***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Onks muilla tullu tuo syöttämine tuskaseks ja ihme puljuumiseks??? :headwall: Koko ajan pitää joko hakata pulloa nyrkillä, repiä äitin naamaa, tunkea kahta nyrkkiä pullon lisäks suuhun tai sitte vaan naureskella niin että maito valuu suupielistä :p Ja auta armias jos joku sattuu käveleen ohi tai telkkarissa tapahtumaan jotain ni hetihän se pää pitää kääntää pois |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onks muilla tullu tuo syöttämine tuskaseks ja ihme puljuumiseks??? :headwall: Koko ajan pitää joko hakata pulloa nyrkillä, repiä äitin naamaa, tunkea kahta nyrkkiä pullon lisäks suuhun tai sitte vaan naureskella niin että maito valuu suupielistä :p Ja auta armias jos joku sattuu käveleen ohi tai telkkarissa tapahtumaan jotain ni hetihän se pää pitää kääntää pois |O
-kuulostaa just niin tutulta :LOL: , soseita syödessä sama, suuhun menee omat sormet jos vähänkin päästää otteeesta ja kovin oltas lusikastakin kiinni pitämässä.

 
Onpa tas tullu juttua.. Muistankohan kaikkia ees..
Mies ja vauvan pukeminenmä en edes odota että vaatteet olis samaa sarjaa. Oon itekin sen verran boheemi ettei mua häiritse. Tänäänkin aamulla syötiin bataattia, sotkettiin body ja vasta illalla se vaihdettiin. Bataatin lisäksi se oli sit kuolattu ja päärynäsoseessakin.
Mies osaa kyllä pukea vauvan mutta vaatteet voi olla väärinpäin (jo sairaalassa kävi näin), potkareiden henkselit ristissä (sairaalassa kokeiltua) tai muuta vastaavaa.. Mulla itellä kävi tässä yhtenä aamuna niin että sormet oli vielä jäykät kun yritin napittaa tytön yökkärin nappeja vaipanvaihdon jälkeen. Noh, kahdesti meni juopon napituksella ja kolmannella kerralla jätin sit niin :p
Ja siis mun miehellä voi itelläänkin vallan maniosti olla pusero väärinpäin tai kalsarit.. :D

Varpaat on meilläkin löytynyt. Ne vaan yhtäkkiä löytyi ja nyt ne taipuu kivasti myös suuhun.. Just äsken ennen ku nukahti, lussutti kuuluvasti varpaitaan. Mä en pidä kotona tytöllä usein muuta kuin bodya tai ainakin niin että on paljaat varpaat niin saa sit tutkia rauhassa.

Joo, ehkä mä meen nukkumaan. Olin illalla jumpassa ja huomenna on erilainen päivä tiedossa kun tyttö menee ekaa kertaa yökylään. Koiratkin menee hoitoon. Mun pitää olla henkisesti valmistautunut tällaiseen muutokseen ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onks muilla tullu tuo syöttämine tuskaseks ja ihme puljuumiseks??? :headwall: Koko ajan pitää joko hakata pulloa nyrkillä, repiä äitin naamaa, tunkea kahta nyrkkiä pullon lisäks suuhun tai sitte vaan naureskella niin että maito valuu suupielistä :p Ja auta armias jos joku sattuu käveleen ohi tai telkkarissa tapahtumaan jotain ni hetihän se pää pitää kääntää pois |O
Jep,paitsi kohteena on tissi. Mun täytyy nykyään imettää alasti,siis kotona tietenkin

:LOL: ,kohtahan olisin siel ilttiksen lööpissä,siis asiaan...niin,jos on vaatteet poika repii,ja yrittää tunkea suuhunsa kauhealla ähinällä.No,jos taas ei ole vaatteita,se kekkas et äiskän tissiä on kiva repiä varsinkin kun nännin nipukasta saa hyvän otteen ja jos ei muuta niin parit potkunyrkkeilyt on aina paikallaan....joo ja puhumattakaan niistä naurukohtauksista ja pää pyörii ku pöllöllä meilläkin :LOL: ,no aina ei naurata tätä äiskää
 
