Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Jahvehan tempas, että reimatekki tarttu mukaan! :D Hyvä ale kyllä, mistäs noin halvalla sait? Se on kyl jännä etteivät alenna noita Remuja tuon enempää... :whistle:
Nytollaan sit pai päivää syömättä :LOL: :LOL: Ei vaan...pakkohan seonlapsella vaatetta olla :whistle: :LOL:
Lastenvaatekaapistalöytyi....kaikki vk-jutut oli-50% =)

Kaivoinvintiltä Remun 74 senttisen toppiksen nttohon, pitää illalla vielsovittaa...saattaapatuoalkutalven mennäki, ja sit oulun jälkeen ostelis uutta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Ja miksi pitäisi olla 2-osainen puku? Mä oon aina luullut, että pikkuisille riittää hyvin haalarit...Siis kun ei ole kokemusta tästäkään asiasta :ashamed:
Meillä kyllä iittääihan kokohaalarit =)
Ei tarvikaan olla, vaan nää on taas näitä juttuja että kuka tykkää mistäkin. =) Mä tykkään että lapsella on myös kaksiosainen puku, mun mielestä monikäyttöisempi pienelläkin varsinkin alkusyksystä ja keväällä kun ilma viileähkö, mut haalarissa saattais tulla kuuma. Takkia ja housuja voi käyttää myös erikseen, esim.kaupassa tai sit laittaa kelin mukaan housujen kanssa vaikka fleecetakin jne. =) Talvella samoin mun mielestä takki ja henkselihousut on kiva ja toimiva yhdistelmä. Ja meillä kaksiosainen on pitkäselkäiselle lapselle ollut myös haalaria pitkäikäisempi-isomman kanssa ollaankin vk-puvuissa siirrytty kaksiosaisiin, nyt poikkeuksellisesti ostettiin mummilaan vk-haalari kun mummi niin toivoi, talveksi kyllä on vielä haalari esikoisellekin ostettu toiseksi puvuksi.

Pitkäselkäisiä meillä kaksin kappalein ja hyviksi havaittuja pukuja niin niska-haaramitan osalta kuin muutenkin on mun mielestä juuri Jonathan ja Remu-se ainoa Reimatec mikä on meillä ollut, oli myös hyvä mittojensa puolesta.

 
hän kiittää ja kumartaa :flower: :D

Mut se on ihan hyshys vielä eikä saa missään nimessä levitä naamikseen! :attn:
la tulee tonne aprillin paikkeille :whistle:

töitä paiskin niin pitkään kun jaksan...tosin ruuanhaju hiukan etoopi välillä...mut no panic vielä :)

Jahvelle sen verran et en tienny sillo vielä ku hihittelin fb:ssä...se oli serkun vauvauutisten hihittelyä... :LOL:
kivaa kun taas babybuumi kaikilla sukulaisilla :)

Jepsu ja viliperit sekä ¤ 7+0
 
verkkis Kyllä mä uskon että kahdella talvihaalarilla jo selviää. Kauppareissuilla mä oon käyttänyt 2-osaista talvipukua, vähän helpompi vähentää vaatetta. Niin ja ainakin tuon esikoisen kanssa helpompi käydä yleisessä vessassa...haalarin yläosa ei laahua pitkin vessan lattiaa. =)

Tosin en uskalla ees laskea monta talvihaalaria ym. takkeja löytyy. Paljon kun on pukuja saatu, jokunen itse ostettu...sitten vielä joulupukkikin toi viime jouluna kolme toppahaalaria :xmas: . Toisaalta hyvä, mut toisaalta huono ku ei pääse itse valitsemaan ja ainakin tuo esikon lahjaksi saama toppahaalari on vieläkin liian suurta kokoa :/ . No, jonakin päivänä sitten on sopiva. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mä kattelin tässä yks päivä reiman sivuilta niiden kaksiosaisia talvipukuja(?) ja olishan siellä joo muutama silmää miellyttävä ollut, mut yhtä takkiakin kun katoin pojalle niin sh. rapiat 100?, siis pelkkä takki. :eek:
Mä olen ihastellut yhtä Cupcake -merkkistä takkia tytölle. Hinta oli 111e pelkästä takista. :eek: Saattaapi jäädä ostamatta... Ihan on joo hinnoissaan nuo lastenvaatteet. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tääosti tänään elämänsäekan ReimaTec-vk-haalarin :eek: :eek:
:D Pitäähän sitä tytölle olla nättiä. ;) :p Minkäslaisen ostit?
*muoks* Ja tervetuloa Lentävien haalareiden kerhoon! :D
Tälläsen:
http://www.keltainenkettu.fi/images/img_2618%5B1%5D_0901_504.jpg

Mttatääei varmaan lennä,kun oli nii edullinen :D :LOL:

*muoks*tai en oo vama onko toi sama,mut melkeen...samat värit ainaki...

