***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie oon heränny seittemäks tänää labraan ja nukkunu hyvin päivällä ni nyt ei sitte nukuta millää :headwall: Kukun täällä sit =)

--mua taas ketuttaa jo huominen aamu ku kymmeneks pitää olla jo tien päällä ja herätään varmaan tossa klo 9 eli kiire tulee :wave:
Mihis määtte?

agiliito treeneihin, normisti ovat yheltätoista ja se aika passeli meille, yleensä sopivasti päikkäri aika mutta toi kymmenen :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyllä noilla neuvolan täteillä on kuiteskin joku pointti, itte jos oon epävarma jostakin niin kysyn A) täältä B ) neuvolasta C) mammakavereilta D) äitiltä ja sitten teen niinkos parhaaks nään :)
Samma här, mutten kyllä koskaan usko pelkästään nettituttujen suosituksia merkittävissä asioissa, esim. terveydessä. Silloin selvittelen itse muualtakin ja kysyn joltain alan ammattilaiseltakin mielellään. Jotkut tavarasuositukset tai muut käytännön toimimisvinkit on sitten asia erikseen. =)
Provoilua ilmassa? :whistle:
No ei todellakaan ole. :| En vaan tosiaankaan terveysasioissa kyllä luota juurikaan kuin ammattilaisiin. Kyselen mielelläni muilta kokemuksia, mutta selvittelen kyllä tasan tarkkaan asiaa muualtakin. :/
Mut jos yksi ammattilainen sanoo näin ja toinen noin, ni ei se kovin vakuuttavaa ole sekään :whistle:
No ei tietenkään, mutta onhan sitä ihmisen voitava asiantuntijaan, ammattilaiseen edes jollain tasolla luottaa. :/ Ja jos kaksi lääkäriä neuvois päinvastaista, niin sitten se olis vaan pähkäiltävä, että miten homman lutvii. :/

 
ieva kuten sanoin, oli vain aika kärkevä esimerkki...
Mutta joo, antaa olla.
Parempi vain olla hiljaa eikä vastailla omista kokemuksista mitään, niin kaikki menee hyvin =) :hug:
Sä et ehkä ihan ymmärrä mitä koitan tarkottaa, tai siltä minusta tuntuu, mutten paremminkaan osaa asiaa esittää :/ Joten antaa olla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
No ei tietenkään, mutta onhan sitä ihmisen voitava asiantuntijaan, ammattilaiseen edes jollain tasolla luottaa. :/ Ja jos kaksi lääkäriä neuvois päinvastaista, niin sitten se olis vaan pähkäiltävä, että miten homman lutvii. :/

tai vietävä kolmannelle ja sit on viel enempi sekasi :LOL: :D :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ieva kuten sanoin, oli vain aika kärkevä esimerkki...
Mutta joo, antaa olla.
Parempi vain olla hiljaa eikä vastailla omista kokemuksista mitään, niin kaikki menee hyvin =) :hug:
Sä et ehkä ihan ymmärrä mitä koitan tarkottaa, tai siltä minusta tuntuu, mutten paremminkaan osaa asiaa esittää :/ Joten antaa olla...
No juu, älähän nyt viitti. Kuten jo aiemmin sanoin niin täällä otetaan mielellään vastaan kaikenlaisia kokemuksia. :attn: Luulen ymmärtäväni sinua paremmin kuin uskotkaan. Ehkä tässä nyt molemmat sitten vähän ylireagoi/ymmärsi väärin. ;) :hug: Ja mä olen muuten oikeastikin, siis ihan irl, aika kova kritisoimaan kaikkea... ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
No ei tietenkään, mutta onhan sitä ihmisen voitava asiantuntijaan, ammattilaiseen edes jollain tasolla luottaa. :/ Ja jos kaksi lääkäriä neuvois päinvastaista, niin sitten se olis vaan pähkäiltävä, että miten homman lutvii. :/

tai vietävä kolmannelle ja sit on viel enempi sekasi :LOL: :D :kieh:
|O Kaikkien ohjeistusten kanssa.

 
Ja tosiaan, minä ainakin kuulen mielelläni kokemuksia kokeneemmilta äideiltä ja poimin niistä sitten omaan elämään sopivia vinkkejä sen kaiken muualta hankitun tiedon rinnalle. =) Todella moniin pulmiini olen täältä saanut vastauksen! :flower: Mieskin on jo sitä mieltä, että tää palsta on ihan ykkösjuttu. :LOL:
 
