***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on muuten huomenna treffit pomon kanssa |O :x :xmas:
Ei hitto juu,hyvä ku otit puheeksi.Se on sit kohta elokuu ja pitäis kans raahautua pomon eteen ku oli ihmetelly kun en ole mitään ilmoitellut itsestäni
:ashamed:

Kuulin muuten et mun sijaiseksi on otettu siivooja |O ei mitään siivoojia vastaan mut just olin saanu valmiiks kauhean urakan et kaikki pedagogiset kohdat toteutuis meidän yksikös ja nyt o taas tarjolla kirjaston valmiita satuhetkiä ja muuten vaan oleilua
|O Eikös sitä pitäis palkata koulutuksen saanut henkilö, jos semmoisia on tarjolla? :whistle:

Meillä päin ainakin on huuuuuutava pula lastenhoitajista..
Niinhän se taitaa olla. Ei ne nuoret nykyään halua näillä palkoilla alan hommiin ku ovat vähänaikaa kokeilleet.Paljon duunia ja vastuuta. Palkkaiskohan kaupunki mut rekrytoimaan ja tukemaan vastavalmistuneita tähän duuniin,se olis tosi mielenkiintoista.Muistaa vaan ne omat alkuajat vanhojen konkareiden kanssa :/ :xmas: |O :saint: :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä oon aivan ihastunut semmoisiin sammakkokenkiin. :heart: Tosi hyviä jalassa ja vielä ekohenkisiäkin. =) Tietääkö kukaan? En nyt muista merkkiä, enkä jaksa käydä kattomassa eteisestä...
Tarkotat varmaan el naturalistaa? älyttömän hienoja kenkiä :) Oon ajatellut ostaa, kunhan saan vähän rahaa säästöön..

http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionSS08/ikebana?show=superior&force=3440

Ja toinen, ihana merkki on Camper. Voi että :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Piipero ihania nuo sun hympsät,tahtoo kans mut ei tajua mittää
http://www.cheesebuerger.de/smilie.php?wahl=1&ziel=muede tuolta niitä löytyy ja jopa minä osaan niitä lisätä ja oon tosi surkea kaikkien tämmösten juttujen kans,itse asiassa Jahvetti mulle ton opetti :D sieltä klikkaat jotain hymiötä kerran ja sinne alas tulee se linkki tai siis koodi ja sen vaan kopioit ja liitätä tekstiin, toivottavasti ymmärsit :ashamed:
Kiitos kiitos kiitos

:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
:wave: Sinuakin "näkee" =)
Jep..olen pihalla kuin lumiukko :D . Yritän jatkaa tästä, onko mitään ihmeellistä??

Ajettiin tänään Kajaanista kotiin, hiukan meinaan olla väsy. Yritän nyt kuitenkin hieman saada teidän jutuista kiinni.
ootko ollu kajaanissa??? hit*o ku en oo nyt viime aikoina oikein palstaillu niin en oo tienny jos oot reissustasi täällä puhunu,olis ollu kiva kahvitella..
En muista miten tarkkaan olen maininnut, mutta hieman oli kiire aikataulu. Ajettiin maanataina Rovaniemelta Ranuan Zoon kautta Kajaaniin. Olin yötä vanhan opiskelukaverini luona "Pärsäänsuon?" lähellä. Jatkoin matkaa sitten heti tänä aamuna parin sukulaistädin kautta ...joten keskustan läpi tuli vaan ajettua kovaa ohi. B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä oon aivan ihastunut semmoisiin sammakkokenkiin. :heart: Tosi hyviä jalassa ja vielä ekohenkisiäkin. =) Tietääkö kukaan? En nyt muista merkkiä, enkä jaksa käydä kattomassa eteisestä...
Mulla on oranssit

:wave: pehmeät,ainoo vaan et nousevat mulla kantapäästä ylös :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä oon aivan ihastunut semmoisiin sammakkokenkiin. :heart: Tosi hyviä jalassa ja vielä ekohenkisiäkin. =) Tietääkö kukaan? En nyt muista merkkiä, enkä jaksa käydä kattomassa eteisestä...
Tarkotat varmaan el naturalistaa? älyttömän hienoja kenkiä :) Oon ajatellut ostaa, kunhan saan vähän rahaa säästöön..

http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionSS08/ikebana?show=superior&force=3440

