Tääl tulee nyt ihan hiljastaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No mitä teille muille kuuluu? *vetäytyy takavasemmalle kurkkimaan*
Onko muita....sanokaa hep..
Tääl tulee nyt ihan hiljastaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No mitä teille muille kuuluu? *vetäytyy takavasemmalle kurkkimaan*
Onko muita....sanokaa hep..
Juu...haju on kuuroja varten...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
No, ei ole neuvolan mukaan tarpeeksi, ainakaan meillä. Teillä ku sinä oot iteki pieni, ni varmasti eri asia. Meillä kun on kummanki puolelta aika pitkää (ite 6kk ollu 71cm) porukkaa, niin ei kai voi syyttää sitäkään. Mutta menee siis niiden rajojen alapuolelle, jossa neuvolalla (ainakin täällä) on ohjeet, että pitää lähettää jatkotutkimuksiin. Ja minusta hyvä, että tutkitaan, varmuuden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mirtsu siis mie en vieläkään ymmärrä et mikä tos pituudessa on vikana? :wave: :wave: meillä kun on saman kokonen =)
jooAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Yritättekö te viihdyttää mua...
Sen helkkarin viikkailijan joka ilmestyy uudelleen ja uudelleenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kenet sä pistät kylmäks?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Toivottavasti eiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Maksaaks noi????
Laitan tilinumeroni yv:näAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Maksaaks noi????
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Sen helkkarin viikkailijan joka ilmestyy uudelleen ja uudelleenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kenet sä pistät kylmäks?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
:headwall:
Kiva kiitti...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Laitan tilinumeroni yv:näAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Maksaaks noi????
Se on hyvä että tänään menit aikaisemmin nukkumaan, jaksat sit taas huomen olla tääl ajoissa...ja viihdyttää mua...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tää oon mie huomen aamulla taas..
Kyl mie...ihan kohta..Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Se on hyvä että tänään menit aikaisemmin nukkumaan, jaksat sit taas huomen olla tääl ajoissa...ja viihdyttää mua...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tää oon mie huomen aamulla taas..
Lapset on terveitä kun ne leikkii B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitäköhän huomenna...kohta siis tänään...muut helmimammat meinaavat tämän yön saldosta... :xmas: