***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mulla jotkut uudet crocsien kilpailijat jollakin kuumuutta säätelevillä pohjilla ja ovat vähän pehmeämmät ja kapealestisemmät,hyvät jalassa.Niin väriltään valkoinen/vihreä
...vai kuumuutta säätelevät pohjat...oho, kaikkee ne keksii :whistle: .

...hajuhälyttimet jaloissa :D :LOL:

 
Mul on aina miehen maastokuvioiset kopiot jalassa :whistle: oon kyllä tuolla crocsin liikkeessä käyny niitä kattelemassa mutta piru vie ku siellä on niin miljoona eri vaihtoehtoa :eek: Kuitenki jos sen verran laittaa niihi rahaa niin pitäis osata päättää mistä tykkää eka :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on muuten huomenna treffit pomon kanssa |O :x :xmas:
Ei hitto juu,hyvä ku otit puheeksi.Se on sit kohta elokuu ja pitäis kans raahautua pomon eteen ku oli ihmetelly kun en ole mitään ilmoitellut itsestäni
:ashamed:

Kuulin muuten et mun sijaiseksi on otettu siivooja |O ei mitään siivoojia vastaan mut just olin saanu valmiiks kauhean urakan et kaikki pedagogiset kohdat toteutuis meidän yksikös ja nyt o taas tarjolla kirjaston valmiita satuhetkiä ja muuten vaan oleilua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on muuten huomenna treffit pomon kanssa |O :x :xmas:
mitä sä nyt sitä meet treffailee? varattu nainen ku oot (olipas taas kyllä surkea juttu
)
Niin on kyl pomokii :LOL:
Pitäs vissiin mennä vetää nimi alle, et oon "lomautettuna" (=hoitovapaa) ainakin vuoden...luultavasti 2½v :D
 

Yhteistyössä