***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Pusuapina kyllä on ollut onnettomuuksien päivä :hug: Onneksi avuliaat ihmiset ovat keräyksiä laittaneet pystyyn. Itsekin juuri muutama viikko sitten semmoiseen annoin kun kaverin siskon kummilapsen perheeltä paloi koti :(

Koiraa olen myös itse joskus miettinyt kun on yksin kotona ja jos tulipalo tulee. Ovessa on kyllä se lappu että on lemmikkejä, mutta ei siitä selviä että mikä lemmikki on kyseessä :/

Alakerran nimityksistä, puhutaan ihan pimpsasta ja pippelistä. Just kuuntelin kun tuttua poikaa sattu pippeliin ja puhuivat äitin kanssa pipulasta niin kuulosti jotenkin hassulta...

Lautasta ei tarvitse syödä tyhjäksi, ei kotona eikä töissäkään lasten. Töihin kun menin niin siellä oli kans pinttynyt tapa että maito vasta kun on syönyt, sai kyllä vaikka ei ois syöny. Tapaan tuli sit muutos :whistle: Edelleen kun yhdessä syödään niin multa kysytään että saako antaa maidon jo nyt, muille jäänyt mieleen kuinka meidän ryhmässä on toimittu...
Kyllä tuli pahamieli kun luin lehdistä kuinka pari lastenhoitajaa oli lapsia päiväkodissa hoitanut |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Lautasta ei tarvitse syödä tyhjäksi, ei kotona eikä töissäkään lasten. Töihin kun menin niin siellä oli kans pinttynyt tapa että maito vasta kun on syönyt, sai kyllä vaikka ei ois syöny. Tapaan tuli sit muutos :whistle: Edelleen kun yhdessä syödään niin multa kysytään että saako antaa maidon jo nyt, muille jäänyt mieleen kuinka meidän ryhmässä on toimittu...
Kyllä tuli pahamieli kun luin lehdistä kuinka pari lastenhoitajaa oli lapsia päiväkodissa hoitanut |O
Duunissa kans törmännyt tohon maitojuttuun.Mun mielestä maitoa voi ottaa ruuan kanssa,mut se on sit ihan eriasia juodaanko sitä lasikaupalla.Ei se yksi maitolasi lapsen ruokahalua vie.
Kauhulla kans luin juttua hoitajista.Tommosten juttujen jälkeen ihan ammattitaitoisetkin hoitajat on aina suurennuslasin alla jonkinaikaa,mutta ymmärrettäväähän se on,jokainenhan on huolissaan omasta lapsestaan.

 
Huomenta kaikille!

Uusi päivä on. Yö on miehen kanssa tapeltu, sovittu ja nukuttu. =) :flower: On se kuitenkin ihana ukkokulta. :heart: :heart:

Meillä ei esikoinen kyllä saa jälkkäriä, jos ei oikeeta ruokaa syö. Ei lautasta tartte tyhjäks syödä, mutta meillä menis muuten liiaks herkutteluks. Toisaalta ollaan miehen kanssa tosi persoja irtokarkeille, mutta toi esikoinen ei syö niitä ollenkaan. Vieraat ihmettelee, miten meillä voi olla karkkikulhot pöydällä.

Painonvartijoista ja pitsasta ja pastasta piti kommentoida, että ainakin pari vuotta sitten, kun mä laihdutin kirjekurssilla, pastaa sai syödä neljällä pisteellä niin paljon kuin halus aterialla. Niin ja mä tein pizzaan aina oman nurkan, jossa oli parmankinkkua, herkkusiniä ja ihan hintsusti juustoa. Niin ja pohjasta mä teen aina tosi ohuen. :p :p

Pitänee lähtee päivän touhuihin. Saattaa olla että harvennan vähän tätä palstailua ja kliseisesti omistaudun parisuhteelle. =) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joo, Pampersilta tuli kirje, käytetään muutenki Pampersia, joten mikä jottei lähettäs niitä.
Mutta mikä koodi siihen pankin nimen ja tilinumeron väliin pitää laittaa???? :wave: :wave: :wave: ihan outo |O
en ymmärrä minäkään. Ja minkälaisista pakkauksista niitä merkkejä kerätään. Neljä tavallista pakettia vai niitä pahvilaatikoita "säästöpaketti"
Mä olin oikein aktiivi ja kysäisin Pampersilta, säästöpakkaus on sellainen muovinen mikä sisältää 2 riviä vaippoja, yleensä 30-60 koosta riippuen. Ei siis ne pahvipakkaukset käy, onkohan ne nyt sitten super- ja megapakkauksia...
 