Piti vielä äkkiä tulla kertomaan semmonen ihme, että tein tänään lämmintä ruokaa ihan alusta alkaen itse. =) Meillä mies hoitaa yleensä nuo lämpimät, mä teen salaatteja tai sit jotain "pientä". Ei sitä tiiä, vaikka vallan innostuisin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Eipä oo meilläkään vielä varpaita löydetty :whistle:
Meillä taas on varpaat löydetty jo aikoja sitten, hyvä ettei suuhun niitäkin vedä, mutta meillä ei käännytä vieläkään "oikeasti". Tyttö nyt kohta 5kk. :) *muoks' Ja meillä tyttö siis täysaikainen 39+0. Mutta eiköhän siellä kaikki ole ihan kunnossa ippu! :)
Peesaan tätä, eiköhän ippu teidän neitokaisella ole kaikki niinkuin pitääkin, omassa tahdissaanhan nämä kaikki kehittyvät olivat sitten ennen aikojaan syntyneitä tai eivät! :hug: Meillä esikoinen oli varsin vauhdikas liikunnallisessa kehityksessä ja neiti näyttää seuraavan veljeään-vastaavasti meillä odoteltiinkin sitten aikas pitkään pojan puhetta. Tyty nappaa lelusta napakasti kiinni ja pyörittelee ja vie suuhun, varpaat on ihan hitti ja vie nekin suuhun asti. :whistle: Siinä sitten makailee onnessaan jalat kropan vieressä, kivahan se on juuh että taipuu... :p Ja tuo asuisi nyt mahallaan kun olo helpottanut eikä oksentele enää!

Jahvetti
kyllähän sieltä taas jokunen riepu mukaan tarttui :D mut tällä kertaa ostin jopa itselleni!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onks muilla tullu tuo syöttämine tuskaseks ja ihme puljuumiseks??? :headwall: Koko ajan pitää joko hakata pulloa nyrkillä, repiä äitin naamaa, tunkea kahta nyrkkiä pullon lisäks suuhun tai sitte vaan naureskella niin että maito valuu suupielistä :p Ja auta armias jos joku sattuu käveleen ohi tai telkkarissa tapahtumaan jotain ni hetihän se pää pitää kääntää pois |O
:wave: Täällä on ihan samaa! Välillä pullot lentelee kun tujauttaa nyrkillä siihen. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Piti vielä äkkiä tulla kertomaan semmonen ihme, että tein tänään lämmintä ruokaa ihan alusta alkaen itse. =) Meillä mies hoitaa yleensä nuo lämpimät, mä teen salaatteja tai sit jotain "pientä". Ei sitä tiiä, vaikka vallan innostuisin. :whistle:
Kotona olo saa ihmeitä aikaan :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kuukkeloin sitte ne legsit...joo ei tuu meille :LOL:
Miks et tykkäis? :whistle:
No ei oo ehkä meijän juttu :whistle: Aika hassun näköset :p :D
Mä kanssa ihmettelin noita jo tuon pojan vauva-aikana...en oikein tajunnut ideaa*tyhmä mikä tyhmä*mut eikö sitä samalla vaivalla voi vetästä sitten housut jalkaan... :xmas:
 
Meillä varpaat on löytymässä, selvästi välillä kattelee kinttujaan että mitkäköhän ne nuo ovat :LOL: . Meillä kiva kun tuo neiti nyt sit haluu aina vaan kääntyä mahalleen, niin voi jummi sitä puklun/oksen määrää, eilenkin raukka siinä pitkään oli mahallaan ja oli sitten tietty kunnon läjän siihen puklannu niin sitten ei jassanu päätä pitää enään ja lits, suoraan naama okseen :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kuukkeloin sitte ne legsit...joo ei tuu meille :LOL:
Miks et tykkäis? :whistle:
No ei oo ehkä meijän juttu :whistle: Aika hassun näköset :p :D
Mä kanssa ihmettelin noita jo tuon pojan vauva-aikana...en oikein tajunnut ideaa*tyhmä mikä tyhmä*mut eikö sitä samalla vaivalla voi vetästä sitten housut jalkaan... :xmas:
Niimpä...tai sukkahousut :whistle: Niissä on sit sukatki samassa :D
 
