Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Ai niin, meillä on pojallakin vielä karstaa. Tytöllä kun ei ole ollut hiuksia niin ei onneksi myös karstaakaan, mutta tänään juuri huomasin, että pikkuisen oli tullut. Kunhan mies tulee kotiin, niin pitää ottaa karstanpoisto-operaatio.
 
Hitsi, että toi mein poju on sit raivostuttavan tarkka siitä, ettei ruokaa vaan vahingossakaan jää suupieleen tai poskeen tai muualle kasvoihin eikä sormiin :eek: On alusta asti syönyt yllättävän siististi, lusikka menee aina suoraan suuhun, ainoastaan lattialle tai syliin voi ruokaa tippua, mutta hyvin harvoin sitäkään. Mutta puurot ja viilit syötetään (ei suostu itse puuroa syömään, hyvä niin) ja silloin jos ruokaa menee esim. suupieleen, on seurauksena kiukku ja se pitää pyyhkiä pois VÄLITTÖMÄSTI :headwall: Nykyisin oon antanu paperinpalan käteen, että saa itse pyyhkiä, ku muuten sais olla koko ajan pyyhkimässä :/ Onhan se kiva, että on tarkka, mut tää on oikeesti aika rasittavaa, ku herra kiukkuaa jokaista pientäkin ruokatippaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Hitsi, että toi mein poju on sit raivostuttavan tarkka siitä, ettei ruokaa vaan vahingossakaan jää suupieleen tai poskeen tai muualle kasvoihin eikä sormiin :eek: On alusta asti syönyt yllättävän siististi, lusikka menee aina suoraan suuhun, ainoastaan lattialle tai syliin voi ruokaa tippua, mutta hyvin harvoin sitäkään. Mutta puurot ja viilit syötetään (ei suostu itse puuroa syömään, hyvä niin) ja silloin jos ruokaa menee esim. suupieleen, on seurauksena kiukku ja se pitää pyyhkiä pois VÄLITTÖMÄSTI :headwall: Nykyisin oon antanu paperinpalan käteen, että saa itse pyyhkiä, ku muuten sais olla koko ajan pyyhkimässä :/ Onhan se kiva, että on tarkka, mut tää on oikeesti aika rasittavaa, ku herra kiukkuaa jokaista pientäkin ruokatippaa...
Meillälöytyy toinenääripää :whistle: :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Hitsi, että toi mein poju on sit raivostuttavan tarkka siitä, ettei ruokaa vaan vahingossakaan jää suupieleen tai poskeen tai muualle kasvoihin eikä sormiin :eek: On alusta asti syönyt yllättävän siististi, lusikka menee aina suoraan suuhun, ainoastaan lattialle tai syliin voi ruokaa tippua, mutta hyvin harvoin sitäkään. Mutta puurot ja viilit syötetään (ei suostu itse puuroa syömään, hyvä niin) ja silloin jos ruokaa menee esim. suupieleen, on seurauksena kiukku ja se pitää pyyhkiä pois VÄLITTÖMÄSTI :headwall: Nykyisin oon antanu paperinpalan käteen, että saa itse pyyhkiä, ku muuten sais olla koko ajan pyyhkimässä :/ Onhan se kiva, että on tarkka, mut tää on oikeesti aika rasittavaa, ku herra kiukkuaa jokaista pientäkin ruokatippaa...
Meillälöytyy toinenääripää :whistle: :xmas: :LOL:
Eikö haittaa pienet roiskeet eikä oikeestaan isommatkaan? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Hitsi, että toi mein poju on sit raivostuttavan tarkka siitä, ettei ruokaa vaan vahingossakaan jää suupieleen tai poskeen tai muualle kasvoihin eikä sormiin :eek: On alusta asti syönyt yllättävän siististi, lusikka menee aina suoraan suuhun, ainoastaan lattialle tai syliin voi ruokaa tippua, mutta hyvin harvoin sitäkään. Mutta puurot ja viilit syötetään (ei suostu itse puuroa syömään, hyvä niin) ja silloin jos ruokaa menee esim. suupieleen, on seurauksena kiukku ja se pitää pyyhkiä pois VÄLITTÖMÄSTI :headwall: Nykyisin oon antanu paperinpalan käteen, että saa itse pyyhkiä, ku muuten sais olla koko ajan pyyhkimässä :/ Onhan se kiva, että on tarkka, mut tää on oikeesti aika rasittavaa, ku herra kiukkuaa jokaista pientäkin ruokatippaa...
Meillälöytyy toinenääripää :whistle: :xmas: :LOL:
Meillä jotain siitä välistä. Välillä pitää pyyhkiä, mutta usein ei haittaa yhtään syömistä. Vaikka erityisesti puuroa on JOKA paikassa. Nyt muutaman päivän tyttö on halunnut syödä viilinsäkin itse ja siitä tulee kanssa sotkua, tosin vähemmän kuin pelkäsin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Hitsi, että toi mein poju on sit raivostuttavan tarkka siitä, ettei ruokaa vaan vahingossakaan jää suupieleen tai poskeen tai muualle kasvoihin eikä sormiin :eek: On alusta asti syönyt yllättävän siististi, lusikka menee aina suoraan suuhun, ainoastaan lattialle tai syliin voi ruokaa tippua, mutta hyvin harvoin sitäkään. Mutta puurot ja viilit syötetään (ei suostu itse puuroa syömään, hyvä niin) ja silloin jos ruokaa menee esim. suupieleen, on seurauksena kiukku ja se pitää pyyhkiä pois VÄLITTÖMÄSTI :headwall: Nykyisin oon antanu paperinpalan käteen, että saa itse pyyhkiä, ku muuten sais olla koko ajan pyyhkimässä :/ Onhan se kiva, että on tarkka, mut tää on oikeesti aika rasittavaa, ku herra kiukkuaa jokaista pientäkin ruokatippaa...
Meillälöytyy toinenääripää :whistle: :xmas: :LOL:
Eikö haittaa pienet roiskeet eikä oikeestaan isommatkaan? :LOL:
Ei vaikkajukuttipukin länttäiskeskelle päätä...mitäenempi sotkua, sen paempi :D :LOL: :LOL: Tkahiuksistavoismonasti kattoomitämeilläon syöty :whistle: :kieh:
Mtjospahat tlee housun,niin ne on otettavaposi HETI :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillälöytyy toinenääripää :whistle: :xmas: :LOL:
Eikö haittaa pienet roiskeet eikä oikeestaan isommatkaan? :LOL: [/quote]

