***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
ponnistusvaihe on kyllä lähes minuutilleen sama molemmissa, 10min ja 11 min...
Mulla ekassa 1h50min, toka 10min, kolmas 5min ja nelosta en ees muista, mutta hatara muistikuva olis 8 minuutista :whistle:
Mulla ekassa 1h15min ja toka 4 min....että silleeee...
No jos tota tahtia menee, niin kolmashan tulis sit ihan ilman ponnistamista! :LOL: :LOL:
En uskalla ees ajatella :LOL: ...Ehtiskö siinä ees kissaa sanoooo :eek: :LOL: .
Se olis sit vaan oltava nopeat kädet että ehtis kopin ottamaan! :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Se olis sit vaan oltava nopeat kädet että ehtis kopin ottamaan! :LOL: :LOL:
...tarttis vissiii virittää sellainen "verkkomaali" synnytyssalin takaseinän läheisyyteen... kätilölle isot räpylät käsiin :xmas:
En tiiä tartteeko tuota enää ajatella...miehen mielestä perhe on tässä. Mä tosin vielä laulaen pesen, viikkaan, pakkaan pikkumiehen vaatteita varastoon :LOL: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Se olis sit vaan oltava nopeat kädet että ehtis kopin ottamaan! :LOL: :LOL:
...tarttis vissiii virittää sellainen "verkkomaali" synnytyssalin takaseinän läheisyyteen... kätilölle isot räpylät käsiin :xmas:
En tiiä tartteeko tuota enää ajatella...miehen mielestä perhe on tässä. Mä tosin vielä laulaen pesen, viikkaan, pakkaan pikkumiehen vaatteita varastoon :LOL: .
Meilläkin mies sitä mieltä että meidän porukka on kasassa ja toistaiseksi olen samoilla linjoilla... :D Mut silti vielä kutkuttais jos jossain vaiheessa vielä yhtä koitettais, nähtäväksi jää. Mä en kyllä jätä varastoon mitään, kaikki kamat ja likan vaatteet lähtee eteenpäin, hommataan sit uutta jos joskus tarvis tulee! :LOL:
 
Aika noloa myöntää mut ei oo hajuakaan missä on kruununvoudintalo :ashamed:
mut hotellit on kakki keskustassa melko ryppäässä.

Ponnistusajoista olitte puhuneet...tytöstä meillä oli 37min ja poika 14min. ja voipi olla et enää en mee ponnistaa... :'( aika kova pelko on nyt tullu tuosta viimosesta. :'( ja mä pyysin epiduraalia mut en saanu ku kätilö ei suostunu :/

nipsulille :wave: moro sit vaan...

jokos piipi on palannu vai ookko maisemis täällä? :wave:

nyt meen leikkimään...

Jepsu
 
Huomenia :wave:
Täällä ollaankin periaatteessa valvottu suurinosa yöstä :xmas: poika heräili jostain kumman syystä parin tunnin välein itkulla ja aina tissi maistui.Ei ole sit tapahtunu parin ekan kuukauden jälkeen,hohhoijaa. Nyt hän on pirteänä availlut ääntään niin että talo raikuu viimiset pari tuntia :D
 
Huomenia täältäkin.
Tyttö on jo päikkäreillä. Jaksoi jopa tunnin olla hereillä. Puuro ei meinaa enää upota :/ Yöt on taas menneet paremmin vaikka välillä vieläkin alkaa konttaustreenit. Eilen oli ekaa kertaa oikeasti hetken aikaa konttausasennossa. Piti ottaa kuvakin mutta eihän toinen sitten jaksanut kun kameran sain käteen :whistle:

Mieskin vielä peittojen välissä kun oli kaverinsa kanssa viihteellä. Oli vielä luvannut että tänään käydään mun vanhemmilla. Toivottavasti ei ole kova päänsärky :LOL: *räkäset naurut* Eilen päivällä kuitenkin pesi tuon meidän parvekkeen ja kaikki puulaatat. Jo on eri näköistä ja puhdasta. Ei meinaan oltu vuosiin pesty :ashamed:

Ciba ja E 5.5kk
 
Joku puhui tutin jättämisestä pois. *hatara pää, ei muista nikkejä* Luin Vauva-lehdestä myös juttua siitä. Mietinnässä myös jos alkaisi jättää tutin käytön pois. Tai sitten viimeistään vuoden iässä. Eihän meilläkään tutti ole käytössä kuin unituttina ja lohtututtina.
 
tutti mä viimeyönä sanoin pojalle et mä käyn ostaan jeesusteippiä ja teippaan sen tutin suuhun jos ei ala pysymään kun vähän väliä pulautti sen pois ja sitten alkoi kitinä.