Onpas ollut tänään hulinaa :p Olin työkavereiden kanssa Suokissa käymässä ja jätin A:n miehen hoiviin pakastemaidon kanssa. No, mies soittaa muutaman tunnin päästä, että A ei suostu mitenkään päin syömään tuttipullosta :eek: :eek: :eek: Tälläistä probleemaa ei ookaan aikaisemmin ollut, kyllä se pullo on niinä harvoina kertoina kelvannut ihan yhtä hyvin..No, ei siinä sitten mitään, kun lautalle ja kotiin mahdollisimman nopsasti. Mutta vaikka reissu jäi lyhyeksi, niin ei haitannut yhtään. Oli vaan niin kiva tulla kotiin perheen pariin :heart:

Civindal: meillä on semmoset musta-harmaat emmaljungat, joissa on tereet oranssia. Ei tultu siis vastakkain :)

Meillä on kanssa noita Babylegsejä ne on kyllä kätsyt vaikka kestojen kanssa =)

Mies yrittää[/b] meillä valita kauheen tarkkaan vaatteita sävy sävyyn, se ei vaan aina hokaa, miten pitää pukea. Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL: Mutta mä en oo koskaan puuttunut tai maininnut asiasta, kun toinen niin yrittää :heart: Ja sillä on kanssa semmoset leipälapiot, että oksat pois :LOL:

Varpaat
on löytyneet meillä vasta pari päivää sitten. Ja kääntyminen on ihan satunnaista. Hampaitakaan ei vielä oo :) Kehittyminen on niin yksilöllistä, ettei kannata Ippu huolestua :hug:

Hjuulille kovasti jaksamisia, se on raskasta, jos olo ei oo paras mahdollinen :hug:

Ja meillä mies tissikohusta: se ihmetteli kovasti, että mikä funktio on naisilla laittaa ne tissit esille :whistle: Se luuli, että siinä oli joku vertailuajatus tms. :LOL: se oli ihan äimän käkenä, kun sanoin, että huvikseen vaan :LOL:

Ja Ieva eihän sitä tiedä, vaikka susta kehkeytyis oikein Nigellan keittiössä tyyppinen kotiäiti :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kuukkeloin sitte ne legsit...joo ei tuu meille :LOL:
Miks et tykkäis? :whistle:
No ei oo ehkä meijän juttu :whistle: Aika hassun näköset :p :D
Mä kanssa ihmettelin noita jo tuon pojan vauva-aikana...en oikein tajunnut ideaa*tyhmä mikä tyhmä*mut eikö sitä samalla vaivalla voi vetästä sitten housut jalkaan... :xmas:
Niimpä...tai sukkahousut :whistle: Niissä on sit sukatki samassa :D
:D Pysyy varpaatkin lämpösenä... :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kuukkeloin sitte ne legsit...joo ei tuu meille :LOL:
Miks et tykkäis? :whistle:
No ei oo ehkä meijän juttu :whistle: Aika hassun näköset :p :D
Mä kanssa ihmettelin noita jo tuon pojan vauva-aikana...en oikein tajunnut ideaa*tyhmä mikä tyhmä*mut eikö sitä samalla vaivalla voi vetästä sitten housut jalkaan... :xmas:
Niimpä...tai sukkahousut :whistle: Niissä on sit sukatki samassa :D
:D Pysyy varpaatkin lämpösenä... :p
Nii ja kun jotku housut pitää kuitenni olla ettei vaippa vilku :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
siinä pitkään oli mahallaan ja oli sitten tietty kunnon läjän siihen puklannu niin sitten ei jassanu päätä pitää enään ja lits, suoraan naama okseen :x
Meillä käy tälleen joka päivä ja monta kertaa :p :kieh:
Meillä tämä loppui lähes tykkänään gavisconiin :whistle: tyty piti taukoakin mahalleen kääntymisessä ennen tökötin aloitusta kun oireet olivat pahimmillaan. Nyt ei muuta teekään kun kääntyy mahalleen heti kun lattialle laittaa! :D

 
Meillä ,ei vielä tiedosteta varpaita ollenkaan.Pikkuherra on pari viikko hoksannut tarttumisen ilon.Tänään selvästi oivalsi et peukku on mahtava kapine tunkea suuhun,mahtuu paremmin kuin nyrkki.Mahalleen käntyminen ei onnistu,eikä kauheasti yritäkkään
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
Kyllä meilläkin housut on aina bodyn päällä...en osaa oikein kuvitellakaan että laittais toisinpäin! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
Kyllä meilläkin housut on aina bodyn päällä...en osaa oikein kuvitellakaan että laittais toisinpäin! :D
Näin meilläkin
 

Yhteistyössä