***HELMET 2008*** Kesäkuu

Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Helteet on juur perseestä jos multa kysytään. Tuskastun heti. Vaikkei olis vauvaakaan. Vauvan takia jotaa siedänki jo. Sille kesä kuitenkin on varpainjaloin olemisen aikaa eikä tarvi itteään haalarissa ihmetellä.
Jeps. Sais tuulla ja olla pilvessä. :) Oon syksy- ja kevätihminen. Tykkään myös talvesta. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja shiva:
mulle kuuluu mainiota, kiitos vaan kysymästä ieva :). tai siis meille, enää en tunne sanaa "minä" :D.

mä muuten nautin suuresti näistä helteistä ja taidan olla ainoa laatuani :whistle: ...
Mietin tossa eilen että mihin neito on kadonnu kun ei mitiä missään kuulu, eikä näy. Helteet on juur perseestä jos multa kysytään. Tuskastun heti. Vaikkei olis vauvaakaan. Vauvan takia jotaa siedänki jo. Sille kesä kuitenkin on varpainjaloin olemisen aikaa eikä tarvi itteään haalarissa ihmetellä.
emmie muuten "kävelytti" A:ta tänään nurtsilla puistossa ja ihanasti se kipristeli varpaita siinä

:heart: . meiän neiti oli sillon rähinätuulella, joten ei paljon päässy tepsuttelee, mutta ihanaa et sekin pääsee pian mönkiin ja tutkailee maata :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja shiva:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja shiva:
mulle kuuluu mainiota, kiitos vaan kysymästä ieva :). tai siis meille, enää en tunne sanaa "minä" :D.

mä muuten nautin suuresti näistä helteistä ja taidan olla ainoa laatuani :whistle: ...
Mietin tossa eilen että mihin neito on kadonnu kun ei mitiä missään kuulu, eikä näy. Helteet on juur perseestä jos multa kysytään. Tuskastun heti. Vaikkei olis vauvaakaan. Vauvan takia jotaa siedänki jo. Sille kesä kuitenkin on varpainjaloin olemisen aikaa eikä tarvi itteään haalarissa ihmetellä.
emmie muuten "kävelytti" A:ta tänään nurtsilla puistossa ja ihanasti se kipristeli varpaita siinä

:heart: . meiän neiti oli sillon rähinätuulella, joten ei paljon päässy tepsuttelee, mutta ihanaa et sekin pääsee pian mönkiin ja tutkailee maata :)
No just tota tarkoitin, ihania ovat kun pääsevät vihdoin "kuoristaan" eroon.
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
EN mäkään oo kyll helle ihmisiä..varsinkin kun meillä sisällä on aina H******n kuuma, keittiössä eilen illalla 33,5 astetta lämpöö :whistle:
Luulin, et meillä on kuuma. Mutta täällähän on VAAN 26 raatia. B)
-meillä tää toinen puoli on ihan ok, siis aamuaurinko vaan paistaa, mut sit toi keittiö ja olkkari |O |O :headwall: :kieh: , jotain ihan järkkyä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja shiva:
perjantaimeiningistä puheenollen huomasin salilla illalla taas jengiä, jotka oli rehkimäs ihan selkeesti baari-iltaa varten. siis miehiä, jotka puhui "pumpista" :D
Oi, kun oot ahkera. :ashamed: Salilla näillä helteillä. huh... |O
hahaa, sali on ilmastoitu, joten on suorastaan helpotus mennä sinne helteitä karkuun :D. meiän aikaisempi kämppä oli ku sauna, joten sieltä lähdettiin ihan oikeesti aina välillä vaan kuumuuden takia salille
:/ ... onneks tää uus asunto on viilee, ehkäpä mä sen vuoksi niin hyvin näitä ilmoja siedänkin. mitä kuumempi, sen parempi. 30+ olis mulle mieleen, mut vaaville taitais tulla kuuma
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jotenki vaan taas tän päivää tuntunu, ettei tää ehkä ookkaan mun paikka :whistle:
Miten mä arvasin fiilikset, siks vaan :whistle: menemään. :D
:/ No, ikävä, jos näin. Toivottavast et oo mistään :whistle: ottanu nokkiis? :/

Samaa mietin, nekun näiss nettijutustelusiaa on aina vaarana noi tulkinnat :/
Niin. Tulee mieleen se taannoinenkin keskustelu hoitoon viemisistä, missä ilmeisesti oli väärinymmärryksiä puolin ja toisin. :/
Ei kai nyt sentään. Tuskin Jahvetti mistää nokkiinsa on ottanu. Kypsyi vain. Veikkaan rohkeana. En mä usko että täällä kukaan niin pikkumainen on että tollasesta kaunaa viittii kantaa niin kauan kun ei kukaa toistensa susiäiti-reviirille mene.
:p
Niin, siis tarkoitin, että silloinkin ymmärrettiin ilmeisesti väärin juttuja, että jospa nytkin. :/
Niiii, no siit en tiiä. Tuskin kuitenkaa. Spekuloida me osataan kyllä.

:D
Mua jää aina häiritsemään kaikki. Tykkään käydä asiat läpi-halki-poikki ja pinoon. Mut ehkä tää on nyt sit tässä. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jotenki vaan taas tän päivää tuntunu, ettei tää ehkä ookkaan mun paikka :whistle:
Miten mä arvasin fiilikset, siks vaan :whistle: menemään. :D
:/ No, ikävä, jos näin. Toivottavast et oo mistään :whistle: ottanu nokkiis? :/

Samaa mietin, nekun näiss nettijutustelusiaa on aina vaarana noi tulkinnat :/
Niin. Tulee mieleen se taannoinenkin keskustelu hoitoon viemisistä, missä ilmeisesti oli väärinymmärryksiä puolin ja toisin. :/
Ei kai nyt sentään. Tuskin Jahvetti mistää nokkiinsa on ottanu. Kypsyi vain. Veikkaan rohkeana. En mä usko että täällä kukaan niin pikkumainen on että tollasesta kaunaa viittii kantaa niin kauan kun ei kukaa toistensa susiäiti-reviirille mene.
:p
Niin, siis tarkoitin, että silloinkin ymmärrettiin ilmeisesti väärin juttuja, että jospa nytkin. :/
Niiii, no siit en tiiä. Tuskin kuitenkaa. Spekuloida me osataan kyllä.

:D
Mua jää aina häiritsemään kaikki. Tykkään käydä asiat läpi-halki-poikki ja pinoon. Mut ehkä tää on nyt sit tässä. :/
Olisko?

:D

Mä olen kans välil "pähkiväinen". Nyt luulen et olen vaan väsynyt. Join cavaa äsken... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jotenki vaan taas tän päivää tuntunu, ettei tää ehkä ookkaan mun paikka :whistle:
Miten mä arvasin fiilikset, siks vaan :whistle: menemään. :D
:/ No, ikävä, jos näin. Toivottavast et oo mistään :whistle: ottanu nokkiis? :/

Samaa mietin, nekun näiss nettijutustelusiaa on aina vaarana noi tulkinnat :/
Niin. Tulee mieleen se taannoinenkin keskustelu hoitoon viemisistä, missä ilmeisesti oli väärinymmärryksiä puolin ja toisin. :/
Ei kai nyt sentään. Tuskin Jahvetti mistää nokkiinsa on ottanu. Kypsyi vain. Veikkaan rohkeana. En mä usko että täällä kukaan niin pikkumainen on että tollasesta kaunaa viittii kantaa niin kauan kun ei kukaa toistensa susiäiti-reviirille mene.
:p
Niin, siis tarkoitin, että silloinkin ymmärrettiin ilmeisesti väärin juttuja, että jospa nytkin. :/
Niiii, no siit en tiiä. Tuskin kuitenkaa. Spekuloida me osataan kyllä.

:D
Mua jää aina häiritsemään kaikki. Tykkään käydä asiat läpi-halki-poikki ja pinoon. Mut ehkä tää on nyt sit tässä. :/
Olisko?

:D

Mä olen kans välil "pähkiväinen". Nyt luulen et olen vaan väsynyt. Join cavaa äsken... :D
:p :p Tänne kans. :p

 
ainii joo vois olla et me päästäis kans sinne kaivariin sunnuntaina, mut tiedän tarkemmin vasta huomenna. mä ilmoittelen vaikka sulle ieva tai laitan fb:ssä viestiä ni löydetään helmimammat ja bebet, jos vaan sinne asti päästään :)
 
Lauantaita kaikille!

