Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Nukutin Hattaraa tunnin ja 10 minuuttia tänään. :eek: Huh huh... Vois alkaa jossain vaiheessa taas harkitsemaan, että yrittäis opettaa nukahtamaan itsekseen... :whistle:
:eek: :eek: Auts....
Juups, varmaan kanattais :/ Meillä onneks poika on aika hyvin jäänyt sänkynsä aiemmin, vaikka siellä on höpöttänyt ja sieltä huudellut, mutta tänään tosiaan alkoi karkaamiset :kieh: :headwall: Pitää vaan jaksaa itse olla pää kylmänä ja pitää hermot kasassa, niin eiköhän ne opi ;)
Mekin harjoittelimme itsekseen nukahtamista jossain vaiheessa, mutta tyttö sai niin kauhean huutokohtauksen, että loppujen lopuksi ei meinannut rauhoittua millään ja oksensi kun huusi niin paljon. Siitä meni monta yötä, ettei meinannut rauhoittua petiin vaikka olimme vieressä. Ei ollut siis vielä silloin valmis siihen. Sittemmin harjoittelu on vain jäänyt, mutta nyt voisi taas kokeilla uudelleen. :/
Voi rassukkaa :| Meillä on vaan sellaista huhuilua ollut ja jos itkenyt, nin rauhoittunut kyllä aina heti, kun on hetki silitetty. Ei ole tarvinnut huudattaa, enkä siihen olisi varmasti pystynytkään :/
 
Mies tuli kotiin ja heti meni oma rauhallinen tietokoneaika :kieh: Mutta muuten tietysti helpottaa elämää =) Eilen oltiin pojan kanssa vastassa ja tietysti kone oli myöhässä, laukut eivät meinanneet tulla ja kotiin ehdimme sitten 23.45.

Jepsulle onnittelut :flower:

Paranemis :hug: kaikille sairastaville, ainakin Ievan ja Pilvipoudan perheeseen. Meillä tuli tänään diagnosoiduksi uusi tuttavuus: märkärupi - pojalla. Nyt on sitten vähintään kahden päivän tauko päiväkotiharjoittelussa. Ja 1.9 siis pitäisi minun jo mennä töihin :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä tunnustaudun suoraan ronkeliksi. :saint: Lindexistä ei muuten nykyisin löydy oikein mitään. Hennesiltä en oo löytäny oikeestaan koskaan mitään muuta kuin muutaman yöpuvun ja joitain veluuripöksyjä sekä sukkia. :/
Ja mä taas ostan pääasiassa hm:lta, tykkään niiden vaatteista :) Ja useimmat sieltä ostamani lastenvaatteet ovat olleet paljon parempilaatuisia kuin esim. Tuttan vaatteet, joita en enää mielelläni osta....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Nukutin Hattaraa tunnin ja 10 minuuttia tänään. :eek: Huh huh... Vois alkaa jossain vaiheessa taas harkitsemaan, että yrittäis opettaa nukahtamaan itsekseen... :whistle:
Auts tosiaan.

Olen itse lähes joka päivä kiitollinen siitä, että vaikka poika on ollut oikeastaan aina hyvä nukkumaan, niin tyttö on - jos mahdollista - vielä parempi. Eilen ajattelin, että voisi olla syytä ennen päiväkotiin menoa testata osaako tyttö nukkua sisällä, kun on aina (no, jostain muutaman kuukauden iästä asti) nukkunut päikkärit rattaissa (muutaman kerran talvella kovilla pakkasilla eteisessä, mutta kuitenkin rattaisiin kiinnitettynä). Vein sänkyyn ja yksi vinkuna sieltä kuului, sitten ei mitään. Kolmen tunnin päästä piti sitten herättää, ettei mene ihan mahdottomaksi :whistle: Mutta meillä ei ole vielä edes harkittu tavallista sänkyä, sitten luulen että ei olisi todellakaan noin helppoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
:xmas:

Kiva kuulla Kristellenkin kuulumisia pitkästä aikaa! :) Tsemiä jatko-odotukseen!

PP: Kyllä säkin palstoilla jo pyörit Lentävän Haalarin aikoihin, muttet sitten ehken ollut vielä niin aktiivinen silloin... ;)
Niin ja mulla on mennyt muisti! En oikeesti meinaa enää muistaa mitään.

Tai sitten vois sanoo että aika kultaa muistot! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Paranemis :hug: kaikille sairastaville, ainakin Ievan ja Pilvipoudan perheeseen. Meillä tuli tänään diagnosoiduksi uusi tuttavuus: märkärupi - pojalla. Nyt on sitten vähintään kahden päivän tauko päiväkotiharjoittelussa. Ja 1.9 siis pitäisi minun jo mennä töihin :eek:
Kiitos metu! =)

Pikaista paranemista myös teille! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä tunnustaudun suoraan ronkeliksi. :saint: Lindexistä ei muuten nykyisin löydy oikein mitään. Hennesiltä en oo löytäny oikeestaan koskaan mitään muuta kuin muutaman yöpuvun ja joitain veluuripöksyjä sekä sukkia. :/
Ja mä taas ostan pääasiassa hm:lta, tykkään niiden vaatteista :) Ja useimmat sieltä ostamani lastenvaatteet ovat olleet paljon parempilaatuisia kuin esim. Tuttan vaatteet, joita en enää mielelläni osta....
Samaa mieltä! =) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Nukutin Hattaraa tunnin ja 10 minuuttia tänään. :eek: Huh huh... Vois alkaa jossain vaiheessa taas harkitsemaan, että yrittäis opettaa nukahtamaan itsekseen... :whistle:
:eek: :eek: Auts....
Juups, varmaan kanattais :/ Meillä onneks poika on aika hyvin jäänyt sänkynsä aiemmin, vaikka siellä on höpöttänyt ja sieltä huudellut, mutta tänään tosiaan alkoi karkaamiset :kieh: :headwall: Pitää vaan jaksaa itse olla pää kylmänä ja pitää hermot kasassa, niin eiköhän ne opi ;)
Mekin harjoittelimme itsekseen nukahtamista jossain vaiheessa, mutta tyttö sai niin kauhean huutokohtauksen, että loppujen lopuksi ei meinannut rauhoittua millään ja oksensi kun huusi niin paljon. Siitä meni monta yötä, ettei meinannut rauhoittua petiin vaikka olimme vieressä. Ei ollut siis vielä silloin valmis siihen. Sittemmin harjoittelu on vain jäänyt, mutta nyt voisi taas kokeilla uudelleen. :/
Voi rassukkaa :| Meillä on vaan sellaista huhuilua ollut ja jos itkenyt, nin rauhoittunut kyllä aina heti, kun on hetki silitetty. Ei ole tarvinnut huudattaa, enkä siihen olisi varmasti pystynytkään :/
Ei mekään sellaiseen ruveta. Siksi se jäikin. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä tunnustaudun suoraan ronkeliksi. :saint: Lindexistä ei muuten nykyisin löydy oikein mitään. Hennesiltä en oo löytäny oikeestaan koskaan mitään muuta kuin muutaman yöpuvun ja joitain veluuripöksyjä sekä sukkia. :/
Ja mä taas ostan pääasiassa hm:lta, tykkään niiden vaatteista :) Ja useimmat sieltä ostamani lastenvaatteet ovat olleet paljon parempilaatuisia kuin esim. Tuttan vaatteet, joita en enää mielelläni osta....
Mun mielestä HM:llä on kivempiä vaatteita pojille kuin tytöille. Joka toinen tytön vaate on vaaleanpunainen tai koristeltu sillä kammottavalla kissalla. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä tunnustaudun suoraan ronkeliksi. :saint: Lindexistä ei muuten nykyisin löydy oikein mitään. Hennesiltä en oo löytäny oikeestaan koskaan mitään muuta kuin muutaman yöpuvun ja joitain veluuripöksyjä sekä sukkia. :/
Ja mä taas ostan pääasiassa hm:lta, tykkään niiden vaatteista :) Ja useimmat sieltä ostamani lastenvaatteet ovat olleet paljon parempilaatuisia kuin esim. Tuttan vaatteet, joita en enää mielelläni osta....
Mun mielestä HM:llä on kivempiä vaatteita pojille kuin tytöille. Joka toinen tytön vaate on vaaleanpunainen tai koristeltu sillä kammottavalla kissalla. :x
:LOL: :LOL:

Eiks se oo nyt suuressa huudossa! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Laulaako teillä Helmet? Meillä on tyttö alkanut lauleskelemaan. Etenkin nukkumaan käydessä laulelee usein omalla kielellään pitkiäkin pätkiä. :heart:
Ei laula, mut tanssii... :D
Meilläkin tanssitaan ja paljon. :D Lauantaina olimme koko perheen pikniktapahtumassa, jossa oli punk- ja ska-bändejä esiintymässä. Tyttö pisti parastaan ja esiintyi muille pikniköitsijöille. Meni esim. yhden nuorisoporukan viereen jammailemaan oikein asenneilmeellä ja nautti huomiosta kun nuoret ottivat valokuvia ja taputtivat neidille. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä tunnustaudun suoraan ronkeliksi. :saint: Lindexistä ei muuten nykyisin löydy oikein mitään. Hennesiltä en oo löytäny oikeestaan koskaan mitään muuta kuin muutaman yöpuvun ja joitain veluuripöksyjä sekä sukkia. :/
Ja mä taas ostan pääasiassa hm:lta, tykkään niiden vaatteista :) Ja useimmat sieltä ostamani lastenvaatteet ovat olleet paljon parempilaatuisia kuin esim. Tuttan vaatteet, joita en enää mielelläni osta....
Mun mielestä HM:llä on kivempiä vaatteita pojille kuin tytöille. Joka toinen tytön vaate on vaaleanpunainen tai koristeltu sillä kammottavalla kissalla. :x
Meillä on kohtalaisesti vaatetta sekä H&M:n ja Lindexin valikoimista. Erityisesti olen löytänyt paljon kivoja raidallisia bodyja ja paitoja. Ja H&M:llä on monia hyviä perushousuja. Mutta pääkaupunkiseudulla on tietysti se hyvä puoli, että voi ostaa yhden vaatteen yhdestä paikasta ja toisen toisesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä tunnustaudun suoraan ronkeliksi. :saint: Lindexistä ei muuten nykyisin löydy oikein mitään. Hennesiltä en oo löytäny oikeestaan koskaan mitään muuta kuin muutaman yöpuvun ja joitain veluuripöksyjä sekä sukkia. :/
Ja mä taas ostan pääasiassa hm:lta, tykkään niiden vaatteista :) Ja useimmat sieltä ostamani lastenvaatteet ovat olleet paljon parempilaatuisia kuin esim. Tuttan vaatteet, joita en enää mielelläni osta....
Mun mielestä HM:llä on kivempiä vaatteita pojille kuin tytöille. Joka toinen tytön vaate on vaaleanpunainen tai koristeltu sillä kammottavalla kissalla. :x
:LOL: :LOL:

Eiks se oo nyt suuressa huudossa! =)
Juu, mutta mä en tykkää siitä yhtään. :x Meillä on yks Hello Kitty -sankko, eikä sekään ole mun hankkimani.

 

Yhteistyössä