Mul ei oo muuta pomoo kuin tuo pikkumies...ei siis työpaikkaa odottamassa. Täytynee sellainen sitten jossain vaiheessa etsiä...niin tai odotella kun työnantajat kilpailevat siitä että kuka saa mut töihin :xmas:
En mie tiiäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tutkin asiaa, niin meilläpä taitaakin olla tuo vanhempi malli. No, mitäs muuta eroa niissä on kuin tuo huppu? :wave:
Mullakin nyt vasta eka kertaa työ on odottamassa Ilmankos vähän urpo oonki noissa asioissaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mul ei oo muuta pomoo kuin tuo pikkumies...ei siis työpaikkaa odottamassa. Täytynee sellainen sitten jossain vaiheessa etsiä...niin tai odotella kun työnantajat kilpailevat siitä että kuka saa mut töihin :xmas:
...juu mä en oo paljon päätäni näillä asioilla vaivannut .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mullakin nyt vasta eka kertaa työ on odottamassa Ilmankos vähän urpo oonki noissa asioissaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mul ei oo muuta pomoo kuin tuo pikkumies...ei siis työpaikkaa odottamassa. Täytynee sellainen sitten jossain vaiheessa etsiä...niin tai odotella kun työnantajat kilpailevat siitä että kuka saa mut töihin :xmas:
Edelliste kanssa oli niin helppoo...sitä vaan oli kotona sen kummempia miettimättä
Mul on sama tilanneAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mul ei oo muuta pomoo kuin tuo pikkumies...ei siis työpaikkaa odottamassa. Täytynee sellainen sitten jossain vaiheessa etsiä...niin tai odotella kun työnantajat kilpailevat siitä että kuka saa mut töihin :xmas:
No, tilannu tai ostanu, sama asia =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jahvetti: En tilannut reppua, kun mies kävi sen ostamassa Kenguruusta.
No ei kyllä oo. Myyjä nimenomaan sanoi tuon olevan sen uuden version, joten aika härskiä jos onkin vanha. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No, tilannu tai ostanu, sama asia =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jahvetti: En tilannut reppua, kun mies kävi sen ostamassa Kenguruusta.
Laita sähköpostia. Niin minä teen. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miehän oon ujo!! Hilunen voi todistaaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mikä siinä nyt niin pelottaa? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun pitäs sinne töihin edelleen soittaa, mutta mie en uskalla :ashamed: :snotty: :kieh:
Ja kun en oo pian vuoteen ollu sinne MISSÄÄN tekemisissä :ashamed: Mahtaako pomo ees tajuta kuka soittaa, jos itteni esittelen |O