Mä taidankin olla aamun eka tänään.Yöllä näkyikin olevan vilkasta keskustelua, meikäläinen meni maate jo puol kymmenen :) .
Mites tuonne kerhon puolelle pääsee, jaksatteko vielä mukaan huolia?Tää asia on varmaan tuhat kertaa kysyttty ja selvitetty,mut jos vielä avitatte :flower: ?
Mä ihan tykkään näistä lämpimistä keleistä, en auringonpalvoja ole, mutta kelit passaa !Jotenkin päivällä ei väsytä ihan niin paljoa kuin ennen.
Meillä soseita syödään, niitä hedelmiä.Ens vkolla meinaan kokeilla kasviksia pienellä erällä.Illalla meni koko ruusunmarja purkki ja ekaa kertaa poika nukkuin putkeen puoli viiteen =) .Mahtavaa!A oli eilen 4 kk neuvolassa painoa olikin jo 7700 kg.
 
Olipas ollut keskustelut yöllä, toivottavasti Jahvetti vielä takasin tulisi :hug:

Huh, kun jollain (nipsuli?)oli kuuma kotona |O <--- hikipäässä. Saan olla onnellinen kun en helteistä tykkää että meillä on täällä sisällä aina viileetä (siis kesällä, talvella kyllä on lämmin :D ), ihana tulla kuumasta ulkoota kun sisällä maksimissaan ollut vissiin 24 ja sekin taitaa olla harvinaista.

wode pyydäpä ievalta yv:llä salasana niin pääset kerhotouhuihin mukaan!

Missä vaiheessa ootte sosetta antanu niin paljon kun haluaa? Me ollaan nyt reilu pari viikkoa niitä maisteltu ja en oo uskaltanu antaa kun max puol purkkia. Ei kai oo mitään estettä antaa jos vaan enemmän haluaa? näyttäis vaan uppoavan enemmänki

:p

wode oon huomannu saman että nyt ei päivällä väsytä yhtä paljon, väsy iskee illalla 6 aikaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ja Jahvetilla ja Cruellalla on varmaan joku huumoritakuu noissa jutuissa, niin monet hörönaurut oon saanu, Kymenlaakso rulaa! :p
Hyvä ME!! :LOL:

*muoks* Vaikuttaako tuo Sunila sinne Kouvolaanki muutes :whistle: :D
tälläsen löysin ku tarpeeks selasin :D :LOL: oli muuten taas juttua tullu enempi ku laki sallii |O :headwall: soo soo teitin kanssa :D

koneelle en oo kerinny ku piipahtaa, hirvee härdelli koko ajan päällä. eilen käytiin ottamassa toinen satsi rotaa ja oltiinki sitte koko päivä melkeen kaupungissa. ja illaks töihin. niinku tänäänkin :kieh:

tääl on jotku hamina-vkot ja lapsille on järkätty jotaa pomppulinnaa yms tervasaareen et sinne pitäs tänään suunnistaa. vink vink jahvetti ;)

uudesta vauva-lehdestä oli juttua. mulla pisti silmään se juttu vauvat vauhdissa mukana missä oli siitä retkeilijäperheestä. siinä oli kirjotettu että äiti lypsää vauvan maidon aamulla pulloon ja lämmittää sen mikrossa höyryävän kuumaksi. mut eihän ämaitoa saa laittaa mikroon :eek: :attn:

me ruvetaan tästä valmistautumaan lähtöön. palajan taas kun kerkeen, älkäähän kirjottako miljoonaa sivua :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja SEE:
Jahvetti =) syytetään Sunilaa edelleen
:LOL:

Se se on pakko olla :LOL: :LOL:
Kaasut pakkautunu päähän :whistle: Mut mieti ku mie oon asunu täs liki jo 29v :LOL: :LOL: :LOL:

Joo tosiaan cruellan miekin tunnen silleen livenä, että ollaan kaffeteltu jne :D Hyvin kyllä tullaan juttuun =) Ainaki mun mielestä :whistle: :LOL:
hyvin tullaan juttuun =) koko ajan on mielessä et pitäs taas treffata kunnolla mut ku tuntuu et millonkaa ei kerkee :headwall:
 

Yhteistyössä