***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Huomenta :wave: olittepas saaneet tekstiä,täytyy lukea paremmalla ajalla ,mulla palstailu keskeytyi kun poika päätti et herää vähän väliä itkun kanssa ja sitä jatkui läpi yön parin tunnin välein,tosi outoa.Nyt tossa naureskelee :heart: Tänään lähdetään reissuun ja kaikki viel kesken :ashamed: mieskin joutuu viel menemään töihin kesken kesäloman |O joten puolille päivin venyy. Vähän jänskättää eka reissu pojan kanssa,kun takana on risainen yö.mut eiköhän se siitä.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille,palailen loppuviikolla :wave:
 
Hyvä kun otitte puheeksi ton töihin ilmoittamisen! Mä laitoin pomolle sähköpostia että kuinka tarkkaan pitää paluuajankohta ilmoittaa ja kysymyksenomaisesti varmistelin että paluuta voi siirtää.. Ei osannu vastata joten heti kun palkanlaskija palaa lomalta, otan uudestaan yhteyttä. En ois muuten tajunnu nuita hoitovapaapapereitakaan ettiä jos ette ois maininneet :whistle:
Neuvokaa vielä tietämätöntä blondia että mikä kodinhoidontuki? saako sen jokainen vai onko jotkut tulorajat? :ashamed:

Käytiin eilen kattomassa asuntoa. Tosi kiva pohja, 4h+k ja kivalla alueella. Järettömän kallis mun mielestä.. Ukko oli sit yöllä, kun ei saanut unta, laskennut että "hieman" liian kallis. Daah! mä oisin voinu sanoa ton jo eilen :LOL:. Vaik ei kauheesti jäis uupumaan.
Me siis vasta päätettiin alkaa katella minkälaisia asuntoja me saatais, mitään sen enempää ei olla aateltu. Edes pankin varmistusta ei olla kyselty..

 
Olipas taas tekstiä, tuntihan tässä jo vierähti lukiessa :eek: Ja mitään en tietty muista kommentoida :kieh: :ashamed: Mä painelin eilen nukkumaan 21.30 pienen iltalenkin ja saunan jälkeen =) Ja ihanaa, nukuin 3h putkeen jälleen :D Poikakin nukkui nyt paremmin, heräsi vain siinä ennen yhtä ja sit viiden aikaan jutusteli, mutta tissitainnutuksella makoiltiin yli kuuteen =) Kyllä tuo yöuni on vaan alkanut olemaan tärkeää, kun univelkaa on kertynyt riittävästi. Melkein kuin uudestisyntynyt on olo, kun saa kolme tuntia katkeamatonta unta. Joten :hug: kaikille, jotka taistelevat paremman yöunen puolesta. Mä oon aatellut, että jos vielä kuukauden jaksaisin, niin sitten koitetaan alkaa vierottamaan tuosta yösyönnistä. Meillä kun siis ihan pikkuhiljaa mennään noiden kiinteiden kanssa.

Tuo turvaistuin on ollut mietinnän alla :whistle: Pitäisi varmaan mennä liikkeisiin katselemaan ja kyselemään, että millainen ois passeli meille. Aika paljon oon netissä kolunnut noita, mutta en mä ainakaan osaa tälleen päättää :whistle:

Mä oon ollut ahkerasti yhteydessä töihin päin, lähinnä kyllä työkamuihin :D Palaan siis töihin joulukuun alussa ja paprut on täytetty (pidän reilut pari viikkoa vanhoja siirrettyjä lomia vanhempainvapaan jatkoksi). Mä oon myös aika onneton soittelemaan virallisia puheluita :ashamed: Mä meen mieluiten aina paikan päälle jos mahdollista :whistle: Ymmärrän siis Jahvetin, hilusen ja Vinjan pähkäilyjä soittojen suhteen :/ Miten se voikin olla niin "vaikeaa"?? Minä kun en oo edes millään tapaa ujo, vaan suu-pää-auki koko ajan :eek:
 
Hihi.. nuista virallisista puheluista.. Mä en jotenkin tykkää yhtään puhelmista. Mä kans vaikka käyn paikanpäällä. Siltikin pitää olla kännykkä aina mukana ja työnikin on puhelimessa oloa..
Mä oon käyny töissä parin kuukauden välein. Musta on kiva nähä työkamuja ja kuulla viimeisimmät juorut (tosin kuumimmat saan pikatoimituksella tekstiviestinä..)

Kohta pääsee pissalle B), mä taas pissin arvauskeskuslekurin pyynnöstä näytteen.. Moneskohan 5kk aikana |O Kupla otsassa vaan aika iso..

