Jenmo85 Siis oliko tuo painoarvio 2600g miltä viikolta?
johanterolla komia massu
Kiitoksia noista turvotuksen lasku vinkeistä (lisääkin otetaan mielellään vastaan) =)
Persilja olikin ihan uusi juttu, en tiennyt siitä olevan apua... Mutta täytyy varmaan sitäkin kokeilla. Mansikoita, nam nam nam

Harmi vaan, kun ovat vielä aika kalliita :/
Mutteri Vettä menee täälläkin päivittäin litratolkulla, mutta se ei ainakaan tähän mennessä ole turvotukseen auttanut.
Tuosta lapsenhoidon järjestymisestä, niin onpa kyllä kieltämättä vähän harmillinen tilanne :/ Toivotaan, ettei 7.7. ainakaan sitten syntyisi, niin ei tarvitsisi ketään hätävara hälyttää. Tai sitten jos sun vanhemmilla ei mene sen kauempaa, kun ehtisivät teille, niin sun täytyy ajaa ambulanssilla ja mies sitten perässä sairaalaan, jos niin kiire lähtö tulee, ettei ehdi kotona odotella. Onko teillä ketään naapuria esim. jonka voisi sitten pariksi tunniksi pyytää hätätapauksessa?
Tai täällä päin ainakin toimii MLL:n lapsenvahti systeemi (ovat koulutettuja, ja osa ainakin täysi-ikäisiäkin). Ei ole kallistakaan, 4,20?/h. Ja sieltähän voi jo etukäteen pyytää sen henkilön, kenet valitsee, tutustumaan, ettei ole lapsille täysin vieras ihminen kyseessä sitten.
Ja loppujen lopuksi, todennäköisyys että NIIN kiire lähtö tulee juuri sinä päivänä, on kai aika pieni

Toivottavasti et nyt ihan kamalasti stressaa, vaan pystyisit nauttimaan loppu odotusajasta. Ajattele, sitä on enää kuitenkin niin hurjan vähän jäljellä! :hug:
Ninniliina Kiva kun olet palannut =) Ja kiitos kovasti vinkeistä :flower: Täytyykin alkaa harjoitella noita sidontoja, jospa sitä sitten vaikka osaisikin jonkunlaisen solmun murjaista, vaikka luulen kyllä, että mulla menee siihen aikaa tovi jos toinenkin

Mulla on yksi oma vanha nukke tallessatuolla vaatehuoneen hyllyssä, pitääpä ottaa hänet käyttöön harjoituskappaleeksi
Jännä juttu, että noin harvoin mitattu hb

Täällä neuvolassa se on mitattu muistaakseni yhtä käyntiä lukuun ottamatta joka ikinen kerta. Huolimatta siitä, että mulla ollut se yli 130 koko ajan, nyt vasta loppuraskaudessa laskenut tuonne 110-120:een.
Mites
joko kaikilla on kaikki valmiina vauvaa varten?
Mulla vähän samat tuntemukset kuin
Cothai kertoi...että en mitenkään mahdottomasti vielä toivo, että pitäisi jo vauvan syntyä heti. Ensiksikin siksi, että tosiaan joka tapauksessa raskausaikaa on enää niin vähän jäljellä, että ainakin vielä tuntuu että hyvin malttaa odottaa. Toisekseen siksi, että tuota tekemistä tuntuu vielä riittävän... Lisäksi haaveilen tästä ajasta kun vielä ollaan miehen kanssa ihan kahdestaan, tuntuu niin hurjalta, että niin suuri elämän muutos on niin lähellä!
Kai ne on nämä hormoonit, mitkä heittelee volttia, mutta välillä ihan kamalan haikea olo siitä, että se on sitten ohi tämä kahdenkeskinen elämä :heart: Toisena hetkenä taas ihan kamala ikävä jo vauvaa syliin

Ja jostain kumman syystä musta tuntuu, että mulle tulee vielä tätä vauvamasuakin ihan hillitön ikävä jossain vaiheessa. Vaikka kävely onkin ankkamaista ja kumartelu vaikeaa jne. jne. niin silti; minusta tää vauvamasu on NIIN ihana