***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kohtahan meil olis tönö maksettu mut lisää lainaa vaan pitää ottaa, no tietää miksi te työ siellä odottaa ;) :p
No, hyvä kun on vähän velkaa...saa sit verohelpotusta... :saint:
:LOL: :LOL:
:eek: ei se ollu vitsi :LOL:
Juu ei...kaikesta pitää ettii positiivinen puoli ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ripustin illalla verhotki jo likan huoneeseen :xmas: Ja vaatteet laitoin kaappiin...mitään muuta siel huonees ei sit viel ookkaan :LOL:
Onks tää likan huone nyt sitten siellä uudessa siivessä vai....
Ei kun se siipi on vielä paperilla naapurin piirustuspöydällä :LOL: :LOL:
Aletaan vasta nyt tässä syksyn mittaan tekemään =)
Siirrettiin 2 jätkää samaan pömpeliin, ni vapautu tuo huone sitte =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ei kun se siipi on vielä paperilla naapurin piirustuspöydällä :LOL: :LOL:
Aletaan vasta nyt tässä syksyn mittaan tekemään =)
Siirrettiin 2 jätkää samaan pömpeliin, ni vapautu tuo huone sitte =)
...vai pöydällä :LOL: No, kyllä se siitä, kyllä se siitä etenee...
Eiköhän myö yks siipi pystyyn saada....on tää taloki kasassa pysyny :whistle: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla jo sormet syyhyää poikien huoneita laittamaan vaikkei tosiaan oo ees piirretty kuvia tms :LOL: :LOL:
...niinhän sitä pitääkin... Mä kans tykkään suunnitella kaikkee ennalta. Jos olis aikaa siirtelisin huonekaluja...vaihtelisin verhoja...tekisin kaikenmoisia kukkaistutuksia pihalle suihkulähteen viereen...jos olis se suihkulähde... Lasten huone olis tosiaan mukava kans toteuttaa...

Mulla muksut vielä niin pieniä ettei omia huoneita ees oo...
Leikkihuonekin muuttui mun ja pojan makuuhuoneeksi...
 
Huomenta! Nyt lastenhuone on maalattu tummansiniseksi, on oikeen uninen väri :D Ja isommat lapset puhuvat avaruushuoneesta.
Vielä ois edessä keittiön, makkarin ja eteisen remppa, huh!!!!
Koko yön oon valvonut, kun meitin poika 6-vee lähti aamulla isänsä kanssa sairaalaan hampaiden paikkaukseen ja nukutetaan sitä varten.
Kaksi reikää taisi olla hampaissa ja saa nyt nähä miten menee. Ihan kauheasti pelottaa tuo nukutus :'(
 
Haa, sainpas luettua reippaat 10 sivua :LOL: Taisi olla sellaista mukavaa löpinää ja hauskoja hymiöitä suurin osa =) Taas te vaikutatte muhun :kieh: Kauhia sisustusinnostus ois päällä tuon pojan huoneen suhteen. Pitäis vaan lainata jostain peräkärry ja roudata tuo iso sohva pois sieltä ja yksi kaappikin siellä odottaa, että tuo varasto tulisi valmiiksi, niin siirrettäisi sinne :whistle: Jos nyt jotenkuten sais venytettyy vanutettuu tuonne joulukuun tietämille tätä innostusta, niin syöksyn heti huonekaluostoksille, kun veronpalautukset kilahtavat tilille :D

Pistä kevytmelankolia hiukan kuvaa lastenhuoneesta, jos viitsit/haluat =)
 
Huomenta!

:hug: Kevytmel. Eiköhän kaikki mene ihan hyvin. Nukutetaanko pikkulapset aina paikkausta varten? Olin joskus työharjoittelussa päiväkirurgisella, ja siellä oli jonkin verran hammashoitopotilaita.

Ollaan saatu juotettua noin 200ml sitä Osmosalia eilisillasta lähtien. Maistoin sitä itse vähän, "pikkaisen" suolaista. Olin ihan varma ettei J suostu juomaan sitä, mutta hyvin on uponnut maidon seassa :p

Aamupuuron jälkeinen tuotos oli jo pikkaisen kiinteämpi, ei enää mitään vaippaan imeytynyttä litkua :x jospa tää tauti olisi jo poispäin menossa :)

Mennään illalla miehen siskolle kylään. Ei ole tätsy tainnutkaan poikaa nähdä kuin ristiäisissä viimeksi..

Laitoin oman aloituksen tuosta "vierastamis"-jutusta, ihan koomisia mittasuhteita saanut jo. Iskä ei kelpaa mihinkään, mielummin itketään nälkää kuin juodaan isin sylissä maitoa :headwall:
 
Joku kyseli vauvojen istumisesta. Meillä ei vielä istuta. Selkä on sellainen löllö kyttyrä :D Ei olla vielä edes kokeiltu syöttötuolia, pitäisi ensin hakea se kummitytön luota.
Poika on ryöminyt jo reilun kuukauden verran.
Meillä on tässä vierashuoneessa "rauta"kehikkoinen sohva. Siinä kun nuhjataan, poika yrittää vetää itseään selkänojaa pitkin seisomaan.
 
Pessi Ei nukuteta, mutta kun poika ei suostunut hammaslääkärissä hampaiden paikkaukseen, niin sai lähetteen nukutukseen.
Mies just soitti ja sanoi, että poika sai rauhoittavaa ja sitten siitä vietiin nukutukseen. Tuossa 10 aikaan pitäs päästä heräämöön.

Teillähän on jo vauhdikas poika, kun ryömii ja yrittää seisomaan. Meillä ei vielä edes ryömitä muuta kuin pyöritään vaan lattialla ympyrää ja ikää jo yli 6kk.

Toivottavasti teillä on tauti paranemaan päin :hug:
 
Vauhdikas vilpertti on juu. En tiedä keneen tullut, ei olla kumpikaan miehen kanssa näin ajoissa lähdetty liikkeelle. Konttausasennossakin tuo aina patsastelee, mutta ei vielä tajua miten päästä siitä eteenpäin :xmas:

Mä itse haaveilen hampaiden hoidosta nukutuksessa. Olen hammaslääkärikammoinen, nytkin pari kolme reikää odottanut hoitamistaan jo useamman vuoden :( :ashamed:
 
Miksi meidän poika ei enää nuku hyvin, OI MIKSI????!!!

ensimmäiset 5 kk nukkunut tosi hyvin, niin nyt varmaan viikon ajan herännyt öisin tunnin välein ja pitää tunkea tuttia suuhun. Eikä kyllä näyttäisi hampaita olevan tulossa... Muutenkin herra on tosi kiukkuinen koko ajan.
 
2 jannua ulkona, esikko arestissa huoneessaan ja likka nukkuu :D
Toisen vessan pesin, toinen oottaa viel, omat lakanat heitin koneeseen, vähä pitäs järkkäillä, laittaa makruloota uuniin ja imuroija...tällänen välipikasiivous =)
 

Yhteistyössä