Onpas
Vanamolla raju pähkinäallergia
Onneksi lähdit ajoissa!! Mun miehellä on joku outo allergia sitrushedelmien+alkoholin yhdistelmälle. Molemmat erikseen siis käy, mutta jos on esim. juonut päivällä appelsiinimehua, niin ei voi illalla juoda saunakaljaa. Sillä turpoaa ja punoittaa koko naama ja tulee hengenahdistusta, kurkku paisuu ym. On muutaman kerran ollu tosi pelottavaa, kun ei silloin vielä tajuttu mistä tuo johtui, kun oltiin jossain pippaloissa ja sit yhtäkkiä toinen haukkoo henkeään hengitys vinkuen naama turvonneena
Nykyisin onneksi osaa olla tarkkana ja esim. juhannuksena ei syönyt jälkkärinä ollutta hedelmäsalaattia, koska oli ruoan kanssa juonut lasillisen viiniä.
Noista
hankinnoista olitte aiemmin jutelleet. Meillä on vauvatavarat ostettu kaikki uutena (vaunut, kaukalo, matkikset, pinnis ym.), mutta vaatteita oon saanu käytettynä melko paljon kavereilta ja uusia lahjaksi. Itte oon vasta nyt "joutunut/saanut" alkaa ostelemaan uusia enemmän, kun poju on kasvanut ulos pienemmistä =)
Meilläkin pojalla on
yöt levottomia. Poika nukahtaa aina selälleen suoraan pinnikseen, kädet yleensä ylhäällä pään molemmin puolin. Ja vaikka poika nukkuu unipussissa, niin on saanut ittensä aina kulmittain tai poikittain ja joskus vatsalleenkin, kunnes hereilee syömään. Viime yö oli taas tosi levoton, kävin monen monta kertaa laittamassa tuttia ja poika pyöri unissaan kuin vipperä. Ja aamuyöllä herätessään kolmannelle syötölle (4:30) poika oli pää kohti jalkopäätä
En voi kun ihmetellä, että miten se tuon tekee, kun muuten on melko rauhallinen tyyppi lattialla makoillessaan. Kääntyilee kyllä mahalleen ja viuhtoo tavaroidensa kanssa, mutta on mun mittapuulla silti tosi rauhallinen....
Mekin taidetaan lähteä käymään iltapäivällä kaupoilla, kun ruokakuppaan on kuitenkin pakko lähteä. Pitäis myös metsästää syksyksi haalaria tuolle pojalle. Täällä näytti Nicky&Nelly:ssä olevan Reimatecit myös -30%, mut en ehtiny niitä maanantaina jäädä sen kummemmin katselemaan, kun mies soitteli jo kotiin, kun olin yksin liikenteessä.
Kristelle & poju 4kk1+vko