Tytöltä saatiin tutti nyt pois niin et vain yöksi saa tutin. tuttiritari on sen vienyt. :) menee hyvin läpi...(1v8kk)



 
Huomenia!

En ole ajatellutkaan tutin poisottamista vielä. Jos toinen siitä lutkuttamisesta onnelliseksi tulee, niin.. Ehtiihän sitä. Kunhan ei nyt enää 5-v sitä syö :D

Mä halusin synnytyksessä koko kipulääkearsenaalin. Ilokaasusta ei ollut mitään apua, epiduraali auttoi sen mitä kerkesi. 7cm oli auki, mutta sitten juostiinkin leikkuriin. Vähän tylsää kärsiä ne avautumiskivut, ja joutua kuitenkin sektioon :|

Veljeni tulee tänään kylään. Heillä on kuukautta meidän poikaa vanhempi jäpikkä :heart: Kiva nähdä miten serkukset ottavat kontaktia. J on vaan vähän kovakourainen yleensä, saattaa ottaa lujasti kädestä kiinni vauvakaveria, kissan turkista puhumattakaan.
 
Perjantaina varasin tytölle ajan suuhygienistille. Se puolen vuoden terveystarkastus. Ootteko te muut käyneet? Mitä siellä oli? Varmaan siis ihan keskustellaan tytön suun terveydenhoidosta. Oliko Muuta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Perjantaina varasin tytölle ajan suuhygienistille. Se puolen vuoden terveystarkastus. Ootteko te muut käyneet? Mitä siellä oli? Varmaan siis ihan keskustellaan tytön suun terveydenhoidosta. Oliko Muuta?
Meillä on avoimia tilaisuuksia nuo. Ei siis mitään henk.koht. aikaa, vaan neuvolan kirjastossa luentotyyppisesti. Sinne saa mennä vapaasti ilmoittautumatta.
 
meillä yö ihan pärseestä :headwall: P heräs ennen kahta huutamaan, ei ollu nälkä eikä mitään muutakaan ihmeempää hätää. ois kai halunnu mennä kattomaan telkkaria :kieh: jotain nukahtamisvaikeuksia on kun se on nykyään niin hankalaa, eikä yölläkään meinannu millään nukahtaa uudelleen. hiukka tässä väsyttää ku puol yötä pitää kukkua ja ennen kukon pierua jo ylös |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut nyt mie lähen oikeesti maate :wave: :wave:
Muista pakastuspussit mukaan ja liukasta rasvaa ;) :whistle: ... Hyvää yötä! Hauskaa juhlapäivää huomiselle...syödään koko rahan eestä... :D *hoono vitsi*
Joo....ihan muuten oikeesti varpilla koklaan tota!! Syytän sua jos ei toimi :D :wave:
Tulen huomenna kuulemaan tuomioni!!! :LOL: Laita rasvaa siis reilusti :D !
Hahaa...tässä tulee tuomio: Siis se oikeesti autto!!! :LOL: :LOL: Mutta ei siihen vekkiin, joka on jo ehtiny tulla :ashamed: Mikä on kyllä ymmärrettävää, ettei noin iso voikaan yhessä yössä hävitä, mutta on se PALJON parempi, ens yönä uusiks!!! :D :hug:
 
Mies on poikien kanssa siellä rippikirkossa :p Mie en ees harkinnu lähteväni, kun vettä sataa melkeen kaatamalla ja on likan uniaika. Ei olis päässy ees pihalle sitte kävelee, ni parempi olla kotona :D :LOL:
Miesväki tulee sitte kirkonmeojen jälkeen hakemaan meijät kakkukahville sinne rippitytön kotiin (miehen kummityttö/miehen siskontyttö )...saadaa sentää kaakkua :LOL: :LOL:

Mulla on vaan kaaaamala ongelma |O Unohtin eilen pessä mun lemppari farkkuhameen, ei sitä voi laittaa, kun siin on etumuksessa keltanen pukluläntti |O Mun pitää nyt laittaa tällänen kakkoshame, kellohametyyppinen farkkuhame, tää ei oo yhtää niin kiva |O :headwall: Ja kun mie oikeen oon mikä oon, ni mulle sopii just tällänen levee helmanen hame :xmas: :LOL: :LOL:
Noooh.... B) :LOL: :saint:
 

Yhteistyössä