Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Minullekin tuli veroprosentiksi 11. Tosin täytyy kai korottaa sitä töihin mennessä, kun nuo asuntolainan korot ovat laskenaat aika paljon :whistle: Eli enää ei hajuakaan, mikä olisi oikea enkä kyllä jaksa ottaa verotoimistoon yhteyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Odottelee veronpalautuksia! :xmas:
Pöh :LOL:
Annanko tilinumeon? :D
Taitaasieltävissiin jotain tlla tännekinpäin,mut neon bdetoit jouteen kökin pöytään :whistle: :D
Pöytä kuudelle jatkopalalla vai? :D
Mä haluan kans uuden pöydän ja uuden sohvan kun tässä nyt aletaan tehdä "oikeita" ;) töitä-tosin pöytä tulee vasta kun on varma ettei neidillä ole enää tarvetta siihen uutta kuviointia hakata... :whistle: :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Aletaankos vertailemaan? :LOL: :LOL:

Mun pitäis kans käydä laskettamassa veroprossa, jos vaikka saisi vähän alemmaksi kun tän nykysen törkeän... :snotty:
Aletaan vaan...voitatkylläihan heittämällä ;) :D
Miejo silloalkuvuonna hain uuden kortin jalaskivat sittekokovuodellepienen prossan, kun tiesin jomillon oon takastihin menossa...
Meinaat sitten että tässä tienataan hyvinkin vai? ;) :LOL: :LOL: Mies kyllä tienaa enemmän kun mä ja oikeastaan tähän hommaan jo hyvin, mut sillä onkin palkassa lisänä korvaukset kun kouluttaa ja tekee yövuoroja ja niistä tulee kivasti lisiä. Mulle jää sit vähempi kun teen vaan kahta vuoroa.

Mut jos tätä hommaa pitäis päivätyönä ja peruspalkkana tehdä, niin palkkakin olis sen mukanen. Mun samassa ammatissa oleva kaveri vaihto just päivätyöt vuorotöihin ja palkka nousi kuussa lisien ansiosta kertarysäyksellä monta sataa euroa. :whistle: Mutta toisaalta, jotta noita lisiä saisi, tarkottaa se just öitä, iltoja, viikonloppuja ja juhlapyhiä töissä, kun muut on automaattisesti vapaalla...
[/quote]

Just sen takiamietyydnki pienempään palkkaan ihan suosiolla :/ =)
Mun palkallamoni ei edestöihin lähtis :D Vaikka on niitätoki huonompipalkkaempiakin hommia :p
 
Nukuin viime yönä kolme tuntia. Poika itki ja ähisi koko yön, mutta vasta kuudelta aamulla oli ihan tulikuuma. Ja oli valunu ulkokorvaan reilusti vaikkua, korvatulehdus vaikuttais olevan :headwall: paska!!!! Yht.päivystykseen soitin ja olis pitäny mennä näytille. Siellä olis pitänyt laittaa lapselle hengityssuojain!! ymmärrän kyllä hyvin miks, mutta ei huvita lähteä itkettään lasta sen kans. Tuskin se antais olla sen naamalla :/ Joten varasin yksityiselle ajan ja oli vielä onneks korvalääkärin päivystys :flower: Puolen päivän aikaan mennään. Joutunen taas sitten olemaan töistä pari päivää pois :| Ja koirakin on kipeä :'( Kyllä meillä nyt vastustaa. Onneks mies tulee iltapäivällä kotiin niin saan apua =)

Anteeks hirvee valitus. Ottaa päähän ja väsyttää
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuli tuosta fb:stä mieleen: Mulla on siellä yksi ystävä (ei siis kukaan teistä, en tätä muuten täällä puhuis :D ) joka käy keskustelussa kurkkaamassa siis vilahtaa, mutta häviää aina heti. Tuli mieleeni että katsoo: "Ai, joku on keskustelussa"...Sitten kun huomaa"Ai, toi..." Klikkaa yhteyden poikki!!!

