Heippa hei

• Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti
sipuli
Kyllä, käyn täällä päivittäin.
Ei, en kirjoittele enää juurikaan täällä, mutta ei, se ei tarkoita ettenkö täällä lukisi näitä juttuja.
Siihen miksi en jaksa enää täällä kirjoitella, ei ole sen kummempaa syytä, ei vaan jaksa.
Samat jutut päivästä toiseen, riittää kun ne käy lukaisemassa.
Ei sen ihmeempää.

Toisekseen, on kesä, ihanat ilmat ja sen lisäksi yksi projekti joka vie tosi paljon aikaa :whistle: :D
Siitä sitten joskus ehkä lisää.

Mitäs tänne muuta? =)

Jaa-a, palstasta en tiedä, se elää ihan omaa elämäänsä :D

Mutta minusta on kiva, kun tulee kesä =) Ja on kiva, kun on töitä ja lapset isompia ja elämä kaikkinensa on mukavan leppoisaa (tuo on kyllä harhaanjohtavaa, kun elämä ei kaikkien kotihommien kanssa aina ole leppoisaa - mutta pitää muistaa pitää asenne leppoisana, niin se helpottaa jo paljon =) ).

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:07 Matami-Mutkula kirjoitti:
Heipä hei!

Mie tässä mietinkii yks päivä että minne oot hävinny :)

Hyvää alkavaa kesää teille :flower:
Joo, kyllä mä täällä käyn joka päivä, useammin kuin kerran.
Ei vaan ole huvittanut kirjoitella, mut täällä ollaan :D
Hyvää kesää teillekkin :)

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:09 Tallu kirjoitti:

Mutta minusta on kiva, kun tulee kesä =) Ja on kiva, kun on töitä ja lapset isompia ja elämä kaikkinensa on mukavan leppoisaa (tuo on kyllä harhaanjohtavaa, kun elämä ei kaikkien kotihommien kanssa aina ole leppoisaa - mutta pitää muistaa pitää asenne leppoisana, niin se helpottaa jo paljon =) ).
On kyllä ihanaa että tulee kesä =)
Me ollaan kaikki vapaa aika römytty pihalla!
Sitten on toi kaason homma joka vie aikansa, alkaa se h-hetki lähestymään =)
Ja sitten yksi homma joka menee ihan työstä =) =)
olen kyllä melko onnellinen elämään tällä hetkellä, vielä kun näyttäisi testi plussaa niin sitten en muuta enää toivoisi! :D

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:10 Timotei kirjoitti:
Moi,mukava kuulla sustakin.Piiitkästä aikaa.Ilmat on tosiaan ollu ihan mahtavia ja toivottavasti on jatkossakin :D Mukavaa kesän alkua teille :flower:
Juu tänään vaan vähän kurjempi ilma!
ajattelin pyhittää tämän päivän kokonaan siivoukselle kun ei ole harjoituksiakaan ja ulkona on kylmää ja sateista.

Toivottavasti huomenna lämpenee kun aateltiin miehen kanssa viedä lapset piknikille rantaan..=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:12 sipuli kirjoitti:
\

On kyllä ihanaa että tulee kesä =)
Me ollaan kaikki vapaa aika römytty pihalla!
Sitten on toi kaason homma joka vie aikansa, alkaa se h-hetki lähestymään =)
Ja sitten yksi homma joka menee ihan työstä =) =)
olen kyllä melko onnellinen elämään tällä hetkellä, vielä kun näyttäisi testi plussaa niin sitten en muuta enää toivoisi! :D
Ai säkin olet päässyt/"joutunut" kaasoksi? =) Mullakin on kaasoilut tänä kesänä työn alla... tänään vielä pitäisi lähteä käymään niissä asioissa morsion luona =)

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:22 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:12 sipuli kirjoitti:
\
Ai säkin olet päässyt/"joutunut" kaasoksi? =) Mullakin on kaasoilut tänä kesänä työn alla... tänään vielä pitäisi lähteä käymään niissä asioissa morsion luona =)
Jep jep, pääsin ja jouduin =)
Ihan kivaa on ollut, ja yllättävän rankkaa! =D
Mut enää ei kuitenkaan ole onneksi pitkä aika häihin, vielä lyhyempi polttareihin!
Onneksi best man on mun paras kaveri niin hoituu paljon paremmin noi hommat ja ohjelmakin!
Meillekkin toi morsian olisi kohta puoliin tulossa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:14 sipuli kirjoitti:
\
Moi,mukava kuulla sustakin.Piiitkästä aikaa.Ilmat on tosiaan ollu ihan mahtavia ja toivottavasti on jatkossakin :D Mukavaa kesän alkua teille :flower:
ajattelin pyhittää tämän päivän kokonaan siivoukselle kun ei ole harjoituksiakaan ja ulkona on kylmää ja sateista.

Toivottavasti huomenna lämpenee kun aateltiin miehen kanssa viedä lapset piknikille rantaan..=)
Täällä oli kamala sade aamusella,mutta puolenpäivän tienoilla aurinko porotti jo täydeltä taivaalta.Toivotaan,että pääsette piknikille bd pystyssä reissun onnistumiselle :)

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:40 Timotei kirjoitti:
\
\

Täällä oli kamala sade aamusella,mutta puolenpäivän tienoilla aurinko porotti jo täydeltä taivaalta.Toivotaan,että pääsette piknikille bd pystyssä reissun onnistumiselle :)
Hyvin todennäköisesti mennään, satoi tai paistoi, mut oishan se lämmin aina mukavampi =)
Ja mä haluisin ruskettua tänä kesänä taas <3

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:44 sipuli kirjoitti:
\
\
\

Hyvin todennäköisesti mennään, satoi tai paistoi, mut oishan se lämmin aina mukavampi =)
Ja mä haluisin ruskettua tänä kesänä taas <3
Aurinkoinen sää siis tilauksessa sinnepäin jotta saat rusketusta.Mä tahdon aina vaan hehkua punasena ja se siinä,jostakin syystä mä en rusketu :snotty:

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:46 Timotei kirjoitti:
\
\
\
\
Aurinkoinen sää siis tilauksessa sinnepäin jotta saat rusketusta.Mä tahdon aina vaan hehkua punasena ja se siinä,jostakin syystä mä en rusketu :snotty:
No mulla oli ennen ihan sama!
Nyt pari kesää oon ihan oikeesti ruskettunu, en siis palanu!!
Sen takia elättelen nytki toiveita että tulis taas kiva rusketus =D

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:49 vieras kirjoitti:
oisitko käynyt tuolla odotus puolella ;)
onnea vaan jos vauvaa odotat :flower: :)
*minä ja epäilykseni* :ashamed:
Voi kun oisinkin...
Vauvakuume puolella käyn, ja toivon että tärppäis =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:49 sipuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:46 Timotei kirjoitti:
\
\
\
\
No mulla oli ennen ihan sama!
Nyt pari kesää oon ihan oikeesti ruskettunu, en siis palanu!!
Sen takia elättelen nytki toiveita että tulis taas kiva rusketus =D
Mä rusketuin sinä kesänä,kun olin raskaana.Ensin tosin paloin iloisesti :whistle:

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 18:18 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Moi ja onnea projektiin :) !
Kiitti... :)
Välillä tuntuu vähän ikuisuus projektilta..
Kaksi keskenmenoa nyt takana ja muutenkin välillä on niin toivoton olo, mutta kyllä se tästä kai =)

mä en oo käyny täällä 2kk ollenkaan ja ennen saatoin olla usemman tunninkin täällä joka päivä, ajattelin että oon kyllä tosi riippuvainen tästä palstasta, mutta en sitten vissiin ollutkaan.. ei vissiin vain ehdi enää :whistle:

Yhteistyössä