Heippa palstan viherpeukalot.

vierailija
Mä kyllä ostaisin oitis puolimetrisen kasvin.

Sen saa muutaman röökiaskin hinnalla! Ja vaikka se kuolisi talven aikana niin siitä ehtii nauttia kuukausia pidempään kuin sadasta savukkeesta.
Juu. Ja vaikka luulee kuolleeksi, esim Mandariinipuu alkoi puskea uutta versoa keväällä erään Uudenkuun aikaan. Nyt siinä on tuhansia lehtiä🐚
 
  • Tykkää
Reactions: -riivinrauta-
vierailija
Ainiin miten ne kirvat löytää kerrostalo kämppään? Mikä siinä kasvissa imee niitä? Ja syökö hämis kirvoi? Arvaa mistä olen iloinen hämis oli tehnyt uuden seitin mulle tänne sisälle joten viimevuotinen on joko lisääntynyt tai itse elossa. Viime kesänä näin kun leppis juuttui verkkoon ja hämis tuli rullasi sen verkkoon ja rullasi sen suojaan. Eli kirvat mr papu vahtii täällä joten tulkaa tulkaa jos uskalatte ja päätätte hämiksen kidas päivänne sille koittaa pulleet ajat jos niit tulee
 
Heeii otetaanko kisaa tänään. Jokainen laittelee kuvia mikä on sen mielestä kaunis kukka? Et valkataan netistä? Ja kuka valkkais illan äänestyksessä kauneimman kukan minkä valinnut täs päivän aikana. Ni miksi me kutsuisimme kauneimman kukan laittajaa. Ylipuutarhuriksi joka saattaisi voittaa vuotuiset puutarhan kauneuskilpailut. Tai kutsuisimmeko häntä seuraavan päivän kukkais maestroksi. Vai olisko se paljon läheisempi kilpailu. Et jokainen kävisi oikeasti siis livenä kukkakaupassa ja ostettais kaunein tyyliin millasia kukkia jouluna on ja sitten äänestäisimme kellä on kaunein joulukukka? Ja sitten kutsuisimme häntä koko seuraavan kauden millä nimellä? Ja sit sen hinta vois olla myösmukana et mitä kalliimpi kukka on ki se vähän vähentää pointseja koska on eritulotasoja ni helppoahan sen on ostaa joku sadankukan rykäelmä. Et jos halvalla löytää omaperäisen kukan ni saisko siit tyylipisteitä?
 
Joo tää luettuna näyttikin jo advantaged gardiner. Ei ehkä mun hyvä aloittaa tällä. Ootko sä näitä kasvattanut ja millasia vaikeuksia kohtasit tämän kasvatuksen kanssa tai jonkun muun. Muistatko mikä oli sinun ensimmäinen kasvisi kukkasi minkä ostit kaupasta? Ja miten sille kävi? Oliko sulla lapsena paljon kosketusta kukkasiin? Kasvatteliks sun porukat kukkaa tai kasvei? Vähän vai paljon? Ootko maistanut noita kahvina?
 
[/QUOTE]
Tol toimittajal ollu himottava päivä ku pajunkissat näyttäytyy himottavina😉siis mistä nää tietää puiden seksielämän? Ai et ne juuret yhdistyy toisen puun kaa ja kun ne näkyy et puut tekee just sitä tai sit me kuvitellaan et puutkin harrastaa seksiä ja siis voi ollakkin. Mitäs olet itse mieltä tästä puiden seksielämästä? Ja voihan se puiden toiminta olla jotain mille emme tiedä nimeä. Sit tos oli et niukkuus on yksi syy pitkäikäisyydelle et se kasvattaa just sitkeyttä ja eiks puut oo sitkeitä? Mikäs on sun lempipuu ja oletko koskaan istuttanut omaa puuta ja kaivertanut siihen tekstiä. Mä näin just faces et oli kuva yhestä puusta joka on ollut pronssikaudelta asti tähän päivään nähny pronssi kaudet antiikin ajan ja monet sodat.tiedätkö tästä puusta oota mä meen ettii sen facest ja linkitän oli hyvä lyhyt stoori siit.
 

Yhteistyössä