Juu ei...kaikesta pitää ettii positiivinen puoliAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:ei se ollu vitsiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, hyvä kun on vähän velkaa...saa sit verohelpotusta... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kohtahan meil olis tönö maksettu mut lisää lainaa vaan pitää ottaa, no tietää miksi te työ siellä odottaa
Onks tää likan huone nyt sitten siellä uudessa siivessä vai....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ripustin illalla verhotki jo likan huoneeseen :xmas: Ja vaatteet laitoin kaappiin...mitään muuta siel huonees ei sit viel ookkaan
Ei kun se siipi on vielä paperilla naapurin piirustuspöydälläAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onks tää likan huone nyt sitten siellä uudessa siivessä vai....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ripustin illalla verhotki jo likan huoneeseen :xmas: Ja vaatteet laitoin kaappiin...mitään muuta siel huonees ei sit viel ookkaan
...vai pöydällä No, kyllä se siitä, kyllä se siitä etenee...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei kun se siipi on vielä paperilla naapurin piirustuspöydällä
Aletaan vasta nyt tässä syksyn mittaan tekemään =)
Siirrettiin 2 jätkää samaan pömpeliin, ni vapautu tuo huone sitte =)
Eiköhän myö yks siipi pystyyn saada....on tää taloki kasassa pysynyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...vai pöydällä No, kyllä se siitä, kyllä se siitä etenee...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei kun se siipi on vielä paperilla naapurin piirustuspöydällä
Aletaan vasta nyt tässä syksyn mittaan tekemään =)
Siirrettiin 2 jätkää samaan pömpeliin, ni vapautu tuo huone sitte =)
...niinhän sitä pitääkin... Mä kans tykkään suunnitella kaikkee ennalta. Jos olis aikaa siirtelisin huonekaluja...vaihtelisin verhoja...tekisin kaikenmoisia kukkaistutuksia pihalle suihkulähteen viereen...jos olis se suihkulähde... Lasten huone olis tosiaan mukava kans toteuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla jo sormet syyhyää poikien huoneita laittamaan vaikkei tosiaan oo ees piirretty kuvia tms
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Mä en muuten ala keskellä viikkoa sit tekeen yhtään uuta pinoa!!!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Poika on herännyt nukutuksesta, helpotuksen huokaus... tulevat kotiin puolenpäivän jälkeen =)
Kaksi hammasta paikattiin ja yksi poistettiin.
Kerhon "ovet" on lukossa, sulki, kiinni =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mites siihen kerhoon muuten pääsee?