***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hitsi ku kamerasta on edelleen akku loppu ja mie oon niin laiska etten jaksa sitä laittaa latinkii :p
Sun pitää tehä niinku mä, että pidät sitä laturia koko ajan esillä. B) Meillä on siis tuossa MUN kamerassa tuommoinen telakka, mikä nököttää aina seinässä ja tietokoneessa kiinni. :)
 
Kaikenlaista ötökkää näkyy olevan liikkeessä juu. Tänään änäin kunnolla kesän ekan ampparin, joka oli ihan jättiläinen! Sitä saa alkaa todella varoa ilmeisesti nyt.. Toivottavasti pusuapinan luota ei löydy lisää kuokkavieraita, on aikas inhottavia tuollaset. :|
 
pusuapina minä varmaan tiedän mistä ötökästä puhut, mutta en kyllä tiedä nimeä yhtään. oon monestikki nähny sellasia öttiäisiä pihalla ja oon aina ajatellu että onpa kyllä ihan skorpionin näkönen, mut se on ihan sika pieni, varmaan joku 2 milliä pitkä,maksimissaan. pitääpä ruveta googlettelemaan.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Pusuapina mies veikkasi että voisi olla kirjaskorpioni, tässä sellaisen kuva: http://213.139.166.224/imgforum/files/vale_186.jpg
minä veikkaisin tuota samaa, tuosta ötökästä ei tosin pitäisi olla kyllä mitään haittaa, tämmösen keskustelun pätkän kopsasin tuolta..
"Itse eläimestä ei ole haittaa, mutta se syö jäytiäisiä jotka viihtyvät kosteassa, koska syövät hometta. Kirjaskorpioni siis voi olla vihje siitä että
talossa on homevaurio/hometta."
 
ompas ollu hiljasta yöllä :whistle: meillä herättiin parin tunnin välein |O oisko tiheen imun kausi alkamassa vai mitä lie. väsyttää kyllä kiitettävästi ja tää ilta vielä pitäs töissä jaksaa :| onneks sit on 3 vapaata.

karsee ölli löytynyt pusuapinan vaavin sängystä :x :x :x :x mä kammoon kaikkia örkkejä, ampparit saa mut kiljumaan ja samoin sellaset lentävät isot koppikset :eek: :x :x :x ne on oikeesti kaikkein hirveimpiä *oksetuspuistatus* |O
 
Hyi tuota Pusuapinan ötökkää!! :x Meni ihan vilunväreet, mä inhoan kaikkia öttiäisiä myös :x :eek: Muurahaiset vielä ilkeen nipata pois tai sisälle eksyneet tappaa (kera ison paperitollon), mutta muihin kiljun miehen avuksi *ja taas puistattaa ajatus hämähäkistä*

Vanamolle kiitos muutoksesta :flower:

Cruella, toivottavasti kyseessä vaan tiheän imun kausi. Mä aloin olemaan ihan kypsä silloin kun herättiin 1½-2h välein |O Uskallanko mä nyt "ääneen" kertoa, että meillä on neljänä yönä herätty vain kerran syömään :D :p

Mä tosiaan tajusin eilen, että juhannus onkin sitten jo ensi viikolla! :eek: =) Ihan sekasinpäivistä ja viikoista, kun ei tartte niin kalenterin mukaan elää. Samalla iski paniikki niiden yksien häiden suhteen, joihin aikaa nyt noin 3 viikkoa siis. Pitäisi silloin jättää poika mummun kanssa kotiin :( :eek: Liian pian, liian pian... Ja nyt sitten täytyy taas alkaa pumppailemaan maitoa pakkaseen. Ei vaan oikein yksistään heru tuolle pumpulle, niin se on aika show, kun pojan syödessä koitan toisesta pumpata Ainun käsikäyttöisellä :LOL: :LOL:
 
juu moi, olen hengissä minäkin... kouluhommia teen, siksi en nyt ehdi täällä olee ja se risoo!!! :xmas:

kauhee ilma helsingissä... sataa sitten ihan täysillä ja ihan harmaata ja kylmää... iu :/ ei salee lähetä ulos tänään... paitsi lähetäämpäs ku on treffit työkaverin kans (mammalomalainen myös) :kieh: eli sadevaatetta niskaan varmaan vaan.

tuohon teidän eiliseen öttiäiskeskusteluun: kirjaskorpiooni, sanoisin minäkin =)



onnistuinkohan? siis laittamaan kuvaa ekasta itse tekemästäni pul-taskuvaipasta!! =) oon niin mielissäni omista heränneistä käsityötaidoistani :D (en siis oo KOSKAAN ollut kiinnostunut ompelemisesta, paitsi nyt :) )

 
Joo, mä en edes aio katella tarkemmin sitä öttiäistä josta täällä on puhe.. Eilenkin Vanamon luona lattialla meni millin kokoinen mikä-lie ja johan meinas iskeä kauhu :whistle:
Ja kiitos mukavasta seurasta ja kahvista Vanamo, jotenkin sun kanssa mulle palaa suhteellisuudentaju tähän vauvan hoitoon :)

Mä kävin eilen hieronnassa. Teki gutaa! mutta illalla lapaluiden kohdilla oli ihan helvatan kipeet kohdat, teki pahaa nojata sohvaa vastenkin! Vissiin oli HIEMAN jumissa selkä..