Jotenkin on tullut vaan sellainen tunne että jotenkin karttelee! Kysynkö siis suoraan että mistä kiikastaa, vai olenko luulosairas??? ;) :LOL:
Jaa-a :/
Must tuntus ettäjos kattoo vaan ketäpaikalla ja sit nsmeneepois,joseijaksalipäätään keskustella :whistle: Tiiä sitte =)

Joskus itte teen niin,josoon tosi pikaa vaan koneellatms...etteiehdialkaa jutteleen jne =)
 
Pojalla oli korva puhjennu :( ja kurkkukin oli ihan punainen :| Nyt se reppana vaan nukkuu. Ja erittäin hyvän päätösksen tein sen yksityisen suhteen :flower: hyvin, nopeasti ja helposti hoitui lääkärillä hommat. Onneks ei lähdetty jonottaan päivystykseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Jahve: meilläkin tuo poika juoksi ja juoksee edelleen koko ajan ja joka paikkaan... :whistle: Vaikka tuolla neidilläkin piisaa vauhtia (ja luonnetta :xmas: ) niin tytyn vauhti ei ole mitään kun veljeensä vertaa. Kun oikeasti piti miettiä kun oli pienempi, että minne kaikkialle pojan kanssa voi lähteä. :whistle: Muistan kun tämä samainen kaveri jolla oli aiemmin mainittu rauhallinen poika, kysyi kun meidän sälli oli suurinpiirtein 1½v että ei lähdettäis poikien kanssa Ikeaan... :xmas: Varmaan joo :LOL: toisen olis saanut köyttää kiinni kärryihin kun nousi aina niissä seisomaan ja sit olis huutanut siinä pää punaisena kun ei jaksa istua ja vapaalle ei voi laskea kun olis kääntänyt ja räpeltänyt joka paikan... :LOL: :LOL: Että ensin istutaan autossa toista tuntia ja sit paikanpäällä ja vielä kotiinkin, ei onnistunut meidän jannun kanssa! Ja toisella poika, joka olis istunut koko reissun tyytyväisenä aloillaan ja katellu ympärilleen!
:LOL: :LOL: :LOL: Oijoioi...mten tuttua!!!
Tähänlisätäkseni...mieen kaksin neidin kanssakaupassaruokaostoksilla...en en en....jokotoinen aikuinen taiesikkovähintään pitääollamukana :snotty:
Niin ne lapset ovat tosiaan erilaisia. Meillä onnistuu oikeastaan mihin tahansa meneminen lapsen kanssa kaksin. Lapsi kyllä menee paljon ja touhuaa, mutta useimmiten tottelee, jos kieltää, tykkää istua myös jonkin aikaa rattaissa ja katsella menininkiä. Rattaat eivät tosin saa olla kauaa paikoillaan. Tänään olimme Lintsillä, Hattara kävi ekaa kertaa laitteissakin. :) Ja eilen oltiin koko perheen pikniktapahtumassa rantsussa. Aika rauhassa sai sielläkin olla; tyttö paineli menemään ja kävi välillä viltillä syömässä ja leikkimässä. Perään piti tietty katsoa ja välillä perässä kulkea. Ihanan rauhallista on kuitenkin tuo meno; aika harvoin esim. loukkaa itseään, kun kiipeää ja laskeutuu sekä kulkee niin harkiten. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mut jos tätä hommaa pitäis päivätyönä ja peruspalkkana tehdä, niin palkkakin olis sen mukanen. Mun samassa ammatissa oleva kaveri vaihto just päivätyöt vuorotöihin ja palkka nousi kuussa lisien ansiosta kertarysäyksellä monta sataa euroa. :whistle: Mutta toisaalta, jotta noita lisiä saisi, tarkottaa se just öitä, iltoja, viikonloppuja ja juhlapyhiä töissä, kun muut on automaattisesti vapaalla...
Just sen takiamietyydnki pienempään palkkaan ihan suosiolla :/ =)
Mun palkallamoni ei edestöihin lähtis :D Vaikka on niitätoki huonompipalkkaempiakin hommia :p
Mäkään en kyllä vaihtais virka-aikoja vuorotyöhön, edes lisien perässä. On meidänkin alalla paikkoja, jossa voisi tehdä vuorotyötä, mutta ne ei ole mua varten. Mies tekee työtä, jossa on haittalisät ilta-, yö- ja pyhävuoroista ja se riittää meille. Vaikka toisaalta, palkka on tehtäviin nähden ihan onneton meillä kummallakin... |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuli tuosta fb:stä mieleen: Mulla on siellä yksi ystävä (ei siis kukaan teistä, en tätä muuten täällä puhuis :D ) joka käy keskustelussa kurkkaamassa siis vilahtaa, mutta häviää aina heti. Tuli mieleeni että katsoo: "Ai, joku on keskustelussa"...Sitten kun huomaa"Ai, toi..." Klikkaa yhteyden poikki!!!