Esikoispojan hymiöt:

:hug: :hug: :headwall: :LOL: :kieh: :kieh: :kieh: :heart: :heart: :headwall: :hug: :) =) :flower: :flower: :flower: :flower: :saint: :saint: :LOL: :kieh: B) :'( :'( :flower: =) :) :) :hug: :hug: :D :headwall: :saint: :LOL: :kieh: :( :eek: :heart: :$ :| :ashamed: :snotty: ;) :whistle: :wave: :/ :x :xmas: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joo, Pampersilta tuli kirje, käytetään muutenki Pampersia, joten mikä jottei lähettäs niitä.
Mutta mikä koodi siihen pankin nimen ja tilinumeron väliin pitää laittaa???? :wave: :wave: :wave: ihan outo |O
en ymmärrä minäkään. Ja minkälaisista pakkauksista niitä merkkejä kerätään. Neljä tavallista pakettia vai niitä pahvilaatikoita "säästöpaketti"
Mä olin oikein aktiivi ja kysäisin Pampersilta, säästöpakkaus on sellainen muovinen mikä sisältää 2 riviä vaippoja, yleensä 30-60 koosta riippuen. Ei siis ne pahvipakkaukset käy, onkohan ne nyt sitten super- ja megapakkauksia...
No hyvä hyvä. Sitten mäkin voin kerätä. Pitäisköhän käydä tuolta roskikseta hakemassa yks tyhjä pakkaus... :LOL:
 
pampers-kirje tuli kans, 3 pakettia jo ostettuna et yks pitää vielä hommata!

Ruokagallupia tais olla: lounaalla tänään oli riisiä, banaanikanakastiketta, fetasalaattia sekä punajuurisalaattia. Illan ruoka ihan auki, riisin tai valkosipuliperunoiden kanssa todennäkösesti jotain mitä kaapista löytyy :D
 
Meillä kans karkit maistuu koko perheelle, mut likka on ainut joka osaa pitää karkkipäivän vaikka karkkikuppi oiski pöydällä :D Se ottaa aina lauantaisin kuppiin karkkia, syö mitä syö ja sit se kuppi unohtuu olkkarin/keittiön/oman huoneen pöydälle ja siitä ne joskus sit löytyy. Ellei äiti tai isi oo niitä bongannu ja "siivonnu pois" ( =lue syönyt :LOL: ). Osaa tosi hyvin säännöstellä karkin syömistä (kehen lie tullut :whistle: ).
 
pusuapina :hug: :hug:

pamperskirje mää en oo saanu...plaah...tahtoo myös

ruookagallup: meillä tänään perunat ja jauhenliha kastike ja eilen tein salaattia niin sitä kans.

tatuoinnit miehellä niitä monta. kädessä on tatuoituna tai siis käsivarressa sellasilla vanhahkoilla kirjaimilla M ja J ja kohta tulee uusi M eli matias. elikkä kaikkien meidän nimen alkukirjain. :heart:

lähetään eläinpuistoon kunhan lapset herää :) kivaa.
aurinko paistaa.

Jepsu
 
Pusuapina :hug:sinulle ja siskon perheelle. Tuntuu varmasti kauhealta kun koti palaa ja rakkaan lemmikin menetys. Tuosta olikin iltasanomien sivulla..

Mies lähti aamulla talkoisiin. Ollaan pikkuE:n kanssa kaksin tämä päivä. Ajattelin keittää uusia perunoita ja tehdä salaatin kaveriksi. Ei oikein jaksa noita ruoka touhuja nyt.