Ja toinen, ihana merkki on Camper. Voi että :heart:
Jep. Just noita tarkoitin! Meillä on sit taas sama maku. :D Mä oon tässä parin vuoden ajan haalinu muutamia tuommoisia. Viimeks ostin yhdet nyt alennusmyynneistä, -30% Forumin K-Kengästä. Valikoima tosin oli rajallinen, mutta hienot vihreät popot löysin. :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Näyttää hyviltä mutta not for me, lenkkarit on ainoot kengät jotka saa maksaa yli 20? :LOL:
Suunilleen sama..mie en vaan jotenki viitsi vaatteisiin yms panostaa euroja :whistle:
No ehkä talvikenkiin...mut kesäkengistä ne on parhaat, mitkä maksaa vähiten :D Mulla crocsit ja 2 euron flipflopit :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä oon aivan ihastunut semmoisiin sammakkokenkiin. :heart: Tosi hyviä jalassa ja vielä ekohenkisiäkin. =) Tietääkö kukaan? En nyt muista merkkiä, enkä jaksa käydä kattomassa eteisestä...
Mulla on oranssit

:wave: pehmeät,ainoo vaan et nousevat mulla kantapäästä ylös :/
Minkälaiset sulla on? Onko takaosa kiinni? Ovatko sandaalit, "lenkkitossut", kävelykengät vai "korkkarit"? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Näyttää hyviltä mutta not for me, lenkkarit on ainoot kengät jotka saa maksaa yli 20? :LOL:
Köyhän ei kande ostaa halpaa. ;) Oon huomannu, että ovat todella kestäviä. =)
--juu juu, kyllähän laadukas kenkä kestää, varsinkin jos viittii hoitaa, mutta yllättävän hyvin noi halvatkin on pelittäny :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Näyttää hyviltä mutta not for me, lenkkarit on ainoot kengät jotka saa maksaa yli 20? :LOL:
Köyhän ei kande ostaa halpaa. ;) Oon huomannu, että ovat todella kestäviä. =)
Mutta mä en ainakaan jaksa kauaa kattoo samoja :whistle:
Mä jaksan ja haluan, jos on laadukas, kestävä ja hyvännäköinen tuote. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Näyttää hyviltä mutta not for me, lenkkarit on ainoot kengät jotka saa maksaa yli 20? :LOL:
Köyhän ei kande ostaa halpaa. ;) Oon huomannu, että ovat todella kestäviä. =)
Mutta mä en ainakaan jaksa kauaa kattoo samoja :whistle:
Mä jaksan ja haluan, jos on laadukas, kestävä ja hyvännäköinen tuote. =)
Mulla pitää olla vaihtelua, muusta viis =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Näyttää hyviltä mutta not for me, lenkkarit on ainoot kengät jotka saa maksaa yli 20? :LOL:
Suunilleen sama..mie en vaan jotenki viitsi vaatteisiin yms panostaa euroja :whistle:
No ehkä talvikenkiin...mut kesäkengistä ne on parhaat, mitkä maksaa vähiten :D Mulla crocsit ja 2 euron flipflopit :D
Kahdet mun sammakoista on semmoisia, mitä käytän myös syys- ja kevättalvella. En tietenkään umpihangessa, mutta esim. työmatkoilla ja kaupungilla. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä oon aivan ihastunut semmoisiin sammakkokenkiin. :heart: Tosi hyviä jalassa ja vielä ekohenkisiäkin. =) Tietääkö kukaan? En nyt muista merkkiä, enkä jaksa käydä kattomassa eteisestä...
Mulla on oranssit

:wave: pehmeät,ainoo vaan et nousevat mulla kantapäästä ylös :/
Minkälaiset sulla on? Onko takaosa kiinni? Ovatko sandaalit, "lenkkitossut", kävelykengät vai "korkkarit"? :/
Öööh vaikea kuvailla ku 4 vuotta sit ostettu vai olisko jo viis vuotta,silloin ei viel ollu muita malleja,mut matalat,paksut pohjat,aika avonaiset



*muoks* siis takaosa kiinni
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Näyttää hyviltä mutta not for me, lenkkarit on ainoot kengät jotka saa maksaa yli 20? :LOL:
Köyhän ei kande ostaa halpaa. ;) Oon huomannu, että ovat todella kestäviä. =)
--juu juu, kyllähän laadukas kenkä kestää, varsinkin jos viittii hoitaa, mutta yllättävän hyvin noi halvatkin on pelittäny :whistle:
Mulla oli parit semmoiset edullisemmat kangaskengät; ihan ookoosti on kestäneet nekin. No, toiset heitin reikäisenä vuoden käytön (olivat kyllä todella kovalla käytöllä) jälkeen nyt keväällä pois ja toisissa hajos kantapää sisältä. :/

 

Yhteistyössä