Jotenkin on tullut vaan sellainen tunne että jotenkin karttelee! Kysynkö siis suoraan että mistä kiikastaa, vai olenko luulosairas??? ;) :LOL:
Mäkin teen tota, mutten tosiaan siksi, etten haluais jonkun tietyn kanssa keskustella. :eek: Saatan joskus pikakäväistä koneella, tai sit en aina vaan ole chattituulella, mutta haluan kuitenkin käydä tsekkaamassa ketä on paikalla. :xmas: Mä en siis tosiaan tarkoita pikakäväisyllä sitä, etten haluais chatata just jonkun tietyn henkilön kanssa. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Niin...vielä lisätäkseni että kyllä mä ymmärrän että on tilanteita ettei vaan ehdi/kerkiä/pysty, mut jos aina vaan vilahtaa...

Yhden ainoan kerran pysyi linjalla ja sillloinkin totesi, että mulla on kyllä tässä yksi toinen keskustelu kesken... :xmas:

Ei siinä mitään, mutta ku on meidän esikon kummitäti :/ ja mun pitkäaikainen ystävä 7 vuotiaasta asti.

Voihan se olla että oon vaan herkkis! :saint:

Olen puhunut, UGH! :wave:
No höh. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Vaikka toisaalta, palkka on tehtäviin nähden ihan onneton meillä kummallakin... |O
Kukapas sitäpalkkaansatyytväinen olisi :whistle: :D :LOL:
Meilläsaakijaimellisesti niska limassapainaa javastuukin on...noh...aikamoinen....ja vaan jotain kipukorvaustasiitäsaa :snotty:

Oon ihan ttyväinen ma-petöhön...tosin töajatsais ollaenemmän säännölliset :/
 
Paranemisia Helmiksen poitsulle. :hug: Meillä taitaa kans olla lapselle flunssa tulossa, kun nessu on nyt tänään vähän vuotanut. Viikon on nyt ollu tarhassa. :/ No, toivottavasti tuo ei tuosta erityisen pahaksi äidy. Jospa selvittäisiin vain nuhalla...
 
Hei pussijalat, kuinkas se operaatio tehtiin? Oliko muuta kun reilusti rasvaa jalkoihin ja sit pussit jalkaan?

Helmerin pojalle paranemisia!

1 vuorotyöläinen tässä talossa on ihan tarpeeksi (siis mies) ja niillä lisillä ei kyllä pääse rikastumaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Hei pussijalat, kuinkas se operaatio tehtiin? Oliko muuta kun reilusti rasvaa jalkoihin ja sit pussit jalkaan?
3 litran pakastepussi on pop! jos ei löydy sitä kokoo niin se mikä sopii jalkaan, kelpaa :D!

Mä yleensä etsin mahdollisimman rasvaista rasvaa jolla rasvaan jalkani...reilulla rasvalla ja sitten pakaste/tus?pussi. Sukka päälle ni pääsee myös liikkumaan, mut varoitus!!! On kuin olis liukkaalla jäällä :LOL: .

Kaksi yötä olen nyt nukkunut pussi jalassa, ku kantapäässä tosi syvä ja kivulias haava (huonosti olen koipeni hoitanut ja rasvannut). Kyllä sen rasvauksen aina muistaa tässä vaiheessa kun kävelee kuin ankka! :/ :D
 

Yhteistyössä