***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tutkin asiaa, niin meilläpä taitaakin olla tuo vanhempi malli. No, mitäs muuta eroa niissä on kuin tuo huppu? :wave:
En mie tiiä :LOL:
Pisti vaan silmään tuo...muuta en oo viel huomanu :whistle: :kieh: Samanlainenhan kai tuo muuten on, mut meillä tuo menee hupuksi tuo pääty tuosta =)
Mut ethän sie paljoo aikasemmin tilannu...hö...maksoitkos kuitenki ihan täyden hinnan?
Aika kummaa, et saman aikaan sit myydään uutta ja vanhaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mul ei oo muuta pomoo kuin tuo pikkumies...ei siis työpaikkaa odottamassa. Täytynee sellainen sitten jossain vaiheessa etsiä...niin tai odotella kun työnantajat kilpailevat siitä että kuka saa mut töihin :xmas:
Mullakin nyt vasta eka kertaa työ on odottamassa :D Ilmankos vähän urpo oonki noissa asioissa ;) :LOL: :LOL:
Edelliste kanssa oli niin helppoo...sitä vaan oli kotona sen kummempia miettimättä :LOL:
 
Maalasin tänään tytön leikkimökin punaiseksi ja olin itsekin sen jälkeen kuin leppäkerttu. Hyvää maalia lipsahti välillä vähän kohteen ohitse :) . Tänään voin sanoa että oon ollut tosi ahkera! tai ehkä siksi oon saanu paljon aikaseksi ku mummo hoiti lapsia ....
 
Mies sanoi, että Kenguruun myyjä oli nimenomaan sanonut kyseessä olevan uuden Ergon. :/ Luin netistä uuden Ergon ominaisuuksia ja kyllä meiltä tuosta repusta löytyy ne kaikki. :/ :/ Lukeeko teillä siinä edessä Ergo Baby vai mitä? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mul ei oo muuta pomoo kuin tuo pikkumies...ei siis työpaikkaa odottamassa. Täytynee sellainen sitten jossain vaiheessa etsiä...niin tai odotella kun työnantajat kilpailevat siitä että kuka saa mut töihin :xmas:
Mullakin nyt vasta eka kertaa työ on odottamassa :D Ilmankos vähän urpo oonki noissa asioissa ;) :LOL: :LOL:
Edelliste kanssa oli niin helppoo...sitä vaan oli kotona sen kummempia miettimättä :LOL:
...juu mä en oo paljon päätäni näillä asioilla vaivannut :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mul ei oo muuta pomoo kuin tuo pikkumies...ei siis työpaikkaa odottamassa. Täytynee sellainen sitten jossain vaiheessa etsiä...niin tai odotella kun työnantajat kilpailevat siitä että kuka saa mut töihin :xmas:
Mul on sama tilanne

:xmas:
 
Iltaa :wave: Kotiuduttiin mökiltä ja rippijuhlista pari tuntia sitten. Siitä asti yritetty saada Arttua nukkumaan :whistle: Sillä menee heti ihan riehumiseksi nukkumaanmeno, jos uniaika menee ohi (20.30 tasan) :headwall: Silmät luppasee, mutta silti pitää vaan naureskella ja retuuttaa unilelua, syleksiä tuttia suusta ja muutenkin olla mahollisimman ylikierroksilla käyvä.

Tuo Artun turvakaukalo on 13kg asti, mutta taitaa jo aikasemmin olla istuimen osto edessä, kun kohta ottaa pää kiinni etupenkin selkänojaan. Meinasin, että jos ostaisi nyt ihan uuden niin kestää sit pidempään. Kaukalo ostettiin käytettynä, kun ajateltiin, ettei sitä montaa kuukautta tartte. Nyt vasta sain tietooni, että lapsella ei olis hyvä olla yli 5-6v. vanhaa istuinta :ashamed: Ajattelin ostaessani käytetyn, että samapa tuo, kunhan on kolaroimaton ja muutenkin ehjä...

Mie olen viimeset 5v. ollu opiskelija niin eipä tartte nuita kotihoitopapereita ressata :D Kela tietää tasan mitä on miulle maksellut ja koulu on vaan ilonen, kun viimein pääsee miusta eroon :p Kunhan nyt saisin sen opparin tehtyä :whistle:

Mut nytten nuksimaan, mie olen ihan poikki |O En saanu mökillä kunnolla nukuttua, kun siellä on sellanen ihana nakkisodan aikanen laverisänky, jossa on 5cm paksu patja, joka ihanasti liukuu vielä alta pois kun kylkeä kääntää :kieh: Heräsin pari kertaa yössä siihen, että makaan pelkän laudan päällä ja selkä on aivan jumissa |O

Öitä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs sinne töihin edelleen soittaa, mutta mie en uskalla :ashamed: :snotty: :kieh:
Mikä siinä nyt niin pelottaa? :xmas:
Miehän oon ujo!! Hilunen voi todistaa :LOL: :LOL:
Ja kun en oo pian vuoteen ollu sinne MISSÄÄN tekemisissä :ashamed: Mahtaako pomo ees tajuta kuka soittaa, jos itteni esittelen |O
Laita sähköpostia. Niin minä teen. :ashamed:

*huutelee sivusta, kuului odotusaikana helmiin, muttei koskaan ole ollut aktiivijäsen*
 
Terve.

kiitos kaikille onnitteluista. :hug:

Ette ikinä arvaa mitä mieltä neuvolantäti oli 5kk neuvolassa meidän neidistä.

PAINO LASKUSUUNNASSA LISÄÄ RUOKAA ANNETTAVA JA VIIMEKSI OLI LIIAN PULLUKKA!!! :LOL:

Ei jumankekka. Saatiin eka hammasharjakin. Voi että kuinka söpöä!

Tää rouvan elämä on ihan kivaa. Niin me nyt sit ruvettiin haaveilemaan siitä pikku-kakkosesta. Tulee jos on tullakseen et ei mitään laskelmia ja ressaamista. :D

Oliks tääl jo joku muukin kun on pistänyt töpinäks?
 

Yhteistyössä