***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
siinä pitkään oli mahallaan ja oli sitten tietty kunnon läjän siihen puklannu niin sitten ei jassanu päätä pitää enään ja lits, suoraan naama okseen :x
Meillä käy tälleen joka päivä ja monta kertaa :p :kieh:
Meillä tämä loppui lähes tykkänään gavisconiin :whistle: tyty piti taukoakin mahalleen kääntymisessä ennen tökötin aloitusta kun oireet olivat pahimmillaan. Nyt ei muuta teekään kun kääntyy mahalleen heti kun lattialle laittaa! :D
Kyl meilläki kääntyy heti mahalleen, selällään ei oo juur yhtään...mut kyl tää on viel normaalia :D *yrittää ainaki uskotella itelleen :LOL: *
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Civindal: meillä on semmoset musta-harmaat emmaljungat, joissa on tereet oranssia. Ei tultu siis vastakkain :)
En mä ajatellutkaan, näin kaupasta tullessa yhellä kuistilla vaa vaunut ja ajattelin et josko ois ollu teidän. :D

Äh, oon lukenu vaan koko päivän noit odotuspuolen juttuja meiltä, en muista mitä täältä vois kommentoida enää ollenkaa. :$
Onkos Nalle-puhista kuulunu vähään aikaan mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
No voi että tästäkin saadaan onkelma. :LOL:

Kinataanko: miten niin body on enemmän alusvaate kuin sukkikset. Bodystähän suurin osa jää näkyviin. Mä oon itse asiassa ruvennu laittaa sukkiksia alimmaiseks, kun noi kestikset joskus vuotaa vähäsen, niin sukkikset on helpompi vaihtaa keskellä päivää vaipanvaihdon yhteydessä kuin body. :p =)

Mutta joo, kukin tavallaan. Meillä tuo mies pukee niin harvoin lapsia, että en valita, vaikka miten pukis. =) =)
 
Bodyssa on ns. aluspaita ja housut....kyllä mie voin aluspaita päällä mennä julkisille paikoille, mut en alushousuilla :LOL: :LOL: :LOL:
En mie kyl tiiä onko alusvaate oikee sana, mut bodyhan korvaa ennenaikaset vaippahousut+paidan :whistle: Puettiinkos sillo vaippahousut sukkiksien päälle? :p

Mut joo, kukin tyylillään....vaikka vaippa päässä ja lapaset jaloissa jos sille tuntuu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Bodyssa on ns. aluspaita ja housut....kyllä mie voin aluspaita päällä mennä julkisille paikoille, mut en alushousuilla :LOL: :LOL: :LOL:
En mie kyl tiiä onko alusvaate oikee sana, mut bodyhan korvaa ennenaikaset vaippahousut+paidan :whistle: Puettiinkos sillo vaippahousut sukkiksien päälle? :p

Mut joo, kukin tyylillään....vaikka vaippa päässä ja lapaset jaloissa jos sille tuntuu :D
:LOL: :LOL: :LOL: Juu, ei käy makuasioista kiisteleminen..! :p

 
Mä miellän bodyn kans alusvaatteeks alaosaltaan ainakin :D Ja siitä tuliki mieleen että jos laitatte vauvalle paidan niin laitatteko alushousut vaipan päälle? Mulla oli kaikki melkein bodyja ja sitte ku yks päivä oisin laittanu paidan niin auta armias kun meillä ei ollu yhtään alushousuja. Oli pakko lähteä kaupoille :whistle: Ja kamalan vähän niitä on myynnissä. Tytöille oli paljon niitä rimpsujuttuja joita käyttää hameiden päällä mutta pojille ei juuri mitään :p
 
Siis ihan nyt vedän hatusta, mutta lähteekö rauhallisemmat lapset myöhemmin liikkeelle? Ainakin omissani se joka muutenkin on rauhallisin, tykkää miettiä asioita jne. on lähtenyt myöhemmin liikkeelle kun noi "rauhattomammat" versiot..
 
Joo, en tiiä, mikä alushousuissa kukkuja tosta meidän neidistä tällä menolla tulee. :LOL:

Mutta mä kyllä yleensä laitan sukkisten päälle housut tai hameen. Oikeestaan mäkin puin pitkään bodyn alimmaks. Mieskin tossa vieressä sano, että body kuuluu alimmaks. Sehän se nää hommat tietääkin.

Mä muuten tänään laitoin tolle neidille jalkoihin sellaiset peukalottomat tumput, kun en kiireessä millään löytäny yhtään töppösiä. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Siis ihan nyt vedän hatusta, mutta lähteekö rauhallisemmat lapset myöhemmin liikkeelle? Ainakin omissani se joka muutenkin on rauhallisin, tykkää miettiä asioita jne. on lähtenyt myöhemmin liikkeelle kun noi "rauhattomammat" versiot..
Näin ainaki meillä :wave: :wave:
Esikoinen on tosi rauhallinen tapaus, lähti liikkeelle vasta 9kk. Kakkonen (tää meidän :headwall: :headwall: -tyyppi) on todella todella rauhaton sielu :whistle: Lähti liikkeelle 3kk. Kolmonen lähti liikkeelle 7kk ja on jotain noiden kahden välistä =)
Likka kohta 5kk eikä mitään ryrityksiä liikkeelle ja jos toi teoria pitää paikkansa, niin saa paikallaan pysyyki :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Siis ihan nyt vedän hatusta, mutta lähteekö rauhallisemmat lapset myöhemmin liikkeelle? Ainakin omissani se joka muutenkin on rauhallisin, tykkää miettiä asioita jne. on lähtenyt myöhemmin liikkeelle kun noi "rauhattomammat" versiot..
Hmmm, no meillä ainakin poika on vilkas ja vauhdikas kaveri ja lähti kyllä varsin varhain liikkeelle, kävelikin jo 10½ kuisena. Tyty on kyllä mun mielestä rauhallisempi, tai ainakin vielä tuntuu olevan, mut tähän mennessä on kehittynyt hyvin tasatahtiin isoveljen kanssa. Että enpäs osaa vielä sanoa näiden omieni kohdalla! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Joo, en tiiä, mikä alushousuissa kukkuja tosta meidän neidistä tällä menolla tulee. :LOL:

Mutta mä kyllä yleensä laitan sukkisten päälle housut tai hameen. Oikeestaan mäkin puin pitkään bodyn alimmaks. Mieskin tossa vieressä sano, että body kuuluu alimmaks. Sehän se nää hommat tietääkin.

Mä muuten tänään laitoin tolle neidille jalkoihin sellaiset peukalottomat tumput, kun en kiireessä millään löytäny yhtään töppösiä. :LOL: :LOL:
Siitä tulee varmaan joku juppihippipunkkari-tyyppinen :D :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ja siitä tuliki mieleen että jos laitatte vauvalle paidan niin laitatteko alushousut vaipan päälle?
Joskus laitan mut useimmiten en =) Ja eipä meillä kyl montaa paitaa ookkaan..lähes 99% bodyt käytössä =)

Ei meillä ole alushousuja kuin muutamat jotka on kesämekon kanssa samaa sarjaa...On meillä paitoja ja tunikoja käytössä neidillä, mut en mä alkkareita niiden kanssa pidä, housut tai sukkikset laitan. Ja jos tänä kesänä oikeasti lämmitä tulee, niin sit saa olla mun puolesta paidassa ja vaipassa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kuukkeloin sitte ne legsit...joo ei tuu meille :LOL:
Miks et tykkäis? :whistle:
No ei oo ehkä meijän juttu :whistle: Aika hassun näköset :p :D
Tuolla kerhos taitaa muuten yhes kuvas tytsyllä olla semmoset päällä... :whistle: Ja FB:n kuvissa ainakin on. :whistle: Just sopivan hassut meidän makuun. B) :xmas:
Mulla on varmaan liian vilkas mielikuvitus siihen, et lapselle pukisin tuommoset :LOL: :LOL: |O
Eikä oo eka kerta, ku mun mielikuvitus tekee tepposet :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Piti vielä äkkiä tulla kertomaan semmonen ihme, että tein tänään lämmintä ruokaa ihan alusta alkaen itse. =) Meillä mies hoitaa yleensä nuo lämpimät, mä teen salaatteja tai sit jotain "pientä". Ei sitä tiiä, vaikka vallan innostuisin. :whistle:
Kotona olo saa ihmeitä aikaan :LOL: :LOL: :LOL:
Juu, näköjään. :xmas: Essu päällä häärin tuollakyökissä kuin vanhakin tekijä. =) Taidanpa joku päivä leipoa jotain... :whistle:
 
Iltoja taas.

Nyt alkaa jo rauhottumaan tää meno enne häitä. Tein pikkasen suunnitelmia mitkä hoidetaan minäkin päivänä ettei kasaannu ni ehtii taas koneelle. :D

Tissikohusta Mies oli ihan pettyneenä selaillu ku ei löytäny mun tissei... Voi herranjestas sentään! Tänään viimeks ku näki lööpit ni sano et käy ny ihmees laittamas :LOL: :LOL: :LOL:

Minä ja mun riippikset. :LOL:

Menkat on edelleen kadoksissa ja viime yönä näin unta kuinka tein testin ja ihan ajan sisällä niin rupes se toinenkin viiva tummumaan. Heräsin kauheeseen paniikkiin et kääk mut mähän olen hiukan tässä juhlinu niin eihän tämä nyt voi olla totta.

Noh huomenna tulee 6 viikkoa täyteen edellisistä tai no olen laskenut tiputtelusta mut kunnon menkoista alkaa tulemaan jo 10 viikko..... :whistle:
huomenna haetaan testi jollei se täti joka olisi suotavaa ilmesty huomenna.

Hyvin epätodennäköistä et olisin raskaana kun kun 2 kertaa ollaan vaan ilman ehkäsyä oltu niinku silleen. Mut ei sitä koskaan tiedä. :whistle:

4kk lääkäri neuvola

7040g
64.8cm
43.4 hellehattu

Päänympärys huitelee yläkäyrillä tulee tyttö isäänsä... :D

Noh nyt painun pehkuihin.

öitä :hug:
 
Mie ostin muutamat alushousut ihan kesää varten, ku mie en tykkää et vaippa näkyy :xmas: Et jos mekkoa pitää ni sit pitää laittaa alushousut vähintään :whistle:
Isomummo on tehny muutamat sellaset lahkeelliset "mummoankan-housut" mekkojen kanssa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Piti vielä äkkiä tulla kertomaan semmonen ihme, että tein tänään lämmintä ruokaa ihan alusta alkaen itse. =) Meillä mies hoitaa yleensä nuo lämpimät, mä teen salaatteja tai sit jotain "pientä". Ei sitä tiiä, vaikka vallan innostuisin. :whistle:
Kotona olo saa ihmeitä aikaan :LOL: :LOL: :LOL:
Juu, näköjään. :xmas: Essu päällä häärin tuollakyökissä kuin vanhakin tekijä. =) Taidanpa joku päivä leipoa jotain... :whistle:
Mie olin 7 vuotta kotona aikoinaan,mut en oppinu leipomaan :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kuukkeloin sitte ne legsit...joo ei tuu meille :LOL:
Miks et tykkäis? :whistle:
No ei oo ehkä meijän juttu :whistle: Aika hassun näköset :p :D
Mä kanssa ihmettelin noita jo tuon pojan vauva-aikana...en oikein tajunnut ideaa*tyhmä mikä tyhmä*mut eikö sitä samalla vaivalla voi vetästä sitten housut jalkaan... :xmas:
Meillä on nuo käytössä viileillä säillä housujen kanssa, sit jos on tosi lämpöstä, niin käytetään harvemmin. Joskus on tosin lämpösellä lyhkähihainen body ja legsit, ei tuu niin paljoa vaatetta alakertaan nääs. :)
 

Yhteistyössä