Heippa! Mitäs teitin päivään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26896347:
Tuliaiset siis vielä saamatta??
Missäs kävivät lomailemassa? :)

Juu tuliaiset on tuolla eteisessä laukuissa.
Anoppilassa marokossa olivat kuukauden.
Sitte ois kaupassa käyntikin ku yksin ton kintun kaa ei pääse liikkuu (murtu ja kipsattu)

Oltiin miehen kanssa viettämässä "parisuhdeviikonloppua" ja nyt oon aavistuksen väsy...

Telkkaria tuijoteltu ja pullataikina kohoaa. Josko kohta vaihtaisi yökkärit pois ja koittaisi päästä ulos. Ehkä. Ehkä ei...
Missäs kävitte viikonloppua viettelemässä? :)
Me suunniteltiin talveksi kanssa miehen kanssa "parisuhde viikonloppua" jossain kylpylässä. :)

Puolessavälissä kesälomaa ollaan, vielä kolme viikkoa jäljellä. Tänään menään pojan kanssa katsomaan eskaripaikkaa, jossa hän aloittaa huomenna. Pph:n hoivissa hän on tähän asti ollut, mutta eiköhän reipas poika tuollakin pärjää. Ryhmä vain on tyttövoittoinen. Löytyyköhän kaveria, joka tykkäisi dinoista ja tappelupeleistä? Nähtäväksi jää. Kun lapset ovat eskarissa ja koulussa, minä joudun viettämään yksinäisiä päiviä kotosalla netin, pelien ja elokuvien parissa. Voi voi.

Luulisin,ettei ihan yksin jää. :)
Kyllä muistan jo omista eskari ja koulu ajoista,että meitä oli muutama tyttö,jotka leikkivät enemmän poikien,kuin tyttöjen kanssa. :)
Sama homma oli esikoisella eskarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26896388:
Missäs kävitte viikonloppua viettelemässä? :)
Me suunniteltiin talveksi kanssa miehen kanssa "parisuhde viikonloppua" jossain kylpylässä. :)

Ihan vaan hotellissa. Vietiin lapset mun äidin mökille, joka on siinä lähellä. Saatiin olla kaksin ja pois kotikaupungista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26896427:
Mä tahdon kanssa ulkomaille!!!! :)
Et oo vielä mennyt salaa tutkimaan tuliaisia. ;)

Luinkin jalastasi.
Pikaisia paranemisia sinne päin!

Khyyll on sormia kovasti syyhyttäny :P Sen tiiän et suklaatia ja pari mittatilaus mekkoa sieltä on tulossa.

Juuh lunkisti sohvalla kutoen..johan tässä on muutamat sukat tullu tehtyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26896365:
Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. :)
Ja on totta,että ajokortin saaminen tuo tietynlaista "vapautta",kun ei tarvitse olla enää riippuvainen muista kyytien suhteen.
Aikanaan itse koin elämän helpottuvan kovasti kortin saatuani.

Sitten kun on kortti taskussa niin varmaan ensimmäisenä hurautan toisilla paikkakunnilla asuvia kavereita tapaamaan :)

Yhteistyössä