***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Siis eihän toi jätkä voi vielä ruveta ryömimään, eihän??! :eek: Taas kun laitoin lattialle niin veti jaloilla itteesä eteenpäin, ja pääsikin kunnes kädet jäi alle. Jestas jos se nyt jo alottaa ton :whistle:
pusuapina hyi :x mä kans kammoan kaikkia öttiäisiä :x :x
Kyllä se voi ryömiä...haha. Puol vuotiaana on aika meininki pystyyn varmaan jo.
:D
Eikä, mä en ala |O

No, ehkä mä kestän tän :D
Mää en kestä, meillä on vähä samoja merkkejä ilmassa. Mun vauva!! Se meinaa alkaa isoksi. Mää en kestä! |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä oon ihan fiiliksissä; kirjoittelin sillon ku neiti oli vasta pilke iskän silmäkulmassa ja haave äidin mielessä, ni semmoseen ketjuun ku Kevätvauvasta 2008 haaveilijat, ja äsken sit huvikseni hain sen ketjun ja lueskelin vuoden takaisia juttuja. Ihan mielettömiä! Omia viestejä puuttu melkein kaikki ku paristakin eri syystä oon joutunu niitä poistelemaan (tuttu bongas mut ja sit joku netti-hullu kävi virtuaalisesti kimppuun!), mutta paljon pystyi muistamaan juttuja sen perusteella mitä muut oli mulle takas päin kommentoineet. Oi että, oli se aikaa!! Ainaki seksielämä oli sillon vähä aktiivisempi ku nyt! :LOL:
Jep! :LOL: B) :ashamed: Oi niitä aikoja, se oli kiva ketju se. =) Täytyy itsekin mennä joskus niitä juttuja tonkimaan, jos olisi aikaa hetki istua tässä koneella... :kieh:
Nii oli, mä laitoin oikein suosikkeihin että voi palata joskus ajan kanssa ilman että tarvii enää ettimällä ettiä=) Muistoja muistoja, ihania semmosia, vaikka olihan se yhtä saikkaamista kaikkien oireitten tulkitsemisten yms. kanssa! :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä oon ihan fiiliksissä; kirjoittelin sillon ku neiti oli vasta pilke iskän silmäkulmassa ja haave äidin mielessä, ni semmoseen ketjuun ku Kevätvauvasta 2008 haaveilijat, ja äsken sit huvikseni hain sen ketjun ja lueskelin vuoden takaisia juttuja. Ihan mielettömiä! Omia viestejä puuttu melkein kaikki ku paristakin eri syystä oon joutunu niitä poistelemaan (tuttu bongas mut ja sit joku netti-hullu kävi virtuaalisesti kimppuun!), mutta paljon pystyi muistamaan juttuja sen perusteella mitä muut oli mulle takas päin kommentoineet. Oi että, oli se aikaa!! Ainaki seksielämä oli sillon vähä aktiivisempi ku nyt! :LOL:
Jep! :LOL: B) :ashamed: Oi niitä aikoja, se oli kiva ketju se. =) Täytyy itsekin mennä joskus niitä juttuja tonkimaan, jos olisi aikaa hetki istua tässä koneella... :kieh:
Nii oli, mä laitoin oikein suosikkeihin että voi palata joskus ajan kanssa ilman että tarvii enää ettimällä ettiä=) Muistoja muistoja, ihania semmosia, vaikka olihan se yhtä saikkaamista kaikkien oireitten tulkitsemisten yms. kanssa! :snotty:
Jotenki tuntuu, että kirjotinkohan miekin jossain välissä sinne :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä oon ihan fiiliksissä; kirjoittelin sillon ku neiti oli vasta pilke iskän silmäkulmassa ja haave äidin mielessä, ni semmoseen ketjuun ku Kevätvauvasta 2008 haaveilijat, ja äsken sit huvikseni hain sen ketjun ja lueskelin vuoden takaisia juttuja. Ihan mielettömiä! Omia viestejä puuttu melkein kaikki ku paristakin eri syystä oon joutunu niitä poistelemaan (tuttu bongas mut ja sit joku netti-hullu kävi virtuaalisesti kimppuun!), mutta paljon pystyi muistamaan juttuja sen perusteella mitä muut oli mulle takas päin kommentoineet. Oi että, oli se aikaa!! Ainaki seksielämä oli sillon vähä aktiivisempi ku nyt! :LOL:
Jep! :LOL: B) :ashamed: Oi niitä aikoja, se oli kiva ketju se. =) Täytyy itsekin mennä joskus niitä juttuja tonkimaan, jos olisi aikaa hetki istua tässä koneella... :kieh:
Nii oli, mä laitoin oikein suosikkeihin että voi palata joskus ajan kanssa ilman että tarvii enää ettimällä ettiä=) Muistoja muistoja, ihania semmosia, vaikka olihan se yhtä saikkaamista kaikkien oireitten tulkitsemisten yms. kanssa! :snotty:
Jotenki tuntuu, että kirjotinkohan miekin jossain välissä sinne :whistle:
No nyt ku sanoit ni tuli tunne että saatoitpa kirjoittaakin..? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä oon ihan fiiliksissä; kirjoittelin sillon ku neiti oli vasta pilke iskän silmäkulmassa ja haave äidin mielessä, ni semmoseen ketjuun ku Kevätvauvasta 2008 haaveilijat, ja äsken sit huvikseni hain sen ketjun ja lueskelin vuoden takaisia juttuja. Ihan mielettömiä! Omia viestejä puuttu melkein kaikki ku paristakin eri syystä oon joutunu niitä poistelemaan (tuttu bongas mut ja sit joku netti-hullu kävi virtuaalisesti kimppuun!), mutta paljon pystyi muistamaan juttuja sen perusteella mitä muut oli mulle takas päin kommentoineet. Oi että, oli se aikaa!! Ainaki seksielämä oli sillon vähä aktiivisempi ku nyt! :LOL:
Jep! :LOL: B) :ashamed: Oi niitä aikoja, se oli kiva ketju se. =) Täytyy itsekin mennä joskus niitä juttuja tonkimaan, jos olisi aikaa hetki istua tässä koneella... :kieh:
Nii oli, mä laitoin oikein suosikkeihin että voi palata joskus ajan kanssa ilman että tarvii enää ettimällä ettiä=) Muistoja muistoja, ihania semmosia, vaikka olihan se yhtä saikkaamista kaikkien oireitten tulkitsemisten yms. kanssa! :snotty:
Jotenki tuntuu, että kirjotinkohan miekin jossain välissä sinne :whistle:
No nyt ku sanoit ni tuli tunne että saatoitpa kirjoittaakin..? =)
Enempi taisin kyllä niissä viikkopinoissa olla, mut jonku sanan taisin sielläki heittää :D
 
Hitsi ku kamerasta on edelleen akku loppu ja mie oon niin laiska etten jaksa sitä laittaa latinkii :p Ois saanu huimia kuvia, kun laitettiin se hyppykiikku likalle tänään, Toinen nauraa hörötti ääneen ku oli niin kivaa :D :D Poikien ois tehny mieli antaa vähä vauhtia, kun sehän on KIIKKU...piti toppuutella |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hitsi ku kamerasta on edelleen akku loppu ja mie oon niin laiska etten jaksa sitä laittaa latinkii :p Ois saanu huimia kuvia, kun laitettiin se hyppykiikku likalle tänään, Toinen nauraa hörötti ääneen ku oli niin kivaa :D :D Poikien ois tehny mieli antaa vähä vauhtia, kun sehän on KIIKKU...piti toppuutella |O
Hei joko siinä saapi tämän ikäiset olla?
'Minä oon luullu että se on puolesta vuojesta eteenpäin..? :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hitsi ku kamerasta on edelleen akku loppu ja mie oon niin laiska etten jaksa sitä laittaa latinkii :p Ois saanu huimia kuvia, kun laitettiin se hyppykiikku likalle tänään, Toinen nauraa hörötti ääneen ku oli niin kivaa :D :D Poikien ois tehny mieli antaa vähä vauhtia, kun sehän on KIIKKU...piti toppuutella |O
Hei joko siinä saapi tämän ikäiset olla?
'Minä oon luullu että se on puolesta vuojesta eteenpäin..? :whistle:
No, tää on taas aihe, johon mun ei pitäs vissii mitää sanoo :p :LOL: Mutta meillä on Brion kiikku, jossa ohjeessa on, että SUOSITUS on 6 kk alk. Joku sanoi täällä, että hällä on Emman kiikku ja siinä suositus 4 kk alk. Mutta meillä tuo kolmonenkin aloitti siinä 4 kuisena ja ihan lääkärin määräyksestä ;) Että...jos sille tuntuu, niin siihen vaan :D Ei siitä haittaa oo, jos pieniä hetkiä siinä on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hitsi ku kamerasta on edelleen akku loppu ja mie oon niin laiska etten jaksa sitä laittaa latinkii :p Ois saanu huimia kuvia, kun laitettiin se hyppykiikku likalle tänään, Toinen nauraa hörötti ääneen ku oli niin kivaa :D :D Poikien ois tehny mieli antaa vähä vauhtia, kun sehän on KIIKKU...piti toppuutella |O
Hei joko siinä saapi tämän ikäiset olla?
'Minä oon luullu että se on puolesta vuojesta eteenpäin..? :whistle:
No, tää on taas aihe, johon mun ei pitäs vissii mitää sanoo :p :LOL: Mutta meillä on Brion kiikku, jossa ohjeessa on, että SUOSITUS on 6 kk alk. Joku sanoi täällä, että hällä on Emman kiikku ja siinä suositus 4 kk alk. Mutta meillä tuo kolmonenkin aloitti siinä 4 kuisena ja ihan lääkärin määräyksestä ;) Että...jos sille tuntuu, niin siihen vaan :D Ei siitä haittaa oo, jos pieniä hetkiä siinä on...
No ku meillä neiti varaa hirmu komiasti suoriin jalkoihin jos "seisottaa", ja puhuttiin tänään jo että hyppykiikkuun saa kohta laittaa, vaan kumpikaan ei oltu ihan varmoja että minkä ikäisen sitä saa panna.. eikä muisteta että minkä ikäisenä isompi hyppeli siinä ekan kerran.. pitäis tarkistaa videolta!
Varmaan merkitystä pään kannatuksellakin, et jos kannattelee täysin ni vois jo laittaa, mutta mistä minä tiiän koska se kannattelee sitä TÄYSIN..? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ippu no, öö...laitat sen siihen kiikkuun ja jos se siin nököttää pää pystysä, ni eiköhän se osaa :LOL:
Meil ei kyl likka varaa jalkoihi yhtää, ihan nuudelia on jalat :LOL:
:LOL:
Jep, ja eihän tuo kyllä enää silleen huojahtele se polla ku tovi sitten, joten ehkä sitä voi jo sanoa että kannattelee TÄYSIN.
Ihanan maanläheinen neuvo / keino testaamiseen, kiitti! Hyvät tirskeet vielä tässä illan päätteeksi! :flower: =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie meinasin äske, et jos tänään menis kerranki ennen puolta yötä nukkuu, piti vaan käydä viel leipä tekees
Sama ajatus täälläkin, meinasin jo nukahtaa kaheksan jälkeen kun neiti vetäs maratontissittelyt, mut täällä silti hölmönä keikun! :p No, huomenaamulla löytää taas edestään... :kieh:
 
Jep, mutta nyt mä lähen unten maille, tai ainaki lukemaan. Väsytä ei kyllä alkuunkaan, mutta jos vaikka kellistäis isännän ensin, alko melkein mieli tekemään ku luin noita kuumeiluajan juttuja! ;)
Öitä! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ippu no, öö...laitat sen siihen kiikkuun ja jos se siin nököttää pää pystysä, ni eiköhän se osaa :LOL:
Meil ei kyl likka varaa jalkoihi yhtää, ihan nuudelia on jalat :LOL:
:LOL:
Jep, ja eihän tuo kyllä enää silleen huojahtele se polla ku tovi sitten, joten ehkä sitä voi jo sanoa että kannattelee TÄYSIN.
Ihanan maanläheinen neuvo / keino testaamiseen, kiitti! Hyvät tirskeet vielä tässä illan päätteeksi! :flower: =)
Ollos hyvä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie meinasin äske, et jos tänään menis kerranki ennen puolta yötä nukkuu, piti vaan käydä viel leipä tekees
Sama ajatus täälläkin, meinasin jo nukahtaa kaheksan jälkeen kun neiti vetäs maratontissittelyt, mut täällä silti hölmönä keikun! :p No, huomenaamulla löytää taas edestään... :kieh:
Jeps :ashamed: Tänää aamulla likka huuteli sängyssää jonku aikaa ennenku sain itteni ylös, vaihoin vaipan ja vaatteet ja syötin likan, iskin lattialle ja vetäsin sohvalle....ehin jonku 45min nukkua ku pojat tuli kyselee aamupalaa :whistle: :LOL:
PIKKASEN meinaa väsytti... |O
 
ieva Meillä on 2 musta-valkosta ja 2 harmaa/ruskeeraidallista kisua :heart: Tuossa kuvassa päikkäreitä Artun kanssa vetelevä on meiän ainut (ex)kolli, Tarmo nimeltään :D 3 on leikattuja tyttöjä.

Vinja Arttu yrittää kans kovasti ryömiä :D Kädet jää tosiaan alle ja sitten nenä napsahtaa lattiaan ja alkaa huuto |O Eteenpäin ei pääse kun just sen pari senttiä, mutta jalat vispaa niin vimmatusti mahan alle ja takasin :LOL:

Pusuapina HYI! Mekin varmaan porukalla muutettais olkkariin nukkumaan, jos meiän makkarista tollanen löytys :snotty: Mies inhoo kaikkia öttiäisiä yli kaiken :x

Eipä tullu muuta kommentoitavaa. Väsyttää niin makeasti, että vois siirtyy sänkyyn lueskelemaan :wave: Huomiseen! Arttukin veti just viimesen (toiv.) univellin niin päästään kaikki pötkölleen =)
 
Meillä on se Emman hyppykiikku ja siinä tosiaan et alk. 4kk. Tosin meiän neiti ei tajunnut yhtään mikä siinä oli ideana. Tökötti vaan jalat suorina, tyytyväisenä kun saa seisoskella :LOL: :xmas:
Mutta meilläpä ei edelleenkään käännytäkään :LOL: , varmaan kävelee ennenku kääntyy :whistle:
 
Taitaa mennä tämä yö imettämiseen... poika herää tunnin välein huutamaan eikä rauhoitu kuin tissille, ressukka. :( Kävin tänään kaverilla kylässä katsomassa hänen vauvaansa (ihana :heart: ) ja söin täytekakkua ja vasta jälkeen päin kaveri kertoi että välissä oli valkosuklaacremeä. Ja suklaata tuon pojan maha ei kestä vähääkään... huono omatunto on kun toinen huutaa, vaikka enhän mä tiennyt mitä söin. :ashamed:

Palailen huomenna taas, ei tässä ehdi nyt pitkään pysähtyä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie meinasin äske, et jos tänään menis kerranki ennen puolta yötä nukkuu, piti vaan käydä viel leipä tekees
Sama ajatus täälläkin, meinasin jo nukahtaa kaheksan jälkeen kun neiti vetäs maratontissittelyt, mut täällä silti hölmönä keikun! :p No, huomenaamulla löytää taas edestään... :kieh:
Jeps :ashamed: Tänää aamulla likka huuteli sängyssää jonku aikaa ennenku sain itteni ylös, vaihoin vaipan ja vaatteet ja syötin likan, iskin lattialle ja vetäsin sohvalle....ehin jonku 45min nukkua ku pojat tuli kyselee aamupalaa :whistle: :LOL:
PIKKASEN meinaa väsytti... |O

Kato nyt, mä mihinkään päässyt! ;) Tää on vähän veren kaivamista nenästä kun pitää kukkua puoleenyöhön ja sit muksut herää viimeistään seiskalta ja ite herää pari kertaa yössä syöttämään. :/ Tyhmästä päästä kärsii koko keho :xmas: päivisin tuo aika jolloin saa tehdä mitä lystää on vaan niin kortilla, että illalla haluaa ottaa ilon irti...ja roikkua koneella, mitähän sekin kertoo meikäläisen elämästä! ;) :D
 
Iltaa kaikille, vai menittekö kaikki jo nukkumaan.

Mulla meinas tänään palaa käämit yhteen mummeliin. Oltiin muksujen kanssa ostamassa mansikoita ja mä kinasin esikoisen kanssa, että otetaanko jädet vai mansikoita, niin neiti alkaa palkuu rattaissa noin puolen metrin päässä meistä. No hetihän siihen hökää joku mummeli päivittelemaan, että kenen vauva täällä huutaa ihan punaisena. :x :x

No oli pakko vastata mummolle, että yleensä ne huutaa punasina. En tajunnu vielä lisätä, että vihreenäkö pitäis olla. :LOL: Joo mulla vaan palaa käämit noihin kaikkitietäviin mummoihin.

Niin, kyllä mä ainakin esikoisen aikana lämmitin pakastettua lypsymaitoa mikrossa. :p
 

Yhteistyössä