Lakuja täälläkin mässytellään ja sitten Sepiä soimaan....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miepäs käyn hakemassa lakuja :wave:
Ai nii..ostin muuten tänään kaupasta sipsejä ja dippiä
Lakuja täälläkin mässytellään ja sitten Sepiä soimaan....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miepäs käyn hakemassa lakuja :wave:
Ja joka päivä B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Juu juu...niinku meidän kaikkienAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tänään pakko mennä ajoissa maate
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:maha räjähtänyt....lapsi syntynyt...=)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Nyt meni taas ohiAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ollaan muuten samana päivänä räjähdetty
Tota...mie jätän sen Sepin tänään väliin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Lakuja täälläkin mässytellään ja sitten Sepiä soimaan....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miepäs käyn hakemassa lakuja :wave:
Ja mulla villahaalari kun naapuri toi Siis ensi ensi talveksi...80cm toi on, mut iha julmettu mein kirpulleAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Nyt mulla on sitten tytölle ensi talveksikin fleecehaalari.... :headwall:
ööh...tarkoitin siis ensi ensi talveksi... :xmas: Yhden talven yli pomppaus...
Kyl kyl Sulo Vilen kannattaa aina ollaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kantsiskohan ostaa helmipojalle jo ripillepääsyvaatteet...jos sais vaik jostain halvalla... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:maha räjähtänyt....lapsi syntynyt...=)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Nyt meni taas ohiAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ollaan muuten samana päivänä räjähdetty
Samperin lainaukset
Siel on oikee tehoäiti Mun pitää lähteä ostamaan meijän jätkälle syksyvaatteita, juu tälle syksylleAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kantsiskohan ostaa helmipojalle jo ripillepääsyvaatteet...jos sais vaik jostain halvalla... :headwall:
Parempi kirjottaa itte omatAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:|O en lainaa enää tekstejä
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Parempi kirjottaa itte omatAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:|O en lainaa enää tekstejä
Ei kantsi...kottikärryt maksaa alessa 19,90...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kirpparilla olis tänään ollu Emmaljungan Skooterit soft pinkit 170e :xmas: Hitsi ku himottas :kieh:
Ai joo...ja meil on kyllä kahet jo valmiina tuol tallin takanaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ei kantsi...kottikärryt maksaa alessa 19,90...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kirpparilla olis tänään ollu Emmaljungan Skooterit soft pinkit 170e :xmas: Hitsi ku himottas :kieh:
Pääsis takuuvarmasti seuraavaan kaksplussaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitähä porukka tuumais
Tai hullujen huoneelleAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pääsis takuuvarmasti seuraavaan kaksplussaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitähä porukka tuumais
Mä taidan päästä sinne ilman kottikärryjäkin *pakkaa laukkua valmiiksi*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tai hullujen huoneelle