En tiedä onko mulla jokin siitepölyallergia iskenyt kun ulkona ollessa aivastuttaa hirmusti. Ja nytkin kun on tuo takaovi auki. Vai oisko flunssaa... Mikäs nyt kukkii??

Tatuoinnin ajatteli tuo munkin mies ottaa. Tytön nimen tuohon rintaan. näyttää olevan monen muunkin miehen ajatuksissa.

Ciba ja pikkuE (päikkäreillä) 4kk ja 1vko
 
Mies vei mut tänään oikein syömään niin ei tarvinnut seisoa hellan ääressä :heart:

Tatskoista olen miettinyt myös,jos ottais mun enkelitatskan viereen pojan nimikirjaimet tms,

Poika muuten täyttää tänään 4kk, niin se aika vaan rientää :heart: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Toi pampersin kirje juttu...heinäkuun aikana pitäis tulla 4 pakettia, jotta sais sen 20e, jos siitä kirjeestä siis puhutte.
Kesä-heinäkuu :p
No joo,mut ei meille ainakaan enää tuu ostettua vaippoja tässä---muuton keskellä. Ja sit onki heinäkuu, enkä ole ostamassa varastoon kun ei tiedä minkö kokoinen tuo on esim. kuukauden lopussa. Kilo kuussa tullu tähän asti lisää painoa...ja 14 cm pituutta.

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie en vois kuvitella syöväni rasvasta pitsaa :whistle: meistä on tullu urheiluhulluja :xmas: :LOL: |O
Ei pitsa oo vältsisti rasvasta tai epäterveellistä. Ainakaan jos kotona tekee. :whistle: :p
Mut tos tais olla tilailusta kyse :whistle: :kieh:
Mut oikeesti pelkästä pohjastaki menee NIIN paljo pisteitä, että ei kiitos :D :saint:
Lasketko pojoja?
Jep =) En kyllä ihan pilkulleen, mutta sinne päin =)
Eikait siitäpohjasta mee sen enempää pisteitä kuin pastasta? :whistle:

En mie kyl muista nyt yhtään muuta kun että paljon :whistle: Pastaakaan meil ei juurikaan käytetä, kun vaan jos pikaseen jotaa tarvii =)
Ja pasta on NIIN hyvää. |O |O Onneks on keksitty tummat pastat. :p Voi syödä vähän hyvällä omalla tunnolla. :p :whistle:
Niissä on enemmän rasvaa :whistle: Ainaki mitä mie oon vertaillu...eikä ne o niin hyviä :/
Pottua menee meillä nykysin aika hyvin, ennen ei syöty yhtään juurikaa :whistle:
Mut se ei oo huonoa rasvaa. ;) Meillä menee varmaan yhtä paljon pastaa ja pottua. :) Riisiä syödään kotona todella harvoin, mä en mielelläni osta sitä, kun se on niin epäekologista. :/