Ei vaikkajukuttipukin länttäiskeskelle päätä...mitäenempi sotkua, sen paempi :D :LOL: :LOL: Tkahiuksistavoismonasti kattoomitämeilläon syöty :whistle: :kieh:
Mtjospahat tlee housun,niin ne on otettavaposi HETI :D
[/quote]

^
|
|
vielä lainauksia:D


Meillä kans enempi tämmönen kaveri :D Ei jää huomaamatta että on syöty... Ja sotkut ei tunnu haittaavan yhtään. Kakat kyllä ilmottaa mutta ei herralla itsellä tunnu olevan mikään kiire pesulle, eilenkin vaan raivostu kun vein pesulle :LOL:
 
No täällähän on juttua piisannut :D mä katoin eilisillan yleisurheilukisoja miehen kanssa... :whistle: :xmas:

Meillä on lapsilla kerrossänky taikka onko tuo nyt sit virallisesti parvi, tämmönen siis

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80123993

tosin isäntä ei ole edelleenkään saanut neidille alapunkkaa sinne fiksattua :kieh: nyt kyllä laitoin ukaasin, että valmista on tultava. Poika oli joku 3½-vuotias kun tuo hommattiin ja on siitä asti siinä nukkunut ilman ongelmia. =) Melko matala tuokin on, yläsänky on mua suurinpiirtein kainaloihin asti ja sen takia tuohon päädyttiinkin, kun kaikki peruskerrossängyt oli meistä ihan liian korkeita. :whistle:

Tyty nukkuu siis edelleen pinniksessä, mut meilläkin on semmonen pinnis mistä saa ne kaksi pinnaa pois-ja on nyt koko kesän nukkunut siinä ilman noita pinnoja, pääsee siis halutessaan liikkumaan sieltä. Hyvin on kyllä sujunut ja tossa tulee nyt samalla harjoittelua isoon sänkyyn siirtymistä varten. =)

verkkis meiltä löytyy samanmoinen käsien ja naaman pyyhkijä :whistle: oma paperi on neidille aina ruualle laitettava, ensin menee itse tökkimään käden ruokaan ja sitten huudetaan että "papiaaa". :D Isompi samanmoinen, ollut aina tarkka ja on edelleen...heti menis vaatteet vaihtoon, vaikka vaan vettä tippuis paidalle... :xmas: :LOL:

Neiti on nykyään ihan mahdoton isoveljen perään. :heart: Siis ainahan veli on ollut tytylle idoleista suurin, mut nyt tuo on voimistunut vaan. =) Hetkeksi kun veikka katoaa näkyvistä, niin heti huutelee perään, kulkee perässä, varmistaa aina unille mennessä missä poika on, katsoo joka asiassa isommasta mallia-tämä ei kylläkään useinkaan olisi niin suotavaa... :xmas: Viimeksi kun vietiin poika kerhoon, niin neiti veti ihan kunnolla herneen nekkuun kun ei saanutkaan jäädä veljen kanssa sinne. Karjui vielä autossakin pitkän aikaa ja itki ja huusi veikan nimeä. :whistle: :snotty:
 
