Sama!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:On se muuten kumma, että töissä mulle ei tuota tuskaa soitella niitä virallisia puheluita Koskee siis vaan mun omia asioita tää "virallisten puheluiden soittamisen pelko" :ashamed:
Joo niin todellakin pitäisi olla tarkkoja lukuja :kieh: voihan se vaikuttaa jollakin ostopäätökseenkin, jos lupaillaan halpaa vastiketta, ja sitten todellisuus onkin ihan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pessi, oho...aika paljon kyllä heittää! nehän pitäs olla ihan tarkkoja lukuja mitä välittäjät antaa eikä mitään arvioita |O
Jos asia selbvii, ni kannattaa ottaa yhteyttä myös siihi välittäjään
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Joo niin todellakin pitäisi olla tarkkoja lukuja :kieh: voihan se vaikuttaa jollakin ostopäätökseenkin, jos lupaillaan halpaa vastiketta, ja sitten todellisuus onkin ihan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pessi, oho...aika paljon kyllä heittää! nehän pitäs olla ihan tarkkoja lukuja mitä välittäjät antaa eikä mitään arvioita |O
Jos asia selbvii, ni kannattaa ottaa yhteyttä myös siihi välittäjään
Saakos utsia, et miksi pidät (kesä??)loman pois? Eikös se oo sit niin, ettäkun palaat takasin, ni eka kesänä ei oo sitte lomaa...?? Vai miten nuo menee, mie oon iha sekasinAlkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Töihin en ole ollut yhteydessä, tarkoitus olis kuitenkin marraskuussa pitää loma pois jolloin mies pitää isäkuukauden, sitten minä jatkan hoitovapaalla.
Noh, haluutkos kertoa? :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moi !
Meillä on tapatunut kaikenlaista.Mut hengissä ollaan :wave:
Voin kyllä yh viestin laitaa tai kerhon puolella en mielellään yleisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Noh, haluutkos kertoa? :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moi !
Ok :hug: Laittele vaikka kerhoon, jos haluat =)Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Voin kyllä yh viestin laitaa tai kerhon puolella en mielellään yleisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Noh, haluutkos kertoa? :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moi !
Laita mulle sun sähköposti osote yh.llaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ok :hug: Laittele vaikka kerhoon, jos haluat =)Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Voin kyllä yh viestin laitaa tai kerhon puolella en mielellään yleisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Noh, haluutkos kertoa? :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moi !
Ihan oikeesti nyt kun aloit puhumaan niin en kyllä tiedä... Mutta eiköhän se riipu mihin ajankohtaan menee se töiden aloitus että paljonko ehtii lomaa kesään mennessä kertyä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tai kertokaas viisaammat, että miten meidän kannattas tehä??? |O
En kuitenkaan halua olla yhtään kesää töissä niin, ettei olis lomaa...
Meinattiin siis nyt niin, että mie jään suoraan hoitovapaalle ja säästän sen tän kesän kesäloman sinne kesälle, kun meen takas (2011??)...vai onnistuuks toi??
Miten toi isänkuukausi pitäs toteuttaa sitte, onko meillä sitä mahollisuus pitää? :headwall: :headwall: :headwall: