***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

äippä70 Toivottavasti on tapahtunu vaan ilosia asioita :wave:

Jepsu Miulla sormet syyhyää kutomaan :LOL: Ostin torilta viikonloppuna ihanaa käsin tehtyä villalankaa kolme kerää :heart: Ruskeeta ja valkosta :) Meinasin tehä Artulle talveksi välihaalarin.

Kristelle Kyllä niistä pullista miusta vaan tulee parempia, kun ne on sudittu munalla ;) (tulipas kaksimielinen lause :| )

Arttu katteli tuossa lattialla äsken ihan hipihiljaa Pieni talo preerialla :D
 
Töihinpaluusta vielä turisen.. Mä täs jo "päätin" että palaisin takas 1.2.2010, se on maanantai. Näin siis ilmoittaisin pomolle. Sit mä kuiteskin voisin vielä pitkittää paluuta siihen 02/2011 jos siltä tuntuu..

Mulle iski nyt muuttointo :| Löytyi taas kiva neliö ja halvalla. Tuntuu vaan niin tyhmältä, koska ollaan laskettu menot vain miehen tulojen mukaan. Mutta sehän tässä nytkin maksaa kaiken.. :ashamed: Mulle, itsenäiseksi kasvatetulle naiselle, se on iso pala..
Mies vastaavasti kattoo asuntoja myös sen mukaan ettei mulla ois yli tuntia työmatkaa.. haluaa että oon mielummin kotona kun bussissa..

Mä lähen taas kuseksimaan laboratorioon, prkele! Ohjeistivat mua alunperin väärin ja taas on kupla ottassa
|O

 
Huomasin muuten tuossa yksi päivä että luonto on vissiin nyt tehnyt sen tehtävänsä synnytyskivun unohtamisen suhteen! Aikaisemmin ajattelin että tämä kolmas synnytys oli älyttömän kipeä kokemus nopeutensa vuoksi, kun ei kivunlievitystä saanut mitään... Nyt sitte systerille juttelin että eihän se nyt niin paha ollu ja kiva kun nopsaan meni! :LOL: :LOL: Niin se mieli muuttuu...
 
Blaah mikä aamu :/ Vettä tulee taivaan täydeltä, huonot yöunet takana ja kämppä on ku hävityksen kauhu :p Ei sitten niin mitään huvittais tehä.. Leipoiskohan mies mulle nimppariks :D

äippä70
:hug: Jaksamisia sinne, toivottavasti kaikki on siellä hyvin :)

Mie en oo vielä miettiny ees töiden ettimistä... kaikki aikanaan B)

No eipä nyt ollu kauheesti sanomista mulla :ashamed: Joten menen pois :wave:

Ai nii Niisku-rouvalle oikein isot onnittelut :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Kristelle Kyllä niistä pullista miusta vaan tulee parempia, kun ne on sudittu munalla ;) (tulipas kaksimielinen lause :| )
Tuo on kyllä totta! Kerran oon tehny täysin munattomia pullia, kun kaveri, jolla muna-allerginen vauva kävi kylässä (imetti siis vauvaa ja oli munattomalla ;) ) Ja kauniimpia tulee kun voitelee munalla =) Taikinaan en munaa laitakkaan, koska tulee pehmeämpiä ilman =)

*muoks* pakko kai tänään käydä kaupassa :/
 
Iltapäivää.
Eka yö ilman tissitystä takana. Poika heräs miehen mukaan noin 15 kertaa eli vain vähän enemmän kuin tavallisesti. Eikä ollu kuin kaksi kertaa tarvinnu ottaa syliin asti.
Minäkin nukuin kuus tuntia putkeen. :D
Aamulla oli tissit sitten niin kipeät että! Pikkumies vetäs ne tyhjiks ja makas tunnin kuin koomassa, oli vissiin vähän täynnä.

Nyt lähen salille, tekevät uuden ohjelman.
 
Sain isännöitsijän kiinni. Kyllä tässä s*atanan luukussa vaan on asumiskustannukset reilu 60egeä enemmän kuussa, kuin mitä rouva kiinteistönvälittäjä meille kertoi. Autopaikka, vedet ja vastike, kaikki enemmän. Ei meidän talous tähän kaadu, mutta v*tuttaa tuollainen kusetus. Jotain muutakin käyttöä olisin sille summalle kyllä keksinyt..
Varsinkin muutaman kuukauden päästä, kun saa pelkkää kht:tä ne muutamat kuukaudet |O
Ei tasan jää tähän tämä asia :kieh: *puhisee kiukkuissaan*
 
Pessi, no hö! Kivempaaki toimintaa välittäjältä! |O Minuaki ihmetyttää meidän vesimaksut; 18e/hlö eli 72e kuussa pelkästä vedestä! :eek: Ennen tätä omistusasuntoa asuttiin kerrostalokaksiossa, missä vesimaksu 9e/hlö, meitä oli sillon kaks, eli yhteensä 18e kuussa, ja me saatiin vuosittain jotain 50e vielä palautuksenakin, kun oltiin maksettu liikaa (vesimittarit ku luettiin..). Ni miten voi olla noin paljon enemmän?! Tässä taloyhtiössä kun ei oo vesimittareita, ni kaikki maksaa saman määrän per hlö, ja siinä ei auta rutina että käyttääkö vettä niin paljon vai ei. No nyt varmaan kyllä meneeki vettä enempi ku pyykkikone pyörii harva se päivä yms, mutta silti, tuntuu pöyristyttävältä. Että maksetaan yhdeltä ihmiseltä se, mitä ennen meiltä kahdelta yhteensä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie en ees viiti sanoo paljoko mein vesilasku on per kk...ja maksetaan viel pelkästään käytetystä :LOL: :whistle: :headwall:
Meiltä löytyy 4 lutraajaa..likka ei viel kummemmin osaa sitä ;) ja ukko yrittää säästää :LOL: :LOL:
Kerro!kerro!
Mie käväsen iltasella pankiss,a ni kerron sit paljo oli viimeeks :LOL: paljon kuitenki :LOL:
 

Yhteistyössä