Niin ja sitä piti vielä kommentoida, että Jahve kyllä kuulostaa tutulta tuo, ettei saa mitään tehtyä, kun kaikki aika menee lasta vahtiessa... :whistle: Yks mun kaveri ihmetteli, kun sille sanoin silloin kun poika oli vuoden ja kahden välillä, etten pysty suurinpiirtein mitään tekemään jos poika hereillä-ei voinut alkuunkaan käsittää miten niin en muka pysty... :whistle: Sillä itselläänkin kun oli rauhallisempaakin rauhallisempi lapsi. :whistle: Ja kun kyse ei ollut siitä, että jos nyt jotkut keittiönkaapit tyhjentää tms. kun silmä välttää, vaan oikeasti tuon ikäiselle vaarallisista jutuista. :/ Siis milloin kiipeiltiin keittiönpöydälle tanssimaan, milloin loikittiin alas sohvan selkänojalta, vietiin tuoli niin että päästiin kiipeämään keittiöntasolle ja kikkailtiin sitten siellä, parvekkeellekin piti kesäksi hommata portti että pystyi pitämään ovea auki kun poika keksi viedä sinnekin jonkin korokkeeksi että pääsi kurkkimaan reunan yli ym. Siinä kerkesi poika yhtä sun toista kivaa keksiä sillä aikaa kun ite vaikka imuroi... :whistle: On kyllä oikeasti aika rasittavaa, kun ei koskaan tiedä mistä seuraavaksi tullaan alas. Onneksi tuo on tosiaan jo pahimmasta rauhoittunut tai pitäiskö sanoa että on pikemminkin kasvanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Niin ja sitä piti vielä kommentoida, että Jahve kyllä kuulostaa tutulta tuo, ettei saa mitään tehtyä, kun kaikki aika menee lasta vahtiessa... :whistle: Yks mun kaveri ihmetteli, kun sille sanoin silloin kun poika oli vuoden ja kahden välillä, etten pysty suurinpiirtein mitään tekemään jos poika hereillä-ei voinut alkuunkaan käsittää miten niin en muka pysty... :whistle: Sillä itselläänkin kun oli rauhallisempaakin rauhallisempi lapsi. :whistle: Ja kun kyse ei ollut siitä, että jos nyt jotkut keittiönkaapit tyhjentää tms. kun silmä välttää, vaan oikeasti tuon ikäiselle vaarallisista jutuista. :/ Siis milloin kiipeiltiin keittiönpöydälle tanssimaan, milloin loikittiin alas sohvan selkänojalta, vietiin tuoli niin että päästiin kiipeämään keittiöntasolle ja kikkailtiin sitten siellä, parvekkeellekin piti kesäksi hommata portti että pystyi pitämään ovea auki kun poika keksi viedä sinnekin jonkin korokkeeksi että pääsi kurkkimaan reunan yli ym. Siinä kerkesi poika yhtä sun toista kivaa keksiä sillä aikaa kun ite vaikka imuroi... :whistle: On kyllä oikeasti aika rasittavaa, kun ei koskaan tiedä mistä seuraavaksi tullaan alas. Onneksi tuo on tosiaan jo pahimmasta rauhoittunut tai pitäiskö sanoa että on pikemminkin kasvanut.
Voiko tähän enäämitään lisätä B) :xmas: :LOL:
TuovieläJUOKSEE aina ja koko ajan, joka paikkaan, sisällä ja ulkona, NIINkovaa, ettäihan suorallakin yhtäkkiä vaan hups ja kompastuu omiin jalkoihin tai maton kulmaan taitaitaitai....pihalla nmikolla nyt eimitään hätää,mut sisällä AINA se pöydänkulmatms on just siinä hollilla ja sit huudetaan...vähintään 5krt/h |O |O |O
Ja kun tuo ei puhu...kaikki asiat vingutaan ja hudetaaan"ääääääääää"-tlillä...RASITTAVAA!!!!! Onnekseioo naapeita seinän takana :whistle: ;)
Nuppikilahtaa ihan justiinsa....onneks rempassa viedään viimestä viikkoa ja sit isäntäkin on tässä hommassa mukana :D Nyt kun oon ite yksin 90%:sesti hoitanu huusholin ja lapset....

Ja siis...mulla nuo3 isointaon ollu kaikki sellasia,oiden kanssaon todellakin voinu tehä aina ja kaikkea...koskaan enmuistaetolisollu hetkeä "noen mie nytvoi kntuo on hereillä" tms |O |O

Esimsillon kun tähänmuutettiin niin #3 oli vajaa vuoden ikänen ja yksin 3lapsen kanssa pakkasin muuttokuorman, hoidin siinäsamalla kodin ja lapset...nyt ei tulispieneen mieleenkään |O |O |O

Että näin...neidinkanssaon tllu ainakin miljoona uuttaasiaaopittua
:xmas: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä