Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ette ikinä usko! Potkismummo on järkännyt mulle ensi viikoksi lastenvahdin (miehen serkku), joka aloittaa huomenna aamulla... Kiva ku mulle kerrottiin jo tässä vaiheessa, tunti sitten. Serkku on jo mummolassa parin kilsan päässä. :xmas:
:eek: Vau :D :flower:
Tosin olishan se ollu kiva tietää aikasemminki ;)
Oliko sillä koira haudattuna tähän....että on myös sulle puuhaa?? :whistle: :LOL: Vai miten meinaat luppoajan käyttää? :D
Mä en oikeesti ees tiedä! :LOL: Jos sitä vaan makais ja syleskelis kattoon? :whistle: ;)
Nou ve!! ite joudut kuiteski siivoon!!! :whistle: ;) :LOL: :LOL:
Niin no joo :D ! Tässä järkytyksestä selvittyäni ajattelin josko kävis läpi noi kaapit että mitä pitävät sisällään...kaappien järjestelyä, vai meneekö aika hukkaan???! :xmas: Kertokaa nyt mitä mä teen sen ajan?? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ette ikinä usko! Potkismummo on järkännyt mulle ensi viikoksi lastenvahdin (miehen serkku), joka aloittaa huomenna aamulla... Kiva ku mulle kerrottiin jo tässä vaiheessa, tunti sitten. Serkku on jo mummolassa parin kilsan päässä. :xmas:
:eek: Vau :D :flower:
Tosin olishan se ollu kiva tietää aikasemminki ;)
Oliko sillä koira haudattuna tähän....että on myös sulle puuhaa?? :whistle: :LOL: Vai miten meinaat luppoajan käyttää? :D
Mä en oikeesti ees tiedä! :LOL: Jos sitä vaan makais ja syleskelis kattoon? :whistle: ;)
Nou ve!! ite joudut kuiteski siivoon!!! :whistle: ;) :LOL: :LOL:
Niin no joo :D ! Tässä järkytyksestä selvittyäni ajattelin josko kävis läpi noi kaapit että mitä pitävät sisällään...kaappien järjestelyä, vai meneekö aika hukkaan???! :xmas: Kertokaa nyt mitä mä teen sen ajan?? :LOL:
Jotain mitä on hankala tehdä lasten kanssa :D
Mie tosiaan siivoilisin kaappeja, kävisin kaupoilla, laittaisin pihaa...ja tietty nettaisin :D
 
Jestas miten teillä on lapsilla pienet jalat :eek: tai sit meidän neidillä on vaan hirveä kavio! :whistle: :LOL: Nyt mennään siis koon 23 kengillä ja syssyllä/talvella varmaan jo 24/25...Mut eipä se ole pieni jalka tuolla meidän kolmevuotiaallakaan, kun herralla nyt kengänkoko 29. :xmas: Ja omaani en kerro! :LOL: :LOL:

Niistä tossuista...mä Jahve sanosin että ne ois just tuon 12-18kk :D otin päivällä sen mitan sieltä sisältä, mut sit muistin että nehän ilmoittaa pohjan koon ulkopuolelta mitattuna... :whistle: Ja se olis sen n.14cm-tytyllä noita on pidetty kun kengän koko on ollut 21-22 ja menee ne vieläkin jalkaan, mut jalka täyttää varsin tehokkaasti koko tossun. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Niistä tossuista...mä Jahve sanosin että ne ois just tuon 12-18kk :D otin päivällä sen mitan sieltä sisältä, mut sit muistin että nehän ilmoittaa pohjan koon ulkopuolelta mitattuna... :whistle: Ja se olis sen n.14cm-tytyllä noita on pidetty kun kengän koko on ollut 21-22 ja menee ne vieläkin jalkaan, mut jalka täyttää varsin tehokkaasti koko tossun. :xmas:
Öööö...nyt menin ihan sekasin :LOL: Eli meille oikee koko olis se 12-18? :ashamed: :whistle: :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Niistä tossuista...mä Jahve sanosin että ne ois just tuon 12-18kk :D otin päivällä sen mitan sieltä sisältä, mut sit muistin että nehän ilmoittaa pohjan koon ulkopuolelta mitattuna... :whistle: Ja se olis sen n.14cm-tytyllä noita on pidetty kun kengän koko on ollut 21-22 ja menee ne vieläkin jalkaan, mut jalka täyttää varsin tehokkaasti koko tossun. :xmas:
Öööö...nyt menin ihan sekasin :LOL: Eli meille oikee koko olis se 12-18? :ashamed: :whistle: :D :LOL:
No en mä nyt ainakaan sitä pienempää kokoa ostais... :whistle: Mut noi meni siis tosiaan viime talven ja kevään ja kengät oli neidillä silloin ton 21-22. Ja oli alkuun aika reilut, mut hyvin pysyivät silti jalassa eikä tuntunut menoa haittaavan vaikka kärjissä olikin vähän tyhjää. Ja pitävät erinomaisesti pystyssä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Niistä tossuista...mä Jahve sanosin että ne ois just tuon 12-18kk :D otin päivällä sen mitan sieltä sisältä, mut sit muistin että nehän ilmoittaa pohjan koon ulkopuolelta mitattuna... :whistle: Ja se olis sen n.14cm-tytyllä noita on pidetty kun kengän koko on ollut 21-22 ja menee ne vieläkin jalkaan, mut jalka täyttää varsin tehokkaasti koko tossun. :xmas:
Öööö...nyt menin ihan sekasin :LOL: Eli meille oikee koko olis se 12-18? :ashamed: :whistle: :D :LOL:
No en mä nyt ainakaan sitä pienempää kokoa ostais... :whistle: Mut noi meni siis tosiaan viime talven ja kevään ja kengät oli neidillä silloin ton 21-22. Ja oli alkuun aika reilut, mut hyvin pysyivät silti jalassa eikä tuntunut menoa haittaavan vaikka kärjissä olikin vähän tyhjää. Ja pitävät erinomaisesti pystyssä! :D
Okei, eli 12-18kk :D
Pitää tilata kun saa päätettyä mitkä...niitä kissaprinsessoja oon kyllä himoinnu :D
 
Meillä on vähän omituinen nukkumisjärjestely: mulla on lasten kanssa oma makuuhuone ja ukolla omansa. Mies kun haluaa nukkua täydet yöt kun käy töissä :)

No, viime yönä sitten sanoi että hän tulee meille yökylään. Edes lapset eivät ehtineet vielä nukahtaa kun isäntä pisti jo "moottorin päälle". Kuorsasi korvaan ja sitten kääntyi 120 cm:ssä sängyssä ja työnsi takalistollaan mua koko ajan lähemmäs sängyn reunaa. No, lopulta siirryin isännän makuuhuoneeseen... :LOL: :LOL: Ah, olipa romanttinen yö! ;)
 
Voi ei tota potkismummoa! :LOL: :LOL: :headwall: :headwall:

Meidän mummot ei onneksi uskaltaisi tehdä tollaisia. Nytkin anoppi kysy mieheltä, että saako mulle tuoda kanttarelleja. Toki sai, söin just kaksi kanttarellileipää iltapalaksi. :p :p

Huomenna pitäisi mennä kosmetologille, kun anoppi halusi tulla lapsenlikaksi. Pitäähän sitä hyväksi käyttää, jos kerran palveluja tarjotaan - kunhan muistetaan multakin kysyä. No tiistaina anoppi hurauttaa taas taksisin töihin yli 1000 km päähän. :D

Mä ajattelin tilata vaippakankaita, mutta en löydä meidän talosta mittaa, jolla mittaisin, paljonko kangasta kuluu yhteen vaippaan. :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meillä on vähän omituinen nukkumisjärjestely: mulla on lasten kanssa oma makuuhuone ja ukolla omansa. Mies kun haluaa nukkua täydet yöt kun käy töissä :)

