***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

huomenta
,
Johan oli yö, unen mettästys meni niin pyllylleen että :eek:

Mä ainakin oon säästäny ne lomat mitä pystyy sinne kun joskus palaan töihin, osan joutuu ottaan rahaan, kait |O

Kodinhoitotukeen ei käsittääkseni vaikuta tulot ( saapi taas korjata jos puuta heinää höpisen ).

Lumiannalle perheineen mukavaa lomaa


Ja äippä70, kiva kuulla sustakin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kodinhoitotukeen ei käsittääkseni vaikuta tulot ( saapi taas korjata jos puuta heinää höpisen ).
Ainoostaan lisäosaan vaikuttaa...
lisäosa :eek: ??
Joo se on sellanen köyhäinavustus :LOL: Max oliko 160e....eli tuloihin sidoksissa oleva lisä kh-tukeen =)
Aivan niinpäs olikin

 
Että voi ihminen olla nuija :headwall: :headwall:
Tänään illalla on pakko isännän kanssa istuu alas ja laittaa päivämääriä paperille!!!! Ja huomenna mie soitan, ihan varmasti soitan sille Rouva-Pomolle :attn: :LOL: :ashamed: :snotty:
 
Jos aluksi ilmottas et meen 1.9.2009....ja jos sillon viel tuntuu, etten o kykenevä töihin, ni ilmotan et tuunki vasta sillo 2/11 :whistle: Sinne asti kyl aion olla, mut hyvä olla tollanen välietappi...kaiken varalta :LOL: :LOL: :headwall:
Ja samat päivät sitte Kelaan tietty :whistle: Lomaa vois tietty koittaa kysyy vaikka rahana...sitä kun ei koskaan oo liikaa ;) Pitelee sit vaikka palkatonta, jos niksee tulee... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos aluksi ilmottas et meen 1.9.2009....ja jos sillon viel tuntuu, etten o kykenevä töihin, ni ilmotan et tuunki vasta sillo 2/11 :whistle: Sinne asti kyl aion olla, mut hyvä olla tollanen välietappi...kaiken varalta :LOL: :LOL: :headwall:
Ja samat päivät sitte Kelaan tietty :whistle: Lomaa vois tietty koittaa kysyy vaikka rahana...sitä kun ei koskaan oo liikaa ;) Pitelee sit vaikka palkatonta, jos niksee tulee... :/
--samoilla linjoilla oon ittekkin aatellu mennä, jos sinne asti jaksas kittuutella ja kahtoo kuinka pärjää ja jos on ihan "pakko" päästä töihin niin sit voipi mennä...
 
äippä70 :hug: mitä on tapahtunu? :hug:

meitsin suunnitelmissa olis lähteä töihin kans marraskuun puolivälissä mutta kattoo nyt miten poika kuntoutuu jne jne. kovasti haluaa jo töihin.

niisku-rouva ilmeisesti menny naimissin? multa menny ihan ohi :ashamed: ONNEA! :heart: :flower:

Missäs cruella on?

Leivoin tuossa tiikerikakun ja mustikkapiirakan ja vieläkin kädet syyhyää leipomaan....noh, ehkä odotan vkonloppuun ja leivon sitten vaaleeta leipää ja sämpylöitä. ja ehkä jotain muutakin....pullaa :kieh:

onnittelut nimpparisankareille!

nyt meen hetkeks lepuuttaan...

Jepsu
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos aluksi ilmottas et meen 1.9.2009....ja jos sillon viel tuntuu, etten o kykenevä töihin, ni ilmotan et tuunki vasta sillo 2/11 :whistle: Sinne asti kyl aion olla, mut hyvä olla tollanen välietappi...kaiken varalta :LOL: :LOL: :headwall:
Ja samat päivät sitte Kelaan tietty :whistle: Lomaa vois tietty koittaa kysyy vaikka rahana...sitä kun ei koskaan oo liikaa ;) Pitelee sit vaikka palkatonta, jos niksee tulee... :/
--samoilla linjoilla oon ittekkin aatellu mennä, jos sinne asti jaksas kittuutella ja kahtoo kuinka pärjää ja jos on ihan "pakko" päästä töihin niin sit voipi mennä...
Me kyllä pärjätään, ennenki on, et ihan vaan omaa päätä mietin, et millon on pakko mennä :LOL:
Ei musta kyllä hetkeen ainakaan olis töihin menijäksi...ne aamuheräämiset |O |O Nou tänks :LOL: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Leivoin tuossa tiikerikakun ja mustikkapiirakan ja vieläkin kädet syyhyää leipomaan....noh, ehkä odotan vkonloppuun ja leivon sitten vaaleeta leipää ja sämpylöitä. ja ehkä jotain muutakin....pullaa :kieh:
--mä just mietin jaksasko ruveta niitä muffinsseja vääntään :whistle: , kuhan toi neiti nukahta, ähisee ja puhisee tuolla sängyssään..

ehkä mä leivoin, vois sitten viiä miehelle pari töihin :p
 
Mie en oo jaksanu tälle aamua tehä MITÄÄN...sen verta rankka rutistus oli tuo eilinen :p Ja likkakin vielä nukkuu (2h jo!!!), ettei olla uloskaan päästy....
Mutta mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa, lomalla kun ollaan :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos aluksi ilmottas et meen 1.9.2009....ja jos sillon viel tuntuu, etten o kykenevä töihin, ni ilmotan et tuunki vasta sillo 2/11 :whistle: Sinne asti kyl aion olla, mut hyvä olla tollanen välietappi...kaiken varalta :LOL: :LOL: :headwall:
Ja samat päivät sitte Kelaan tietty :whistle: Lomaa vois tietty koittaa kysyy vaikka rahana...sitä kun ei koskaan oo liikaa ;) Pitelee sit vaikka palkatonta, jos niksee tulee... :/
--samoilla linjoilla oon ittekkin aatellu mennä, jos sinne asti jaksas kittuutella ja kahtoo kuinka pärjää ja jos on ihan "pakko" päästä töihin niin sit voipi mennä...
Me kyllä pärjätään, ennenki on, et ihan vaan omaa päätä mietin, et millon on pakko mennä :LOL:
Ei musta kyllä hetkeen ainakaan olis töihin menijäksi...ne aamuheräämiset |O |O Nou tänks :LOL: |O

--meillä ei oo tämmöstä tilannetta ennen ollukkaan, niin ei pysty vielä tietään että pärjääkö :eek: ;) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Leivoin tuossa tiikerikakun ja mustikkapiirakan ja vieläkin kädet syyhyää leipomaan....noh, ehkä odotan vkonloppuun ja leivon sitten vaaleeta leipää ja sämpylöitä. ja ehkä jotain muutakin....pullaa :kieh:
Mä leivoin sitruunakakkua ja sit tein makaronilaatikon samalla uuniin, kun uuni kerran lämmitettynä oli. Ja kyllä kädet syyhyäis mullakin leipoa vielä jotain, mutta munat loppu :| Enkä jaksa nyt kauppaan lähteä, täällä on niin kehno keli :( Pullaanhan ei munia tarvita välttämättä, joten ehkä illemmalla saatan niitä pyöräyttää :whistle:
 

Yhteistyössä