Meillä alkoi aamu klo 4.30 |O. Söi vajaa 100ml ja nukahti onneksi lähes samantien kärryihin joista sitten hinasin takas sänkyyn. Aamu alkoikin sitten seiskalta.

Pitäsi varmaan käydä joka päivä jossain kylässä koska eilinen ilta meni hyväntuulisen tytön seurassa..

Ja tälläkin sadekelillä on paras vaan lähteä ulos.. :/

Hei, tosta hyppykiikku-suositus-jutskasta. Pitäis varmaan lähettää mun mies Jahvetin luokse, koska just tosta Jahvetin rennosta otteesta mä tykkään! Me kun jätettiin soseiden (potun ja luumusoseen) maistelu ensi viikkoon koska mies oli sitä mieltä että nää huutokohtaukset on sen takia että aloitettiin kiinteiden harjoittelu ENNEN kuin maagiset 4kk tuli täyteen. Kun kaikkialla sanotaan että SUOSITUSIKÄ on 4kk ja meidän tyty täyttää sen nyt torstaina.. Yritin sanoa että ei viikko kauheasti asiaan vaikuta.. :whistle:

 
Eilenkin Vanamon luona lattialla meni millin kokoinen mikä-lie ja johan meinas iskeä kauhu :whistle:
Hämähäkki, joka sai päälleen himo paksun kirjan Kauppa-ja varallisuusoikeuden pääpiirteet. :LOL: Mies sen siitä korjas kun tuli kotiin kahden tunnin päästä. :D

Joo kaikki jännäävät vanhemmat Jahvetin hoteisiin. Saa muksut kasvaa rauhassa. :D

Pikku N nukkuu meidän sängyssä aamu-uniaan. Onneks. On niin sateinen keli että hyis! Isompi N on omassa huoneessaan ja suunnittelee vaatetusta kaverin rokkisynttäreille, jotka on siis ihan kohta (lue:klo 17) ja vaatteet pitää tietää jo. :kieh:

Vanamo+Ännät
 
Hyi, hirveitä otuksia liikkeellä :eek:

Hyppykiikku ois tosiaan kiva kapistus. Esikoisen aikaan saatiin lainaan, nytkin pitäs varmaan käydä kaverin luona vihjailemassa. :LOL:

Täytyis varmaan alotella tuo loppujen ikkunoiden jynssäys. Niin ja pullaakin pitäs leipoa. Isommalla synttärit sunnuntaina, joten pakko kai se on vähän ees siivota. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hitsi ku kamerasta on edelleen akku loppu ja mie oon niin laiska etten jaksa sitä laittaa latinkii :p
Sun pitää tehä niinku mä, että pidät sitä laturia koko ajan esillä. B) Meillä on siis tuossa MUN kamerassa tuommoinen telakka, mikä nököttää aina seinässä ja tietokoneessa kiinni. :)
Se laturi on nytki tossa n. metrin päässä mimusta, samoin pistorasia, mut kamera on keittiössä..*ei mee hakee* :LOL: :LOL:
 
Kävin lukaisemassa rästiin jääneet jutut läpi, tänäänkään ei oikein ehtisi palstailla kun pitäisi siivota. :kieh: Huomenna tulee taas yksi kaveri kylään lapsensa kanssa niin voi sitten silloin vaan juoda kahvia ja laiskotella. :p

Pojan mahavaivat on asettuneet, onneksi se suklaa ei vaivannut pidempään. =)

Hissukka & poju 3kk3vk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Pitäisi silloin jättää poika mummun kanssa kotiin :( :eek: Liian pian, liian pian...
Meillä likka jää ens viikolla 2 yöksi mummon hoiviin :eek: :eek: Miten ihmeessä mie kestän???? |O |O :snotty:
Mut pakko, että saa isompienkin kanssa kunnolla oltua. Lähetään reissunpäälle...yheksi yöksi/päiväksi luultavasti Aulangon kylpylähotelliin ja sit seuraava päivä Puuhamaassa =)
Että jos joku Helmiäisistä on ens viikon perjantaina (luultavasti) Puuhamaassa, niin moikataan ku törmätään :whistle: ;)
Eli luultavasti torstaina aamusta lähtää ajamaan ja perjantaina tullaan myöhään illalla/yöllä takas =) Ja sitte lauantaina tai sunnuntaina Tykkimäkeen...myö tykätään perinteisesti käydä noissa paikoissa just esim jussina, niin ei todella tarvi jonotella yms :D
 

Yhteistyössä