 
Joo, mielummin mieki menisin paikanpäälle, mutta pitäs kai eka sopia pomon kanssa, että sopis olla sillon paikalla :whistle: Vaikka toki joku muukin sen asian hoitas, jos pomo ei oo paikal,mut mieluusti hänen kanssaan nyt sitte näkisinki....viimeksi tavattiin työterveyslekurin juttusilla 4.9.2007 :kieh: ;)
 
Minä taas oon puhelimessa ihan kotonani! Parempi kuin kasvotusten! Siis tommosissa virallisissa. Kavereiden kans mieluummin naamatusten. Mut jep, ehkä aikoinaan kesätyönä tehty lehtimyynti teki puhelimessa olosta jokseenki helppoa.. ;)
 
Väsynyttä huomenta |O (haukotus).
Pikkujäbä ei ilmeisesti tajua, että yöllä voisi nukkuakin. Puoli yhdeltä heräsi ekan kerran syömään, silmät suurina tillitteli ja valvoi. Sain nukutettua uudestaan, mutta sain taas 20-30 min välein rampata rauhoittelemassa. Kaveri mönkii kunnes pää osuu sängynpäätyyn, ja herää siihen :kieh:

Että mua ärsyttää! Tuli tänään postissa vastikkeen maksulaput, joissa hoitovastike olikin yllättäen reilu 40e, ja vedet 4e/nuppi enemmän kuin mitä kiinteistönvälittäjän lapuissa. Ihan harhaan johtavaa tuollainen! Yritin soittaa isännöitsijälle, mutta ei siellä kukaan vastannut. Ylimääräinen viisi kymppiä kuussa tuntuu kyllä tällä hetkellä paljolta :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pessi, oho...aika paljon kyllä heittää! nehän pitäs olla ihan tarkkoja lukuja mitä välittäjät antaa eikä mitään arvioita |O
Jos asia selbvii, ni kannattaa ottaa yhteyttä myös siihi välittäjään ;)
Joo niin todellakin pitäisi olla tarkkoja lukuja :kieh: voihan se vaikuttaa jollakin ostopäätökseenkin, jos lupaillaan halpaa vastiketta, ja sitten todellisuus onkin ihan muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pessi, oho...aika paljon kyllä heittää! nehän pitäs olla ihan tarkkoja lukuja mitä välittäjät antaa eikä mitään arvioita |O
Jos asia selbvii, ni kannattaa ottaa yhteyttä myös siihi välittäjään ;)
Joo niin todellakin pitäisi olla tarkkoja lukuja :kieh: voihan se vaikuttaa jollakin ostopäätökseenkin, jos lupaillaan halpaa vastiketta, ja sitten todellisuus onkin ihan muuta.

Niimpä :eek:
 
Huomenta! Sinne lähti isommat lapsoset taipaleelle eli reissuun mummun ja papan kanssa. On muuten eka kerta, lapsilla ikää 8 ja kohta 6 v... Typykkä sai vähän ennen lähtöä kauhean uhma-raivari kohtauksen (kyllä, niitä tulee myös tuossa iässä :kieh: :kieh: ), taisi matkajännityksellä olla osuutta asiaan...
Töihin en ole ollut yhteydessä, tarkoitus olis kuitenkin marraskuussa pitää loma pois jolloin mies pitää isäkuukauden, sitten minä jatkan hoitovapaalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:
Töihin en ole ollut yhteydessä, tarkoitus olis kuitenkin marraskuussa pitää loma pois jolloin mies pitää isäkuukauden, sitten minä jatkan hoitovapaalla.
Saakos utsia, et miksi pidät (kesä??)loman pois? Eikös se oo sit niin, ettäkun palaat takasin, ni eka kesänä ei oo sitte lomaa...?? Vai miten nuo menee, mie oon iha sekasin :LOL:
 
Tai kertokaas viisaammat, että miten meidän kannattas tehä??? |O
En kuitenkaan halua olla yhtään kesää töissä niin, ettei olis lomaa...
Meinattiin siis nyt niin, että mie jään suoraan hoitovapaalle ja säästän sen tän kesän kesäloman sinne kesälle, kun meen takas (2011??)...vai onnistuuks toi?? :eek:

Miten toi isänkuukausi pitäs toteuttaa sitte, onko meillä sitä mahollisuus pitää? :eek: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:
Moi !
Meillä on tapatunut kaikenlaista.Mut hengissä ollaan :wave:
Noh, haluutkos kertoa? :hug: :wave:
Voin kyllä yh viestin laitaa tai kerhon puolella en mielellään yleisesti.
Ok :hug: Laittele vaikka kerhoon, jos haluat =)
Laita mulle sun sähköposti osote yh.lla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tai kertokaas viisaammat, että miten meidän kannattas tehä??? |O
En kuitenkaan halua olla yhtään kesää töissä niin, ettei olis lomaa...
Meinattiin siis nyt niin, että mie jään suoraan hoitovapaalle ja säästän sen tän kesän kesäloman sinne kesälle, kun meen takas (2011??)...vai onnistuuks toi?? :eek:

Miten toi isänkuukausi pitäs toteuttaa sitte, onko meillä sitä mahollisuus pitää? :eek: :headwall: :headwall: :headwall:
Ihan oikeesti nyt kun aloit puhumaan niin en kyllä tiedä... Mutta eiköhän se riipu mihin ajankohtaan menee se töiden aloitus että paljonko ehtii lomaa kesään mennessä kertyä.
Voihan sen isäkuukauden pitää niinkin että oot ihan kotona ilman lomaa, et vaan saa sillon rahnaa mistään1
 

Yhteistyössä