Liian monasti tullu sellanen tunne täällä, että *oo siekin hiljaa* :whistle: Et pikkasen pistää mietityttämään, et viittiikö täällä sit ees käydä, tunnehan se vain on, että en tiiä tarkottaako kukaan sellasta...
Mullakin kuitenki on kokemusta 10 vuoden ajalta ja 4 erilaisen lapsen kanssa, et kaikkee on koettu, niin monesti tule sellanen olo, että porukka haluais jutella vaan niiden esikoisten äitien kanssa täällä :whistle: Oon varmaan vainoharhanen :whistle: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liian monasti tullu sellanen tunne täällä, että *oo siekin hiljaa* :whistle: Et pikkasen pistää mietityttämään, et viittiikö täällä sit ees käydä, tunnehan se vain on, että en tiiä tarkottaako kukaan sellasta...
Mullakin kuitenki on kokemusta 10 vuoden ajalta ja 4 erilaisen lapsen kanssa, et kaikkee on koettu, niin monesti tule sellanen olo, että porukka haluais jutella vaan niiden esikoisten äitien kanssa täällä :whistle: Oon varmaan vainoharhanen :whistle: :wave:
--niin ootkin :LOL: . Mä en ees muista :ashamed: , välttämäti monta lasta kellään on
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liian monasti tullu sellanen tunne täällä, että *oo siekin hiljaa* :whistle: Et pikkasen pistää mietityttämään, et viittiikö täällä sit ees käydä, tunnehan se vain on, että en tiiä tarkottaako kukaan sellasta...
Mullakin kuitenki on kokemusta 10 vuoden ajalta ja 4 erilaisen lapsen kanssa, et kaikkee on koettu, niin monesti tule sellanen olo, että porukka haluais jutella vaan niiden esikoisten äitien kanssa täällä :whistle: Oon varmaan vainoharhanen :whistle: :wave:
--niin ootkin :LOL: . Mä en ees muista :ashamed: , välttämäti monta lasta kellään on
En miekään juuri kun nää yleisimmät..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liian monasti tullu sellanen tunne täällä, että *oo siekin hiljaa* :whistle: Et pikkasen pistää mietityttämään, et viittiikö täällä sit ees käydä, tunnehan se vain on, että en tiiä tarkottaako kukaan sellasta...
Mullakin kuitenki on kokemusta 10 vuoden ajalta ja 4 erilaisen lapsen kanssa, et kaikkee on koettu, niin monesti tule sellanen olo, että porukka haluais jutella vaan niiden esikoisten äitien kanssa täällä :whistle: Oon varmaan vainoharhanen :whistle: :wave:

--kurjaa tietty jos tommonen tunne tulee :hug: , mun mielestä usein sua täälä kaipaillaan jos et oo ihan vähään aikaan ollu :wave: *muoks* ja varsinkin tuota sun kokemusta ja arjen käytäntöö aivan varmasti arvostetaan :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liian monasti tullu sellanen tunne täällä, että *oo siekin hiljaa* :whistle: Et pikkasen pistää mietityttämään, et viittiikö täällä sit ees käydä, tunnehan se vain on, että en tiiä tarkottaako kukaan sellasta...
Mullakin kuitenki on kokemusta 10 vuoden ajalta ja 4 erilaisen lapsen kanssa, et kaikkee on koettu, niin monesti tule sellanen olo, että porukka haluais jutella vaan niiden esikoisten äitien kanssa täällä :whistle: Oon varmaan vainoharhanen :whistle: :wave:
No mä en ainakaan halua, että kukaan on hiljaa! :eek: Ja tuskinpa kukaan muukaan haluaa! Hertsyykkeri sentään! :eek: :eek: Kaikkien kokemukset on tärkeitä! Mun mielestä nimenomaan on kiva, että kuulee monenlaisia kokemuksia erilaisilta äideiltä! Hmm... Mun mielestä niitä kokemuksia kyllä kysellään eniten teiltä (etenkin sulta) useamman lapsen äideiltä. :/ :/ Joku taas saattaa ajatella, että ensikertalaisten kokemukset ja ajatukset ei ole niin merkittäviä. :/

Erikseen on sitten ne äidit, jotka on tavannut irl- niiltä tulee kyllä kyseltyä ihan kuulumisia varmaankin enemmän kuin muilta. :snotty: Mutta senhän taidat itsekin allekirjoittaa. :/ Täällä palstaillessa on se huono homma, että ilmeitä ja eleitä ei näe, joten saattaa tulkita rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole. Ja hölmöähän se olisi, jos kaikki olisivat kaikesta aina samaa mieltä. Sehän olisi epäaitoa. :/
 
Onpas täällä ollu kireetä juttua tänään....tai siis eilen ja tänään :kieh:

arska paistaa...
nurtsi pitäs ajaa mutta vielä kastetta maassa...taidan mennä luuttuaan lattiat kun täälläkään ei näytä ketään olevan...
 
Tutteja ollaan meillä vaihdeltu noin kuukauden välein, siis vanhat laitettu myös pois silloin. Käytetään luonnonkumisia jotka ei mun mielestä pysy hyvänä kovin kauaa. Keittänyt en niitä ole muuta kuin käyttöön otettaessa. Pulloja ei oo käytössä.
Täällä tuulee paljon mutta ihme kyllä ei sada! =) Isommat lapset tulee tänään reissusta. Mukavaa ilmaa lupas loppuviikoksi, vois vaikka käydä liikennepuistossa ja jotain!
 

Yhteistyössä