***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä oon aivan ihastunut semmoisiin sammakkokenkiin. :heart: Tosi hyviä jalassa ja vielä ekohenkisiäkin. =) Tietääkö kukaan? En nyt muista merkkiä, enkä jaksa käydä kattomassa eteisestä...
Mulla on oranssit

:wave: pehmeät,ainoo vaan et nousevat mulla kantapäästä ylös :/
Minkälaiset sulla on? Onko takaosa kiinni? Ovatko sandaalit, "lenkkitossut", kävelykengät vai "korkkarit"? :/
Öööh vaikea kuvailla ku 4 vuotta sit ostettu vai olisko jo viis vuotta,silloin ei viel ollu muita malleja,mut matalat,paksut pohjat,aika avonaiset



*muoks* siis takaosa kiinni
Onko ne semmoiset peruskengät, minkä päällysestä tulee vähän lehti mieleen? :) Mulla on kahdet semmoiset, ja muistaakseni silloin kun ostin ne vihreät, ei ollu juuri muita malleja ainakaan siinä kaupassa.
Ei ol,taidan tietää mitä tarkoitat,luulisin.Siis peruskengät juu,lehti ei.Näis on tikkaukset sivul koristeena ,näyttää niinku olis harsittu.Ihan sileä materiaali ja reunas kans vähän ku olis harkkosaksilla leikattu ja se sammakon kuva varpaiden kohdalla kohokuviona.Otin just käteen ja jonkun verran painavat. Täytys muuten kokeil sitä korkkariversiota
Ostin semmoiset korkkarit viime kesänä yksiin häihin ja oon pitäny monesti sen jälkeen. Tosi hyvät ovat jalassa, vaikka korkoa onkin. =)
Mä rakastan korkkareita,käytin niitä vaan vuosikaudet,mut raskausaikana musta tuli tylsä matalien kenkien käyttäjä :/ nyt pitäis palata juurilleen ettei ihan lässähdä koko akka
Mä oon aina inhonnu korkkiksia. Tällä pituudella olis tosin syytä rakastaa niitä. :xmas: Pidän korkkareita tasan vaan, jos lähden juhliin tai "ulos". :p
Muistan lapsuudesta jotain 10v et mulla oli valkoiset ns kumisaappaat 10 sentin koroilla :LOL: olin varmaa tosi koominen näky.Miten ihmees mutsi sellaset mulle suostukin ostaa,nii ja silloin oli kans discolenkkareita koroilla,hitto et oon vanha ku tommosia muistelen :LOL:
 
olen muuten taas täällä :D

yksin vissiin? noh, väsyttää raakasti, oltiin tosi pitkällä vaunulenkillä illalla ja mies oli mukana, kivaa :)
vähän jaksaa ehkä vielä surffata, sit nukkumaan, jee jee :xmas:
 
no niin, crocseista olitte puhuneet. Mulla on vaan mustat kopiot. ostettu HH:sta. :kieh: tahtoisin kyllä pinkit...

Tänään alotetaan tekemään sitä terassia vihdoin.

ihan uritetusta ruskeesta laudasta tehdään kun edullisesti k-raudasta saatiin.

taitaapi tulla kuuma päivä..M nukkuu jo päikkäreitä ja J on yökylässä mummilla. ikävä ihan toista. :heart:

kaippa sitä vois mennä vaikka kahveelle...

hauskaa ja lämmintä päivää kaikille!

Jepsu
 
Heh, tyttö heräsi iloisena tuttuun tapaansa klo 6.30, rupateltiin ja syötiin pikkumäärä. Sit iski väsy niin pahasti että itketti pitkään ja hartaasti. Kun itkettää, ei voi silmiä ummistaa. Kun simmut meni lopulta kiinni, ehti isi juuri ja juuri hakea itelleen kahvia, kun tyttö jo heräsi. Veti siis 3 minsan päikkärit :eek:

Mua väsyttää edelleen..