Siis toihan perustuu hiilihydraatteihin tuo painonvartioien systeemi ja niiden suhde ruoan painoon. Eli hiilihydraatiton on liki sama asia. Periaatteessa ei ole merkitystä syökö vaaleeta vai tummaa pastaa jos sitä ei syö liikaa. Pasta sisältää paljon hiilihydraatteja ja siksi sitä voi ottaa vain vähän ja sen lisäksi sitten muita tuotteita jotka ei sisällä hiilareita niin paljon. Painonvartoijoiden systeemi perustuu siihen että ihminen oppis syömään vähä hiilarista ravintoa eli tosin sanoen ei sais liikaa energiaa yhdellä ruokailukerralla vaan annokset muodostuisivat tasaisemmin lautasmallista, eli olis niitä kasviksia sekä proteiineja ja myös rasvoja oikeassa suhteessa energiaan nähden. Samalla jää pois myös napostelu joka on se suurin syy lihavuuteen. Kaikkea voi siis syödä mutta hiilarit on otettava huomioon, pizzassa ei hiilareita ole niinkään mutta niiden suhde rasvaan ja rasvan suhde proteiineihin on päälaellaan ja siksi ei pizzaa suositella ollenkaan. Sitä kun harvemmin osataan tehdä niin että olis oikesasti ravintopitoista. Joo---ravintotäti asialla....
*muoks* Ja tummat pastat ja riisit lisää sitä kuidun määrää jolla saadaan aineenvaihdunta toimimaan joka edesauttaa laihtumista. Siksi tumma riisi ja pasta, ei rasvan takia eikä hiilareiden.
*muoks muoks* Peruna on yks nopeimmista hiilareista, eli sen GI, eli imeytymisaika on nopea, liki yhtä nopea kuin karkin. Perunaa ei siis kannata vetää kuitenkaan kamalasti vaikka sitä painonvartioiden mukaan saakin. Hiilareita siinä ei ole paljon mutta esim. insuliinin erityksen kannalta imeytyy lliian nopeasti ja saa aikaan insuliinipiikin joka sitten taas vaikuttaa myös muiden syötyjen hiilarien imeytymiseen ja sokeriarvot heittelevät vaikka rasvaa ei oliskaan. Sekään ei siis terveellistä. Parasta on tumma pasta ja tumma riisi, jos lisäkkeitä ruoan kans halutaan niitä ei vaan voi määrällisesti syödä niin paljon. Eli tuntuu ettei tulis täyteen ja siks sitten salaattia perään niin paljon kuin maha vetää.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Tuli mieleen tosta syömisestä/laihuttamisesta että koitan nyt itteeni psyykata siihen että neidin kanssa osaisin sitten toimia niin että lautasta ei ole pakko syödä tyhjäksi ja että en rupeaisi jälkiruuilla sun muilla herkuilla kiristämään toista, lapsi kun varmasti osaa säännöstellä syömisiään kun vaan saa siihen mahollisuuden..ettei aina söisi sitten ähkyks vaan sen takia että sitten saa leipää tai jälkiruokaa...että niinkos tulis terve suhde tuohon ruokaan. Tokikin sitten kun ite otetaan ruoka niin on asia erikseen ;)
Ihan sama meininki täällä. :wave: Tosin, mun ei tartte psyykata, kun tarhaduunissakin jo toimin aina noin. =) Musta semmonen pakkosyöttäminen on :eek: Enkä pidä ehdottomana, että mitä itte ottaa lautaselle, että se olis kaikki syötävä, kun sattuuhan sitä ylilyöntejä aikuisellekin. Ja mun mielestä ähkysyömisessä ei oo mitään järkeä. :/ *muoks* Vaikka joskus harvoin tulee sitäkin harrastettua. :ashamed:

--Noin mäkin osiin halunnut toimia mutta valitettavasti oon ollu semmosissa ryhmissä missä on ollu "pakko" sitoutua tiimiin ja ihan siihen ei keretty päästä että ei oo pakko syyä. Itte koitin sitten vaikutaa asiaan siten että mun ruuan jakovuorolla pistin aina pieniä annoksia :whistle: . Helposti sielä vaan on semmonen meininki ( varsinkin jos on vanhempaa väkee kauhan päässä ) että isoja annoksia ja pitää syyä lautanen tyhjäks..kurjaa :/
|O V*tuttaa tuommoset kasvatusmetodit. |O |O Meilläkin ryhmässä yks hoitaja yritti tuota meininkiä ALLE 3-vuotiaille |O niin sanoin sille suoraan, etti niin voi toimia. :)

-Arvaa vaan kuinka monta kertaa kättä ollaan asiasta väännetty, ja sit yks lupaa että joo joo ja sit kun tilanne tulee niin kissan V*itut :headwall:

