Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

|O |O |O |O Ahistaa....
Ukkokävitalon alla kattoo htä johtoomikä sähkäin pitäsliittää huomenna(puhelimet yms..)...no sejohto on 5mLIIAN LYHYT!!!! |O |O |O |O
GREAT!!!NO,onneks sähkäituleehuomenna jo aamusta :/ Kivajos joutuu epii vh:staseinän auki,seolissepahin vaihtoehto josjostoo ei voi jatkaa :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O |O |O |O Ahistaa....
Ukkokävitalon alla kattoo htä johtoomikä sähkäin pitäsliittää huomenna(puhelimet yms..)...no sejohto on 5mLIIAN LYHYT!!!! |O |O |O |O
GREAT!!!NO,onneks sähkäituleehuomenna jo aamusta :/ Kivajos joutuu epii vh:staseinän auki,seolissepahin vaihtoehto josjostoo ei voi jatkaa :eek: :eek:
No voi kökkö. :/ :/ Jospas sillä sähkärillä olis takataskussa asiaan kuitenkin ratkaisu. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O |O |O |O Ahistaa....
Ukkokävitalon alla kattoo htä johtoomikä sähkäin pitäsliittää huomenna(puhelimet yms..)...no sejohto on 5mLIIAN LYHYT!!!! |O |O |O |O
GREAT!!!NO,onneks sähkäituleehuomenna jo aamusta :/ Kivajos joutuu epii vh:staseinän auki,seolissepahin vaihtoehto josjostoo ei voi jatkaa :eek: :eek:
OHO! :eek:

Toivottavasti ei tarvi purkaa koko rakennelmaa. No, ainahan te voitte rakentaa uuden... :p

Ei vaan...kyllä mä uskon että sähkäri konstit keksii! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kai se muuten riittää, ettätilasin sähköpostiin sen kupongin millä saamukin ,en olesiisvielätulostanu sitä....nytnimittäin19mukia jälellä...ylihuomennapääsen tlostelemaan=)
Älä multa vaan kysy! :LOL: :LOL:
Kävin tänään hamstaamassa 6 flo´raa, ettätulikoodittäys...olishan seollu ilkeetäjättää6koodiakäyttämättä :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Vaikka toisaalta, palkka on tehtäviin nähden ihan onneton meillä kummallakin... |O
Kukapas sitäpalkkaansatyytväinen olisi :whistle: :D :LOL:
Meilläsaakijaimellisesti niska limassapainaa javastuukin on...noh...aikamoinen....ja vaan jotain kipukorvaustasiitäsaa :snotty:

Oon ihan ttyväinen ma-petöhön...tosin töajatsais ollaenemmän säännölliset :/
Täällä yksi, joka on palkkaan työn vaativuuteen nähden tyytyväinen. Asiaa auttoi kun koko organisaation sisällä palkat yhdenmukaistettiin työn vaativuuden mukaan, niin siinä tuli minulle aika suuri hyppäys ylöspäin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuli tuosta fb:stä mieleen: Mulla on siellä yksi ystävä (ei siis kukaan teistä, en tätä muuten täällä puhuis :D ) joka käy keskustelussa kurkkaamassa siis vilahtaa, mutta häviää aina heti. Tuli mieleeni että katsoo: "Ai, joku on keskustelussa"...Sitten kun huomaa"Ai, toi..." Klikkaa yhteyden poikki!!!

Jotenkin on tullut vaan sellainen tunne että jotenkin karttelee! Kysynkö siis suoraan että mistä kiikastaa, vai olenko luulosairas??? ;) :LOL:
Mä teen noin melkein aina :ashamed: Syynä on ihminen, jonka kanssa olemme eri planeetalla nykyisin ja hän alkaa aina heti jutella mun kans, jos oon paikalla. Siis ei siinä muuten mitään, mut en jaksa lukea hänen sekoilujuttujaan :/
 

Yhteistyössä