Heippa hei

• Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti
sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:03 Angemil kirjoitti:
mä en oo käyny täällä 2kk ollenkaan ja ennen saatoin olla usemman tunninkin täällä joka päivä, ajattelin että oon kyllä tosi riippuvainen tästä palstasta, mutta en sitten vissiin ollutkaan.. ei vissiin vain ehdi enää :whistle:
No mä olin suht tiiviisti täällä ton nelisen vuotta, nyt on tökkiny niin pahasti..
Samat gallupit, samat provot ja samat kaikki..
Vaihtelu virkistää =)

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:06 Ultramariini kirjoitti:
Hauska "nähdä" suakin. Onnea projektillenne ja aurinkoista, rentouttavaa kesää :wave:
Juu kiitoksia :wave:
Tiedä siitä rentouttavasta... ;) Mutta ainakin tapahtumarikasta xD

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:07 Lentokala kirjoitti:
Moikka! :wave:

Mukavaa kesän alkua teille ja tärppionnea :)
No onneksi nyt viime kuukausina on jo sillei luopunu toivosta ettei tule koko aikaa asiaa mietittyä...
Eikä tuhlattua kaikkia rahoja testeihin :ashamed:
Ens viikon alussa aikasintaan sitten testaan, taas.
Tai sitten en edes vaivaudu!
Mutta kiitoksia ja kesän alkuja sinnekkin :)

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:08 tiinu kirjoitti:
Heippatihei!

Hääfoorumillahan se sipuli, eiköstä vaan ;) ;)
Ei ei ei, ei ihan vielä kuitenkaan =) =)
Toi projekti ei nyt oikein liity mihinkään nettiin, kyl sitten myöhemmin kuulette =)
Ja joo, siis vauvakuume foorumeilla asun, kyllä asun!
Kuumeilen ja tuskailen =DD

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:13 fjonga kirjoitti:
hello!
miten sen jutun loppujen lopuksi kans kävi? miten ne lääkärit sai kaikki kondikseen? laita yvtä jos et tänne kehtaa...
:hug:
No tää on kauheen pitkä juttu..
Se pillerikeskeytys epäonnistu, ja sen reilu 8vkoa kun olin vuotanu ni kaavintaan.
Epäiltiin rypäleraskautta ja vaikka mitä mutta onneksi ei sitten ollutkaan.
Helmikuussa siis oli toi kaavinta, ja nyt vaan ootellaan ja toivotaan.. :(
:hug:

ATB
Kiva kuulla sustakin! :wave: Et kyllä tiedä kuka oon,palsta tauon jälkeen rekkasin uuden nikin. =) Mutta ihan "tuttu naama" täällä kuitenkin. :D :whistle:

Muksaa kesää ja onnea vaavin yritykseen,toivottavasti pääsee haikara vierailulle vielä tänä vuonna. :heart: :wave:

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:24 ATB kirjoitti:
Kiva kuulla sustakin! :wave: Et kyllä tiedä kuka oon,palsta tauon jälkeen rekkasin uuden nikin. =) Mutta ihan "tuttu naama" täällä kuitenkin. :D :whistle:

Muksaa kesää ja onnea vaavin yritykseen,toivottavasti pääsee haikara vierailulle vielä tänä vuonna. :heart: :wave:
<Oukei =) :wave:
Ja kiitos, helmivauva olisi oiikein ihana.. Joten sitä nyt toivon niiiiin kovasti :D

Yhteistyössä