Mut tiiän kyllä paljon tarhoja joissa tyyliin aamupuurolla ei tarjota juomista ja että ruuan jälkeen saa vastaa maidon :eek: |O
Tota en oo ikinä ymmärtäny, ettei saa juomista, jos ei syö. :( :eek:
Meillä on nyt pitäny toisinaan tähän ryhtyä :whistle: Mutta just, että noi eläis mehulla...meillä on 2 pojalla muutenki viha.rakkaus-suhde ruokaan, varmaan oon joskus maininnuki :whistle: :/ Noi kun ei siis söis MITÄÄN... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Toi pampersin kirje juttu...heinäkuun aikana pitäis tulla 4 pakettia, jotta sais sen 20e, jos siitä kirjeestä siis puhutte.
Kesä-heinäkuu :p
No joo,mut ei meille ainakaan enää tuu ostettua vaippoja tässä---muuton keskellä. Ja sit onki heinäkuu, enkä ole ostamassa varastoon kun ei tiedä minkö kokoinen tuo on esim. kuukauden lopussa. Kilo kuussa tullu tähän asti lisää painoa...ja 14 cm pituutta.

:D
Ottaa ihan reilusti isoja ;)
 
Meillä on yks kuumepotilas :/
Mun piti tänään siivota, matotkii on jo rullalla, mut siivoonkii huomenna, kun ei tarviikaan lähtä ton jalisturnaukseen :whistle: Tänään oltiin esikon turnauksessa, kaikki ottelut voitettiin ja esikko teki 4 vai 5 maalia..*ylpee* :saint:
Joo...jos menis keksii jotaan :whistle:
 
Tyttö oli pärjännyt mainiosti yökylässä =). Perheen lapset olivat kysyneet että koska vauva tulee taas hoitoon :). Niin ja tyttö oli itkenyt kaveri miehen perään, ei suostunut syömään jos mies oli poissa näkyvistä. Ai miten niin meillä mies syöttää paljon tyttöä..

Soseilijat hoi! Kuinka nopeesti ootte alkaneet antaa kaksi soseannosta päivässä? Vai ootteko antaneet alusta asti :ashamed:. Meillä on nyt vko syöty bataattia ja tänään lisäsin siihen parsakaalia. Ei vielä kauheen innostunut vastaanotto, tiedä sit pierettääkö parsakaali.. Niin ja päärynäsosettakin saanut, lisätty toissapvänä (hoidossa) omppua siihen. Tuon päärynä-ompun jätän nyt varuiksi väliin muutamaksi päiväksi jotta saa rauhassa totutella tohon parsakaaliin.

Pusuapina :hug: kauheeta menettää rakas lemmikki ja koti. Kauheesti jaksuja heille!
Pampers-kirje tuli meillekin. Kiva kun just ostin kaksi pakettia enkä mä säästä kuitteja :headwall:

Mitä helkattia mun piti mainita.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Muistakaa Pampersin koodien lähettäjät, et siinä käskettiin laittaa myös ostokuitti mukaan :wave: :wave: :wave:
Ei helkkari on tehty todella vaikeaksi. Ei todellakaan ole enään kuitteja,ja hittojako se niille kuuluu mitä muuta mä olen ostanut,olkoon mun puolesta.

Onnentoivotukset maaleista

:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Toi pampersin kirje juttu...heinäkuun aikana pitäis tulla 4 pakettia, jotta sais sen 20e, jos siitä kirjeestä siis puhutte.
Kesä-heinäkuu :p
No joo,mut ei meille ainakaan enää tuu ostettua vaippoja tässä---muuton keskellä. Ja sit onki heinäkuu, enkä ole ostamassa varastoon kun ei tiedä minkö kokoinen tuo on esim. kuukauden lopussa. Kilo kuussa tullu tähän asti lisää painoa...ja 14 cm pituutta.

:D
Ottaa ihan reilusti isoja ;)
Totta! Olenpa idiootti..tosin meillä jo käytössä se maxi vai mikä 4 koko nyt onkaan noista baby-dry:ta, onks se active fit parempi? Kun en ilenny ostaa viimeks kun samaan hintaa saa niitä 20kpl vähemmän.
 