No, viime yönä sitten sanoi että hän tulee meille yökylään. Edes lapset eivät ehtineet vielä nukahtaa kun isäntä pisti jo "moottorin päälle". Kuorsasi korvaan ja sitten kääntyi 120 cm:ssä sängyssä ja työnsi takalistollaan mua koko ajan lähemmäs sängyn reunaa. No, lopulta siirryin isännän makuuhuoneeseen... :LOL: :LOL: Ah, olipa romanttinen yö! ;)
:LOL: :LOL: :LOL:
Meillä on aina aamulla yllätys mistä kukakin herää :LOL: :D
Kaikki muut paitsi neiti on useesti ihan eri paikassa, kun missä nukkumaan käydessä :p
 
Onhan se kiva että lapsenvahti tulee kotiin asti, mutta jotenkin tuntuu että varpaitani olisi survottu... Soitin äsken ja kysyin vähän koska hoitaja tulee. Totesin myös että olisi ollut kiva kyllä tietää VÄHÄN aikaisemmin. No potkis sanoi että kyllä hän puhui asiasta poikansa kanssa... Joo, ja tieto kulkee!!!! :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meillä on vähän omituinen nukkumisjärjestely: mulla on lasten kanssa oma makuuhuone ja ukolla omansa. Mies kun haluaa nukkua täydet yöt kun käy töissä :)

No, viime yönä sitten sanoi että hän tulee meille yökylään. Edes lapset eivät ehtineet vielä nukahtaa kun isäntä pisti jo "moottorin päälle". Kuorsasi korvaan ja sitten kääntyi 120 cm:ssä sängyssä ja työnsi takalistollaan mua koko ajan lähemmäs sängyn reunaa. No, lopulta siirryin isännän makuuhuoneeseen... :LOL: :LOL: Ah, olipa romanttinen yö! ;)
Meillä mies ei osaa nukkua yksin. Mutta ei se kyllä juurikaan heräile, vaikka täällä mitä tapahtuisi yöllä. Meidän piti kesällä siirtää neiti omaan huoneeseen nukkumaan, mutta mitään ei olla saatu aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä ajattelin tilata vaippakankaita, mutta en löydä meidän talosta mittaa, jolla mittaisin, paljonko kangasta kuluu yhteen vaippaan. :headwall: :D
Ees viivotinta? :D
Ei löydy ei! :headwall: Tai siis yksi on poreammeen ja seinän välissä, mutta en mä sitä sieltä ala kaivaa. Ja mulla on ainakin kolme kangasmittaa ja ukolla läjä mittanauhoja, mutta nyt ne kaikki lymyilee jossain. :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Niistä tossuista...mä Jahve sanosin että ne ois just tuon 12-18kk :D otin päivällä sen mitan sieltä sisältä, mut sit muistin että nehän ilmoittaa pohjan koon ulkopuolelta mitattuna... :whistle: Ja se olis sen n.14cm-tytyllä noita on pidetty kun kengän koko on ollut 21-22 ja menee ne vieläkin jalkaan, mut jalka täyttää varsin tehokkaasti koko tossun. :xmas:
Öööö...nyt menin ihan sekasin :LOL: Eli meille oikee koko olis se 12-18? :ashamed: :whistle: :D :LOL:
No en mä nyt ainakaan sitä pienempää kokoa ostais... :whistle: Mut noi meni siis tosiaan viime talven ja kevään ja kengät oli neidillä silloin ton 21-22. Ja oli alkuun aika reilut, mut hyvin pysyivät silti jalassa eikä tuntunut menoa haittaavan vaikka kärjissä olikin vähän tyhjää. Ja pitävät erinomaisesti pystyssä! :D
Okei, eli 12-18kk :D
Pitää tilata kun saa päätettyä mitkä...niitä kissaprinsessoja oon kyllä himoinnu :D
Et sit näitä meidän pieniä kissaprinsessoja sit haluais? :whistle: :xmas: *kantaa kohta kaikki tytyn pienet teille* :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä ajattelin tilata vaippakankaita, mutta en löydä meidän talosta mittaa, jolla mittaisin, paljonko kangasta kuluu yhteen vaippaan. :headwall: :D
Ees viivotinta? :D
Eiks tulitikkuaski oo viis senttii... :xmas:
Öö, emmää jaksa tarkistaa :LOL: :LOL:
ON SE! =)
 

Yhteistyössä