Heippa! Mitäs teitin päivään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Onko kaikilla alkavan viikon kunniaksi kovasti suunnitelmia,puuhaa ja puurtamista?
Monellako loma loppui?Kenties jollain vasta loma alkoi. :)

Minä odottelen kakkupohjan kypsymistä parhaillaan ja sitten lähden esikoisen kanssa viimeisiä koulutarvikkeita ostamaan huomenna alkavaa koulua varten.

Tänään on tasan 2 vuotta siitä,kun miehen kanssa mentiin kihloihin.:heart:
Sen kunniaksi sovittiin päivämäärä.

Mä aion kakun teon jälkeen ottaa rennosti tänään ja ulkoilla ihanasta ilmasta nauttien lasten kanssa ja tehdä jotain oikein hyvää ruokaa koko perheelle.
:)

esikoinen on yökyläilemässä pari päivää ja mä olen vauvan kanssa kotona. Meinaan vaan nauttia hiljaisuudesta, kattoa leffoja ja syödä just sitä, mitä mieli tekee(enkä mieti yhtään sen terveellisyyttä tms). Aamiaiseksi tein köyhiäritareita ja päällä oli lemoncurd-tahnaa ja kermavaahtoa :D

sienimetsään meinaan mennä iltapäivästä, muita suunnitelmia ei oikein ole...

Mitäs tänne =)

Tai no, nyt juuri vähän huonoa, kun pyykinpesukone alkoi temputa -> eikä me pojan kanssa "uskalleta" poistua ulos, ennen kuin saadaan kone kuntoon. Tyttö tulee koulusta 12 jälkeen, sit viimestään ulos...

• Tykkää
Reactions: röppö
Esikoisen kanssa ajattelin käydä keskustassa hieman kouluvaatetta ostamassa. Ja kai keskimmäinenkin jotain uutta eskarivaatetta tarvitsee :)

En oikein osaa suhtautua siihen, että huomenna alkaa jo koulut ja eskari. Mun mielestä kesä on vielä ihan tyystin kesken!

Vauva kuorsaa tuossa vieressä sitterissä, odotan että hän herää ja aletaan sitten tekemään lähtöä.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26896253:
esikoinen on yökyläilemässä pari päivää ja mä olen vauvan kanssa kotona. Meinaan vaan nauttia hiljaisuudesta, kattoa leffoja ja syödä just sitä, mitä mieli tekee(enkä mieti yhtään sen terveellisyyttä tms). Aamiaiseksi tein köyhiäritareita ja päällä oli lemoncurd-tahnaa ja kermavaahtoa :D

sienimetsään meinaan mennä iltapäivästä, muita suunnitelmia ei oikein ole...

Me vedeltiin tänään herkku aamiaista pekoneineen,munineen ym välittämättä terveydellisyydestä ja nyt mulla jo huono omatunto. :D
Oon koittanut syödä mahdollisimman terveellisesti ja liikkua mahdollisimman paljon viime aikoina.

Ja oih,mäkin haluisin sieniä keräämään,mutten tiedä mitään hyviä paikkoja nykyiseltä asuin paikkakunnalta eikä yksin ole kiva lähteä. :(

• Tykkää
Reactions: jassåå
Esikoisen kanssa ajattelin käydä keskustassa hieman kouluvaatetta ostamassa. Ja kai keskimmäinenkin jotain uutta eskarivaatetta tarvitsee :)

En oikein osaa suhtautua siihen, että huomenna alkaa jo koulut ja eskari. Mun mielestä kesä on vielä ihan tyystin kesken!

Vauva kuorsaa tuossa vieressä sitterissä, odotan että hän herää ja aletaan sitten tekemään lähtöä.

Juu eihän kesä ole edes alkanut vielä!:O
Ja nyt jo kouut alkaa! :D

Mä oon niin varma,et meijän esikoinen häpee silmät piästään,kun tää äiti huomenna pillittää koulun portilla. :D

[QUOTE="swiss";26896267]Koululaiset menivät ensimmäistä päivää loman jälkeen kouluun ja meidän esikoinen muutti kotoa opiskelupaikkakunnalleen, nyyh![/QUOTE]
Enpä osaa edes kuvitella miltä tuntuu,kun esikoinen muuttaa pois kotoota,kun jo ekalle lähtö tuntuu niin isolta asialta.

Mä nautin siitä että ekaa kertaa viikkoon poika nukkuu kunnon päiväunet eikä tuleva poskihammas kiusaa.

Pian lähden autokouluun toiselle ajotunnille, ja seuraavana kolmena päivänäkin on kiireitä autokoulun kanssa. :) Oon NIIN iloinen että viimeinkin pääsin korttia ajamaan, helpottaa elämää kummasti sitten kun pääsee itsekseen autolla liikenteeseen. Ja nautin täysin rinnoin autokoulun suomasta omasta ajasta kun kotona ollessa välillä tuntuu että seinät kaatuu päälle ilman mitään "järkevää" omaa tekemistä, vielä kun lapsi tosiaan tekee poskihampaita ja taitaa olla esiuhmakin meneillään.

Toinen kesälomaviikko alkoi. Kaikkea kivaa tiedossa. Omassa talossa asuttu kohta kaksi viikkoa ja pikkuhiljaa laitettu paikkoja kuntoon. Nyt olis tarkoitus alkaa purkamaan etupihan pihalaattoja ja laitetaan ne sitten paremmin paikoilleen, kun ovat olleet epätasaisesti. Lapset kaikki koulussa. Kaupassa käydään ja jotain hyvää ruokaa laitetaan. Kaunis ilma ja pitkät lenkit koirien kanssa tehdään iltapäivällä.

Oltiin miehen kanssa viettämässä "parisuhdeviikonloppua" ja nyt oon aavistuksen väsy...

Telkkaria tuijoteltu ja pullataikina kohoaa. Josko kohta vaihtaisi yökkärit pois ja koittaisi päästä ulos. Ehkä. Ehkä ei...

Mä nautin siitä että ekaa kertaa viikkoon poika nukkuu kunnon päiväunet eikä tuleva poskihammas kiusaa.

Pian lähden autokouluun toiselle ajotunnille, ja seuraavana kolmena päivänäkin on kiireitä autokoulun kanssa. :) Oon NIIN iloinen että viimeinkin pääsin korttia ajamaan, helpottaa elämää kummasti sitten kun pääsee itsekseen autolla liikenteeseen. Ja nautin täysin rinnoin autokoulun suomasta omasta ajasta kun kotona ollessa välillä tuntuu että seinät kaatuu päälle ilman mitään "järkevää" omaa tekemistä, vielä kun lapsi tosiaan tekee poskihampaita ja taitaa olla esiuhmakin meneillään.

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. :)
Ja on totta,että ajokortin saaminen tuo tietynlaista "vapautta",kun ei tarvitse olla enää riippuvainen muista kyytien suhteen.
Aikanaan itse koin elämän helpottuvan kovasti kortin saatuani.

Puolessavälissä kesälomaa ollaan, vielä kolme viikkoa jäljellä. Tänään menään pojan kanssa katsomaan eskaripaikkaa, jossa hän aloittaa huomenna. Pph:n hoivissa hän on tähän asti ollut, mutta eiköhän reipas poika tuollakin pärjää. Ryhmä vain on tyttövoittoinen. Löytyyköhän kaveria, joka tykkäisi dinoista ja tappelupeleistä? Nähtäväksi jää. Kun lapset ovat eskarissa ja koulussa, minä joudun viettämään yksinäisiä päiviä kotosalla netin, pelien ja elokuvien parissa. Voi voi.

Toinen kesälomaviikko alkoi. Kaikkea kivaa tiedossa. Omassa talossa asuttu kohta kaksi viikkoa ja pikkuhiljaa laitettu paikkoja kuntoon. Nyt olis tarkoitus alkaa purkamaan etupihan pihalaattoja ja laitetaan ne sitten paremmin paikoilleen, kun ovat olleet epätasaisesti. Lapset kaikki koulussa. Kaupassa käydään ja jotain hyvää ruokaa laitetaan. Kaunis ilma ja pitkät lenkit koirien kanssa tehdään iltapäivällä.

Onnea uuteen omaan kotiin! :)
Nyt onkin ainakin meilläpäin hyvät kelit laitella pihaa ja ulkoilla! :)

Yhteistyössä