 
Mulla on pinkit crocsin kopiot, ne on olleet mulla töissäkin aiemmin, mut nyt ne on kyllä kätsyt pihakengät =)

Mun pitäs saada itestäni nyt se siivousvimmainen kodinhengetär irti :whistle: Oon kyllä jo tähän aamuun ehtinyt silittää ja pestä wc:n ja kastellut kukat, mutta varsinainen siivous ei jaksa inspata :kieh: Iltapäivällä miehen tultua töistä mä lähden mattopesulle =) Pitää sekin homma saada tehtyä tältä kesältä nyt kun vielä lämpöä piisaa ja vedet on lämpimimmillään ;)

Mä tuun tähän koneelle sitten aina välillä pitämään huili- ja kaffeepausseja :LOL:
 
Meil on keksitty uus juttu, joka ei äitistä ole niin hauska :kieh: ruoka lentää mukavasti ku sen saa suuhun, kerran nielasee ja loput pärryyttää ympäriinsä :kieh:
Meil menny yöt jälleen perseelleen.. pitäs käydä nuita unikoulu sivuja lukemassa! Illalla tein päätöksen etten anna tissiä yöllä kuin aikasintaan 3h edellisestä syötästä..
Piti illalla laittaa tiukka kapalo et maltto nukahtaa, sit kyl sammu heti!
 
Heippa!

Tänään pitäis lähteä ajelemaan kohti lakeuksia, A:n ja koirien kanssa, mies menee prätkällä..Vähän jänskää kuinka käy, jos A rupee kauheesti huutaamaan tai ei viihdykään jostain syystä reissussa..No, toivotaan parasta :whistle:

Kengistä
vielä; mulla on ns. kalliita kenkiä ja halvempia kenkiä. Mun lempparit on monta vuotta vanhat Vagabondin balleriinat, jotka on ihan unelmat jalassa. Oon pitänyt niitä kyllä koko rahan edestä. Ne halvemmat yleensä menee vuodessa rikki tai hinkkaa jalkoja tyhmästi :| Nyt säästän rahaa Campereja varten, ne on ihania :heart: Ja ne sammakkokengät myös, mutta ehkä vielä enemmän Cammperit..Mä tykkään hirmu paljon sellaisista söpöistä kengistä ennemmin kuin seksikkäistä. Mulla ei oo yksiäkään esim. piikkikärkisiä tai -korkoisia kenkiä, joita on paljon liikenteessä. Ei vaan oo mun juttu. Joitain korollisia kenkiä on, mutta yleensä jalkaan valikoituu ne korottomat ballerinat tms :p

Jestas, mitä sääntöjä, mä rikkoisin niitä vahingossa mennen tullen :whistle:
 
5kk NEUVOLAS KÄYTY täälläkin pituus 71.5 paino 9100, jäi paska fiiilis ku sijaisterkka meinas et pitää seurata pituuskasvua et tullu paljonlaisesti..ja nyt huolettaa??en muista oliko tääl muita yhtä pitkiä, LIINAMARILLA muistaakseni oli yli 9kilon mut mitenköhän pituus oli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni80:
5kk NEUVOLAS KÄYTY täälläkin pituus 71.5 paino 9100, jäi paska fiiilis ku sijaisterkka meinas et pitää seurata pituuskasvua et tullu paljonlaisesti..ja nyt huolettaa??en muista oliko tääl muita yhtä pitkiä, LIINAMARILLA muistaakseni oli yli 9kilon mut mitenköhän pituus oli?
no ompas tosiaan pitkä jössikkä, meille kans sano terkka nyt 5kk neuvolassa ku katottiin aluksi pituudeksi 70,3cm että on tullu hiukka liikaa senttejä niin mitattiin uudelleen ja oliki 69,7cm, mut edelleen kalle menee +2 käyrällä
 
Hitto kun kyrpii..ollaan lähössä ens viikolla tien päälle ja paluu on ehkäpä junalla/bussilla..mutta nuo hinnat
..kyllä kaiken maailman opiskelija alennuksia yms on mutta missä on kotiäiti ale, kysynpä vaan

 

Yhteistyössä