*HEINIKSET 2008*

Eilen tuli meijän poitsulle 6kk täyteen! :heart: Tänään oli sit neuvola ja strategiset mitat: 70cm ja 10kg!! :D Mun pikkunen!
Liiku ei vielä, mut aika kova yritys on. Ja hampaatkin ne vaan tekee tuloaan, leluilla oikeen hankaa ikeniä. :(
Lähinnä valmissoseita syödään meillä.

Jouluna kävi pukki ja kumpikaan muksuista ei pelännyt sitä vaan istuvat reippaasti polvelle. Paketteja tuli vähän liikaakin... No, onneks joulu ei oo ku kerran vuodessa. :xmas:

Hyvää alkavaa vuotta kaikille! =)
 
Tänään minun keskimmäinen täyttää 4 v! Juhlat sukulaisten kanssa vietettiin jo sunnuntaina "3-in-1" kun samalla minä ja mieheni juhlistettiin valmistujaisiamme. Perjantaina on sitten elämänsä ekat kaveri synttärit, joissa teemana pitäis olla Hot Wheels...

Vauhti viikari ollut syntymästä asti, nytkin hyppää tuossa "Ha-jaa-tsu" karate hyppyjä olevinaan :D

Joulu oltiin kotosalla sairastaen!! Ellan nuha jatkui ja tarttui mieheen, joka sitten makas kuumeisena sängyn pohjalla.
Mun pojat lähtivät isänsä luo ja tulivat vasta sunnuntaina kotiin, joten saatiin onneks sairastella rauhassa ja omaa tahtia siivoilla ja valmistella niitä pippaloita.
Mulla paino nous varmaan sen 3 kg herkuttelemalla, ihan kauheeta mässäilyä :headwall: Onneks se nyt ei tietenkään ole mitään pysyvää (ainakaan se koko 3 kg ).

Uuden vuoden paukkuja on ostettu pari muovipussillista, saa jätkät paukutella miehen kanssa koko huomisen illan yöhön asti. Saas nähdä miten nämä pikkuisimmat pallerot pelkäävät rätinää ja pauketta!?

Sunnuntaina mennäänkin sitten vaihteeks me juhliin: veljeni kosi tyttö ystäväänsä joulu aattona yö kirkossa, oli oikein polvistunut rappuselle ja timantti sormuksen sujauttanut sormeen!!! I-h-a-n-a-a... sunnuntaina siis kihlajaiset.
Ostin heille Iittalan Taika sarjan 4 kahvimukia sekä pussilakanat. Ompahan mitä sitten yhteisessä kodissa käyttää, kunhan siihen yhteiseen kotiin vaan asettuisivat joskus.

mutta:
Oikein hyvää Uutta Vuotta :attn: :hug:
 
Heipä hei!
Jospa kerkeis kirjotella, kun mukulat on mummin hoivissa. :)
Meijä jäppiselle puhkes vihdoin eka hammas ja toinen varmaan huomenna viimestään. Kyllä se reppana on niistä kärsinykin.
Korvatulehdus parantu onneks antibiootilla ja jälkitarkastuksessa olivat siis terveet. =)
Kuivia läiskiä sillä on jaloissa ja poskissa. Atooppinen iho periytyny multa. Ja taitaa ainakin päärynä ja omppu olla sellasia mitkä ei sovi. Ainakin iho on alkanu parantumaan, kun lopetin hedelmäsoseiden antamisen.
Raketeista ei välittäny ollenkaan. Esikoinen sen sijaan pelkäs niitä ihan hirveesti.
Mut ihan hyvin on muuten vuosi alkanut. Ja sitä samaa toivon teille muille! =)

rinkinki ja poitsu 6kk2vko
 
Meillä meni joulu hienosti/rauhallisesti aattona oltiin isovanhemmilla, minne tuli pukki. Kumpikaan pojista ei myöskään pelännyt pukkia, hekin istuivat kiltisti sylissä.
Meillä ei vielä istuta, kuin ihan kaksi sekunttia ilman tukea.
Vatsallaan ei viihdy lainkaan, vain huutaa. kääntyilessään kopauttaa aina lattiaan pään, taas repeää riemu. EI ole tietoakaan kontauksesta, tai ryömimisestä. onneksi. esikoinen aloitti konttaamisen, seisomisen 6kk.

Tässä meidän viisi kuukautis mitat, siis oltiin neuvolassa viisi ja puoli kuukautisena.
6675g, 64,5cm, ja pipo 42,8cm.

Tämän pojankin kanssa mennään miinuskäyrällä, painon, pituuden kanssa. onneksi ei jouduttiin kontrolliin. Esikon kanssa rampattiin kontrolleissa tarpeeksi.

Kiinteitä ollaan syöty kolme viikkoa. omatekoiset soosit maistuvat kovasti, nyt olen muutamana päivänä antanut makeaa, ja purkki ruokaa. ne eivät meinaa upota.
Joudittiin neuvola käynnin myötä lisäämään hedelmä, ja puuro ruokavalioon. ennen annoin aamu/ilta vellin, kaksi lämmintä ruokaa. Eikä ole yhtään kiukkuinen ollut ruoan vähyydestä.
Nyt teen niin,kuin neuvolassa sanottiin. tuntuu ettei muuta teekkään, kuin syöttäisi vain vauvaa.
Meillä oli nyt eka kunnon flunssa ja kuumetta 39 astetta. flunssa alkaa hieman hellittämään onneksi.
Moro!
Mukavaa alkavaa viikkoa!
 

Yhteistyössä