Lauantai-iltoja :wave:

Mä olenkin vaavin kanssa tän illan "kotileskenä", kun mies on pokeri-illassa. Ton seurueen tuntien pelien jälkeen tie käy baariin, joten ihan heti ei oo kotia tulossa ;). No, mä sain puolestani päivällä käydä rauhassa yksinään shoppailemassa.

Pusuapinan siskolle :hug: , kamalaa tollanen...

Pampers-kirje otettiin positiivisin mielin täällä vastaan, kun merkki on muutenkin käytössä. Aiotaan siis kyllä lähettää, raha on aina rahaa B).

Ruokag: tänään ahvenfileitä, kermaviilikastiketta ja uusia perunoita, huomenna kinkku-herkkusieni-aurajuusto -pastaa, :p. Meillä syödään pastaa tosi paljon, tykätään siitä molemmat paljon enemmän ku perunoista. Keitettyjä perunoita harvemmin, teen yleensä ennemmin muusia tai jonkun perunapohjaisen keiton tai käytetään peruna-sipulisekoitusta tms. pakasteita.

Ja sit hehkutusta: meidän neiti on nyt kaks viime yötä nukkunu 22-07 heräämättä kertaakaan :D. Ja ihan täysimetyksellä mennään. Hyvin jaksaa siis maidolla nukkua. Tänään on nukkunut vielä 5h päikkäreitä, mikä lie unitauti... :whistle: Väliajat on ollu ihan tavallinen pirteä oma itsensä.
 
Ai niin, kysymystä kehiin: onko teidän vauvat nykyään entistä äänekkäämpiä? Meillä kiljutaan niin hyvässä kuin pahassa, eli välillä innostuksesta, välillä väsymystä jne. Tai sit höpöttelee, nauraa ääneen tai vaatii huomiota kiljumalla. Haluaa tosi paljon virikkeitä ja rauhassa ei viihdy juuri viittä minuuttia kauempaa, kun ennen saatto istua sitterissä ja katella tv:tä tai meidän touhuja vaikka tunninkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Ai niin, kysymystä kehiin: onko teidän vauvat nykyään entistä äänekkäämpiä? Meillä kiljutaan niin hyvässä kuin pahassa, eli välillä innostuksesta, välillä väsymystä jne. Tai sit höpöttelee, nauraa ääneen tai vaatii huomiota kiljumalla. Haluaa tosi paljon virikkeitä ja rauhassa ei viihdy juuri viittä minuuttia kauempaa, kun ennen saatto istua sitterissä ja katella tv:tä tai meidän touhuja vaikka tunninkin.

On. Meillä tää poika on ollu kyllä kova höpöttämään ja pitämään mölyä itsestään jo pitkään, mut nyt viimesen viikon on alkanu just nimenomaan väsymystä ja nälkää kiljumaan ja pitää jotain ääntä koko ajan muutenkin. Volume on kovemmalla nykyään. Rauhassa tämä ei ole ollut juuri ikinä. aina on 5 min ollut se maksimi jonka on vaiti ollut sitterissä, muuten on pitänyt mekkalaa ja vaatinut seuraa, ihan siis jo alle kk vanhana tuli ekat äänteet että hei, olen yksin-tyyliin. Sitterissä viihtyi mut jos ei kukaan katsonut sinne päin niin ilmoitti itsestään heti. :D Nytkin tossa sylissä huitoo ja hihkuu kun äiti ei ole hetkeen, 5 min katsonut eikä huomannut. :D Sylissä...ei sekään riitä. Itkua täällä ei kuulu juuri koskaan, tuota mölyämistä vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Totta! Olenpa idiootti..tosin meillä jo käytössä se maxi vai mikä 4 koko nyt onkaan noista baby-dry:ta, onks se active fit parempi? Kun en ilenny ostaa viimeks kun samaan hintaa saa niitä 20kpl vähemmän.
Meil on jo käytös koko 5 Pampersseista ja active fit on oikein hyvä,mut niin on myösbaby-dry. Ollaan myös käytetty saman merkin housuvaippoja hyviä nekin.

 

Yhteistyössä