***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Äkkivilkaisulla laskin 9 isoa pahvilaatikollista vaatetta (esikoiselta pieneksi jääneitä) mitkä on kasattu yhteen nurkkaan päällekkäin :snotty: plus mitkä on vaatekaapeissa käytössä ja tytölle vielä isot vaatteet on erikseen odottamassa... :whistle: Ja on tuolla kaapissa vielä pari muovipussia erikseen... :headwall:
 
vitsit et en oo ehtiny taaskaan 100 vuoteen palstalle... :kieh: ...no ehkä se sit taas lähtee palstailu sujumaan kunhan tää kesäloma (miehen siis) loppuu...
tarttis saada A nukkumaan, tuossa se edelleen mönkii ihan ilosena eikä meinaakaan väsyttää... näyttää tältä: =)
 
Meillä on silleen hyvä, kun pojilla menee aina seuraavalle.... :D
Viime syksynä viel viimeksi kasan kirpparille, että hirmusesti ei kyllä nyt oo...ainakaa noin paljoo :LOL: Mutta LIIKAA silti!! Kuopusjannulla on NIIN paljo vaatteita...esikolta asti perityt + kakkoselta perityt + sille itelleen ostetut... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Äkkivilkaisulla laskin 9 isoa pahvilaatikollista vaatetta (esikoiselta pieneksi jääneitä) mitkä on kasattu yhteen nurkkaan päällekkäin :snotty: plus mitkä on vaatekaapeissa käytössä ja tytölle vielä isot vaatteet on erikseen odottamassa... :whistle: Ja on tuolla kaapissa vielä pari muovipussia erikseen... :headwall:
mulla on 4-5 jätesäkkiä itseltäni :xmas: ...no ei pieneks jääneitä, mut ei-käytössä-olevia kumminkin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Äkkivilkaisulla laskin 9 isoa pahvilaatikollista vaatetta (esikoiselta pieneksi jääneitä) mitkä on kasattu yhteen nurkkaan päällekkäin :snotty: plus mitkä on vaatekaapeissa käytössä ja tytölle vielä isot vaatteet on erikseen odottamassa... :whistle: Ja on tuolla kaapissa vielä pari muovipussia erikseen... :headwall:
mulla on 4-5 jätesäkkiä itseltäni :xmas: ...no ei pieneks jääneitä, mut ei-käytössä-olevia kumminkin...
Mun koko vaatekaapin sisältö mahtuisi varmaan kahteen jätesäkkiin... ja se olisi itse asiassa ihan oikea paikka niille rievuille. :snotty: Koskahan sitä panostaisi omaan vaatepuoleensa..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on silleen hyvä, kun pojilla menee aina seuraavalle.... :D
Viime syksynä viel viimeksi kasan kirpparille, että hirmusesti ei kyllä nyt oo...ainakaa noin paljoo :LOL: Mutta LIIKAA silti!! Kuopusjannulla on NIIN paljo vaatteita...esikolta asti perityt + kakkoselta perityt + sille itelleen ostetut... :kieh:
Missä kunnossa vaatteet on kun ovat kierroksen tehneet...vieläkö pysyy saumat kasassa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on silleen hyvä, kun pojilla menee aina seuraavalle.... :D
Viime syksynä viel viimeksi kasan kirpparille, että hirmusesti ei kyllä nyt oo...ainakaa noin paljoo :LOL: Mutta LIIKAA silti!! Kuopusjannulla on NIIN paljo vaatteita...esikolta asti perityt + kakkoselta perityt + sille itelleen ostetut... :kieh:
Missä kunnossa vaatteet on kun ovat kierroksen tehneet...vieläkö pysyy saumat kasassa... :D
Meillä on mm collaripaitoja NIIN paljon, et suurin osa on kuin kaupasta haettuja :ashamed:
Housut menee kyllä melkeen ö-mappiin :p Ei kaikki, mut ne pidetyimmät :p
 

Yhteistyössä