...otti sit kuitenki =)
 

Yhteistyössä