***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Iltaa!

Onnea liinamarin sauvalle! ;) Ja yv:tä on rouvalle laitettu. :attn:

Ifolorin kuvakirjat...joo, hetki meni jos toinenkin ennenkuin tajusin tekniikan, mutta se ei vielä kerro mitään. :LOL: :LOL: Meinaan tosi pitkät on piuhat nykyään. :xmas: Et ei se loppujen lopuks hankalaa ollut!
 
Nukahtaa yleensä ilman tollasta karjumista suht hyvin mut jos on liian väsynyt niin loppu tulos on tuo mielenosoitus ja tänään todennäköisesti vaivas ihan se että äiti on syönyt liikaa jogurttia parina päivänä. :ashamed: Ostinkin nyt kaurajogurtteja kun en voi ilmankaan niitä olla. :kieh:
 
Meillä tuo poika on nyt viimeaikoina herännyt siinä 22:30-23:30 välillä iltaisin, eikä suostu nukahtamaan uudelleen kuin tissille, vaikka ei ole nälkä. Imuttelee sillain ihan erilailla ja lopettaa imemisen, jos alkaa herumaan, mutta huutaa hirveesti, jos koittaa tuttia tarjota tai sänkyyn laskea :/ Vielä muutama viikko, niin sitten kyllä vierotan yötissistä. Tai aamuyöllä kyllä saa mun puoleta edelleen syödä, mutta ei 2h välein :kieh: Tässä pitkään tuo poika nukkuikin 1-2 syötöllä, nyt taas menty huonompaan suuntaan, vaikka tankkaakin pitkin iltaa ja saa vielä puuroakin ennen nukkumaanmenoa :|
 
ÄippäHki kiitokset ja vastausta pukkas sinnekin.

Meillä taas kunnon ilta rumba menos,jatkuu ilmeisesti viel tunnin. Nyt on miehen vuoro. Poika nukahti jo kerran mut heräs ku pyörähti mahalleen ja kauhea parku siitä tuli