*moks2* Eiooihan tollanen...malli on Mentha...muttasiis nopillaväeillä... =) Ja v.siniset hanskat =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mä kattelin tässä yks päivä reiman sivuilta niiden kaksiosaisia talvipukuja(?) ja olishan siellä joo muutama silmää miellyttävä ollut, mut yhtä takkiakin kun katoin pojalle niin sh. rapiat 100?, siis pelkkä takki. :eek:
Mä olen ihastellut yhtä Cupcake -merkkistä takkia tytölle. Hinta oli 111e pelkästä takista. :eek: Saattaapi jäädä ostamatta... Ihan on joo hinnoissaan nuo lastenvaatteet. :eek:
On tosiaan varsinkin lasten ulkoilukamppeet kiitettävissä hinnoissa, nuo tekniset varsinkin. :whistle: Nyt vielä kun tuplana ostaa, eikä voi kauheasti kierrättääkään isommalta edes kakkospuvuksi kun värit on aika tiukasti joko tai... :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tääosti tänään elämänsäekan ReimaTec-vk-haalarin :eek: :eek:
:D Pitäähän sitä tytölle olla nättiä. ;) :p Minkäslaisen ostit?
*muoks* Ja tervetuloa Lentävien haalareiden kerhoon! :D
Vai lentävä haalari!!! :LOL: Niin ja onnittelut haalarin löytymisestä :D :wave:

*muoks. mistä tuo nimitys? =)
Se on PP pitkä juttu, eikä niin nättikään... :whistle: Mut onneksi tässä on itsekukin, minä mukaanlukien, viisastunut matkan varrella. =) :flower:

 
Meillä mentiin jo nukkuun, heräs päikkäreiltä iha yhtäkkiä tunnin nukuttuaan.. :/ on sitte ollu sen mukanen iltaki |O kiukkuaitkuarääkymistä...

Meillä on muutes vähän niinkos unohtunut sanoja.. Vähän sanoja sanoo muutenkin, mutta anna on muuttunut ammaksi ja pupua eikä itiä ei sano enää lainkaan :|

Onnea jepsulle :flower: :heart:
 
Hellou pitkästä aikaa :wave:

Aika menee mieletöntä vauhtia ja tuntuu, ettei mitenkään ehdi lojumaan palstalla, varsinkin kun on tullut keskityttyä ne vähätkin ajat tuohon odotuspuoleen. Toki olen teidänkin juttuja vilkuillut :D

Ensimmäinen havainto oli, että ONNEA JEPSULLE :flower: Ja Jahvetilla ilmeisesti näppiksessä vikaa..?

Meidän iso-pieni-mies puhua pölpöttää jo vaikka mitä ja bongailee uusia sanoja puheesta toistettaviksi koko ajan. Nyt on pitänyt entistä enemmän kiinnittää huomiota omaan kielenkäyttöön :whistle: Jäbä on alkanut tekemään myös pieniä ilkeyksiä testaillakseen äidin ja isin hermoja :saint: :kieh: :saint: Viimeisin tempaus on tältä illalta, kun alkoi karkailemaan sängystään :headwall: About 100 kertaa kannoin takaisin, kunnes poika "tyytyi kohtaloonsa" ja jäi 2h kestäneestä ravaamisesta väsähtäneenä vihdoin sänkyynsä :heart: Ruokaa menee pojalla edelleen tosi hyvin, mutta pelleily on hiukan lisääntynyt. Eiköhän sekin karsiudu, kun sillä ei huomiota saa ja ruokailu loppuu tarvittaessa siihen paikkaan :/

Itselläni alkoi äitiysloma eilen, joten eiköhän taas aikaakin ole vähän enemmän roikkua koneella, ennen tämän tulokkaan syntymää siis =) Hommia olisi vaikka millä mitalla, joten mun puolesta tämä saisi pysyä masussa vielä monta viikkoa ja niin se varmaan pysyykin, kun kohduunsuulla ei ollut mitään tapahtunut, vaan paikat edelleen visusti kiinni. Vointi on ollut loistava selkävaivoja lukuunottamatta, joten mikäs tässä odotellessa :D

Kristelle & jäbä 1½v & masukaveri 35+1
 

Yhteistyössä