Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jahve hui!

Meitin poitsu tänään touhotti esikon kanss tossa ja rupes kauheesti itkemään. Esikko sitten osas kertoa että kaatui ja käsi jäi alle. Poika itki, piti kättä paikallaan, välillä vähän toisella siihen koski että näki että siihen oli sattunut. Hetken kesti ja sitten keksi muut jutut ja käsi kyllä toimi normaalisti. Vähän kerkesin jo pelästyä että kävikö pahemmin kun noin näytti mihin sattu :/
:hug:
Meillätuo neiti itkee ainaki 10 kertaa tunnissa etmillon minneki sattuu....rasittavaa :snotty:
Meillä taas tuntuu olevan tosi korkea kipukynnys. Välillä katson, että "hui hitto kun pölähti, nyt tulee iso huuto", niin ei, tyttö vaan nousee ylös ja meno jatkuu. :eek:

 
JEE, eka pisu potassa :D :heart:
Aluksi näytti kyllä siltä että potasta ei oo ku kattilaksi mutta kun vei vaan takas vessaan nii ei sitte enää kannellu takas :p

Meillä nukutaan pinniksessä, ja luultavasti nukutaan vielä jonkin aikaa :)

Ja mitähä muuta..

Eilen hain ekan muumimukin :D täällä meillä sittarista ku kaveri oli ostanu flooraa nii ei ollu merkkejä mutta mie hain pari päivää sen jälkee nii oli.. ainaki vihreissä :) että kai ne pikkuhiljaa vaihtavat jo normeihin..

Meilläkin ollaan välillä tarkkoja jos puuroa on kädessä tai pöydällä mutta toisinaan sitä saa olla iha joka paikassa eikö poju sano mitään :D

Mutta nyt jos istus tässä ja söis vähä sipsukoita :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jahve hui!

Meitin poitsu tänään touhotti esikon kanss tossa ja rupes kauheesti itkemään. Esikko sitten osas kertoa että kaatui ja käsi jäi alle. Poika itki, piti kättä paikallaan, välillä vähän toisella siihen koski että näki että siihen oli sattunut. Hetken kesti ja sitten keksi muut jutut ja käsi kyllä toimi normaalisti. Vähän kerkesin jo pelästyä että kävikö pahemmin kun noin näytti mihin sattu :/
:hug:
Meillätuo neiti itkee ainaki 10 kertaa tunnissa etmillon minneki sattuu....rasittavaa :snotty:
Meillä taas tuntuu olevan tosi korkea kipukynnys. Välillä katson, että "hui hitto kun pölähti, nyt tulee iso huuto", niin ei, tyttö vaan nousee ylös ja meno jatkuu. :eek:
Meilläkin oli ennen noin :/ Vaan ei enää...
 
Pottailuonnittelut :flower:

Tsemppiä vilperttitaaperoiden kanssa :hug: Meillä ei ole vielä mitään äärimmäisen hurjaa menoa, mutta keittiön pöydälle tyttö kiipeää ja siksi ei voi juurikaan jättää vahtimatta (kun sinne ei ole ovea). Ainoastaan, jos kuuluu leikkivän olohuoneessa, niin voi ehkä ottaa hieman rennommin. Mutta tyttö vaatii joka tapauksessa seuraa ihan koko ajan. Esim. tietokoneella ei voi istua tai lehteä lukea, kun sitten ei ilmeisesti hän saa riittävästi huomiota. TV:tä pystyy katselemaan kohtalaisesti, esim. urheilua - kun siinä samalla pystyy lukemaan kirjaa tms. Poika meni taas mummolaan yökylään ja kun tytöllä ei ollut illalla muuta leikkikaveria, niin kyllä sai äiti viihdyttää. Mutta sehän kai äidin tehtävä on :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mulle muuten ehdotetaan Jahvettia naamakirja-kaveriks :saint: Tai ainakin luulen, että on Jaffe :whistle: =)
Ai :D Mistäsniin päättelet? :LOL: :LOL:
Salapoliisityötä oon tehny ja laskenu 1+1, mut oon tosi surkee matikassa, niin että... ;) :D
:D
*muoks* Pitäävissiin sitalkaaselvittääkukateikäläinen on :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mulle muuten ehdotetaan Jahvettia naamakirja-kaveriks :saint: Tai ainakin luulen, että on Jaffe :whistle: =)
Ai :D Mistäsniin päättelet? :LOL: :LOL:
Salapoliisityötä oon tehny ja laskenu 1+1, mut oon tosi surkee matikassa, niin että... ;) :D
:D
*muoks* Pitäävissiin sitalkaaselvittääkukateikäläinen on :LOL: :LOL:
B)
 
Tänään tuli testattua, miten pitkälle tyttö pärjää ilman päiväunia. Menimme synttäreille eikä tyttö nukahtanut autoon (josta olin suunnitellut siirtäväni vaunuihin). Oli hieman väsyneen oloinen, mutta ajattelin että tulkoon sisälle juhlimaan, ettei sitten missaa kaikkea normaalien 3 tunnin uniensa ansiosta. Olimme sitten juhlissa 13.30-17 eikä mitään väsymyksen merkkejä. Kotimatkan 20 minuuttia nukkui, mutta heräsi vaunuihin siirrettäessä. Odotin kauhulla iltaa, mutta taaskaan ei mitään väsymyskiukuttelua. Nukkumaan meni normaalisti klo 21 =) Toivottavasti lyhyet päiväunet eivät merkitse myös lyhyitä yöunia :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Tänään tuli testattua, miten pitkälle tyttö pärjää ilman päiväunia. Menimme synttäreille eikä tyttö nukahtanut autoon (josta olin suunnitellut siirtäväni vaunuihin). Oli hieman väsyneen oloinen, mutta ajattelin että tulkoon sisälle juhlimaan, ettei sitten missaa kaikkea normaalien 3 tunnin uniensa ansiosta. Olimme sitten juhlissa 13.30-17 eikä mitään väsymyksen merkkejä. Kotimatkan 20 minuuttia nukkui, mutta heräsi vaunuihin siirrettäessä. Odotin kauhulla iltaa, mutta taaskaan ei mitään väsymyskiukuttelua. Nukkumaan meni normaalisti klo 21 =) Toivottavasti lyhyet päiväunet eivät merkitse myös lyhyitä yöunia :eek:
Meilläneiti nukkui 30min autossasillon kun oltiinreissussa....normaalisti vetää 2-3h....iltameni ihan ok,muttayöllä vetäs sitte melkeen 14h... :D :LOL:
 

Yhteistyössä