*muoks* höh hymiö jäi puolikkaaksi
 
Mä lueskelin tässä koneen ääressä Vauva-lehteä, kun en eilen kauaa jaksanut. Ja nyt kun näin tuon värikylpyyn jutun, niin tajusin, etten muistanut hakea pojan "taideteosta", jonka teki jazzien aikaan värikylpy-teltassa :eek: :( Ois ollut sen seuraavan viikon haettavissa taidemuseolta, mutta ei käynyt mielessäkään koko asia :/ Noh, eipä tuo ollut meidän juttu, mutta sitä suuremmalla syyllä sen työn ois voinut säästää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä lueskelin tässä koneen ääressä Vauva-lehteä, kun en eilen kauaa jaksanut. Ja nyt kun näin tuon värikylpyyn jutun, niin tajusin, etten muistanut hakea pojan "taideteosta", jonka teki jazzien aikaan värikylpy-teltassa :eek: :( Ois ollut sen seuraavan viikon haettavissa taidemuseolta, mutta ei käynyt mielessäkään koko asia :/ Noh, eipä tuo ollut meidän juttu, mutta sitä suuremmalla syyllä sen työn ois voinut säästää...
Jospa se taideteos olis vielä heillä tallessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä lueskelin tässä koneen ääressä Vauva-lehteä, kun en eilen kauaa jaksanut. Ja nyt kun näin tuon värikylpyyn jutun, niin tajusin, etten muistanut hakea pojan "taideteosta", jonka teki jazzien aikaan värikylpy-teltassa :eek: :( Ois ollut sen seuraavan viikon haettavissa taidemuseolta, mutta ei käynyt mielessäkään koko asia :/ Noh, eipä tuo ollut meidän juttu, mutta sitä suuremmalla syyllä sen työn ois voinut säästää...
Jospa se taideteos olis vielä heillä tallessa...
Enpä usko. Mutta eipä tuo poju siitä viel oikee innostunut, joten saapi olla. Tehdään "taidetta" sitten joskus myöhemmin, kun jaksaa jo innostua. Täytyy myöntää, että sellainen suttaaminen ei ollut kyllä mullekaan oikeen mieluista :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
:wave: :wave:
Tääl ollaan! Kattelen samalla fstltä Neljäs Vaimo- dokkaria.
...kertooko jostain hemmosta jolla ollu neljä vaimoo vai neljäntenä vaimona olemisesta?
Saksalainen mamma läks Gambiaan miehen neljälnneks vaimoks. Ihan mielenkiintonen. :)
Vois olla aika merkillistä elämää tuo...no, olis ainakin siivouspäivänä helpompaa :eek: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä lueskelin tässä koneen ääressä Vauva-lehteä, kun en eilen kauaa jaksanut. Ja nyt kun näin tuon värikylpyyn jutun, niin tajusin, etten muistanut hakea pojan "taideteosta", jonka teki jazzien aikaan värikylpy-teltassa :eek: :( Ois ollut sen seuraavan viikon haettavissa taidemuseolta, mutta ei käynyt mielessäkään koko asia :/ Noh, eipä tuo ollut meidän juttu, mutta sitä suuremmalla syyllä sen työn ois voinut säästää...
Jospa se taideteos olis vielä heillä tallessa...
Enpä usko. Mutta eipä tuo poju siitä viel oikee innostunut, joten saapi olla. Tehdään "taidetta" sitten joskus myöhemmin, kun jaksaa jo innostua. Täytyy myöntää, että sellainen suttaaminen ei ollut kyllä mullekaan oikeen mieluista :ashamed:
Itse en oo lasten kanssa moista kokenut, mutta en usko että itsekään siitä järin välittäisin... Vois olla enemmän väriä pojassa kuin paperissa... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä lueskelin tässä koneen ääressä Vauva-lehteä, kun en eilen kauaa jaksanut. Ja nyt kun näin tuon värikylpyyn jutun, niin tajusin, etten muistanut hakea pojan "taideteosta", jonka teki jazzien aikaan värikylpy-teltassa :eek: :( Ois ollut sen seuraavan viikon haettavissa taidemuseolta, mutta ei käynyt mielessäkään koko asia :/ Noh, eipä tuo ollut meidän juttu, mutta sitä suuremmalla syyllä sen työn ois voinut säästää...
Jospa se taideteos olis vielä heillä tallessa...
Enpä usko. Mutta eipä tuo poju siitä viel oikee innostunut, joten saapi olla. Tehdään "taidetta" sitten joskus myöhemmin, kun jaksaa jo innostua. Täytyy myöntää, että sellainen suttaaminen ei ollut kyllä mullekaan oikeen mieluista :ashamed:
Itse en oo lasten kanssa moista kokenut, mutta en usko että itsekään siitä järin välittäisin... Vois olla enemmän väriä pojassa kuin paperissa... :LOL:
On se aikamoista värikylpyä sekin, kun lapsi itse opettelee syömään :whistle: Silloin taitaa suurimmalla osalla olla ruokaa enemmän pitkin pöytiä, lattiaa ja itseä, kuin perillä masussa :LOL:
 
Jeps, mä taidan mennä sänkyyn jatkamaan lehtien lukua ja ootteleen miestä kotiin =) tässä tuolilla on niin helkkarin huono istua, kun niskat on eilisten häiden jälkeen entistä enemmän juntturassa. Siellä kun oli ovet auki ja ikävä veto kävi koko ajan :/

Joten toivottelen kaikille hyvät yöt jo nyt :wave:
 
:wave:

Pikaisesti täällä vaan, kohta pakerretaan iltapalaa miehen kanssa ja käydään sohvalle lötköttelemään ja katselemaan vuokraleffaa. =) Ja kaiken kruunaa iso pussi irtokarkkeja! :D :LOL:

Kun nyt tuo neiti suvaitsisi ensin nukahtaa niin viitsisi laittaa leffan pyörimään...ihme touhotusta, on nyt yli tunnin tehnyt unille menoa, ensin tassuttelin ja tassuttelin, mut ei vaikutusta, nyt on sit puoli tuntia duunaillut itsekseen. Kaipa se sinne jossain vaiheessa simahtaa... :whistle: Tämä yöunille käyminen on muutenkin enempi ja vähempi levotonta kun tyty ährää iltaisin mahaansa ja nyt siihen päälle vielä levottomat jalat kun ryömiminen on niiiiin pinnassa ettei tosikaan. :p Vauhti kyllä kiihtyy päivä päivältä, meni taas tänään jo paljon kovempaan eteenpäin kuin eilen, kohtahan tuo varmaan jo juoksee! :LOL:
 

Yhteistyössä