Suattaapi tuovaikkatoimiakiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jahvella taitaa sähköposti vaihteeksi toimia. :wave:
No voi kökkö. :/ :/ Jospas sillä sähkärillä olis takataskussa asiaan kuitenkin ratkaisu. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O |O |O |O Ahistaa....
Ukkokävitalon alla kattoo htä johtoomikä sähkäin pitäsliittää huomenna(puhelimet yms..)...no sejohto on 5mLIIAN LYHYT!!!! |O |O |O |O
GREAT!!!NO,onneks sähkäituleehuomenna jo aamusta :/ Kivajos joutuu epii vh:staseinän auki,seolissepahin vaihtoehto josjostoo ei voi jatkaa
OHO!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O |O |O |O Ahistaa....
Ukkokävitalon alla kattoo htä johtoomikä sähkäin pitäsliittää huomenna(puhelimet yms..)...no sejohto on 5mLIIAN LYHYT!!!! |O |O |O |O
GREAT!!!NO,onneks sähkäituleehuomenna jo aamusta :/ Kivajos joutuu epii vh:staseinän auki,seolissepahin vaihtoehto josjostoo ei voi jatkaa
Älä multa vaan kysy!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kai se muuten riittää, ettätilasin sähköpostiin sen kupongin millä saamukin ,en olesiisvielätulostanu sitä....nytnimittäin19mukia jälellä...ylihuomennapääsen tlostelemaan=)
Kahtelen huomenna tarkemmin :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jahvella taitaa sähköposti vaihteeksi toimia. :wave:
KYLLÄ!!!! Olen melkein MATTI tästä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kai se muuten riittää, ettätilasin sähköpostiin sen kupongin millä saamukin ,en olesiisvielätulostanu sitä....nytnimittäin19mukia jälellä...ylihuomennapääsen tlostelemaan=)
Kävin tänään hamstaamassa 6 flo´raa, ettätulikoodittäys...olishan seollu ilkeetäjättää6koodiakäyttämättäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Älä multa vaan kysy!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kai se muuten riittää, ettätilasin sähköpostiin sen kupongin millä saamukin ,en olesiisvielätulostanu sitä....nytnimittäin19mukia jälellä...ylihuomennapääsen tlostelemaan=)
Toivottavastinäin onAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:KYLLÄ!!!! Olen melkein MATTI tästä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kai se muuten riittää, ettätilasin sähköpostiin sen kupongin millä saamukin ,en olesiisvielätulostanu sitä....nytnimittäin19mukia jälellä...ylihuomennapääsen tlostelemaan=)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä en kohta halua enää nähdäkkään yhtään Flo.... enkä Muu... :snotty:
Kylläpässinä nyt...jaSUNNUNTAINAAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Taidanpas lähteä tästä suihkussa käväsemään ja sit salladea iltapalaksi ja jos vaikka ihan tempasis ja ottais yhen lonkun... :xmas:
No sanos muuta!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kylläpässinä nyt...jaSUNNUNTAINAAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Taidanpas lähteä tästä suihkussa käväsemään ja sit salladea iltapalaksi ja jos vaikka ihan tempasis ja ottais yhen lonkun... :xmas:
Poliisiopisto ja Pretty Woman! :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tääkäväsee kattootuleekstöllöstämitään :wave:
Täällä yksi, joka on palkkaan työn vaativuuteen nähden tyytyväinen. Asiaa auttoi kun koko organisaation sisällä palkat yhdenmukaistettiin työn vaativuuden mukaan, niin siinä tuli minulle aika suuri hyppäys ylöspäin =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kukapas sitäpalkkaansatyytväinen olisiAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Vaikka toisaalta, palkka on tehtäviin nähden ihan onneton meillä kummallakin... |O
Meilläsaakijaimellisesti niska limassapainaa javastuukin on...noh...aikamoinen....ja vaan jotain kipukorvaustasiitäsaa :snotty:
Oon ihan ttyväinen ma-petöhön...tosin töajatsais ollaenemmän säännölliset :/
Riittää kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kai se muuten riittää, ettätilasin sähköpostiin sen kupongin millä saamukin ,en olesiisvielätulostanu sitä....nytnimittäin19mukia jälellä...ylihuomennapääsen tlostelemaan=)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mä teen noin melkein aina :ashamed: Syynä on ihminen, jonka kanssa olemme eri planeetalla nykyisin ja hän alkaa aina heti jutella mun kans, jos oon paikalla. Siis ei siinä muuten mitään, mut en jaksa lukea hänen sekoilujuttujaan :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tuli tuosta fb:stä mieleen: Mulla on siellä yksi ystävä (ei siis kukaan teistä, en tätä muuten täällä puhuis ) joka käy keskustelussa kurkkaamassa siis vilahtaa, mutta häviää aina heti. Tuli mieleeni että katsoo: "Ai, joku on keskustelussa"...Sitten kun huomaa"Ai, toi..." Klikkaa yhteyden poikki!!!
Jotenkin on tullut vaan sellainen tunne että jotenkin karttelee! Kysynkö siis suoraan että mistä kiikastaa, vai olenko luulosairas???