=) =)
Matkakuume alkaa olla jo aikamoinen! Nytkin oon kyllä vielä töissä ja huominenkin pitäs jaksaa, mutta pe aamuna me singahdetaan kohti Balia. Sain neuvolalääkäriltä todistuksen lentämistä varten ja kaikki oli muutenkin kunnossa, että ei pitäs olla pelättävää matkalla.
Viime pe oli neuvola ja nyt oli tullu painoo onneks vaan 200g/viikko. Edellisessä neuvolassa lukema oli 750g/viikko. Kokonaisuudessaan paino noussu 6 kg, mikä on varmaan aika normaali painonnousu. Hb oli edelleen hyvä 138 ja sf mitta 23, mikä tuntu kyllä aika isolta, mutta oon aika lyhyt jos se nyt siihen vaikuttaa.
Mulla vaihtuu sitten toukokuussa neuvola! Meiän asuinalueen perheet siirretään sitten toiseen neuvolaan ja ei oo vaihtoehtoja. Mulle tää oli kyllä vaan hyvä uutinen, sillä mun nykynen neuvolantäti vaikuttaa n. 65 vuotiaalta ja OIKEESTI jo vähän dementoituneelta tapaukselta. Ei herätä minkäänlaista luottamusta, eikä kemiat synkkaa. Joten tuskinpa vaihtuu huonompaan.
Kelan paperit sain ja vein meiän palkanlaskijalle, joka lupas toimittaa kelaan tällä viikolla. Nyt jännätään kumpi pakkaus tulee. Mulle kävis kyllä toi 2007 pakkaus hyvin. Ihania vaatteita.
Mies on tulossa mukaan synnytykseen (keisarinleikkaukseen) ja mä haluisin kovasti perhehuonetta, niin vois hoitaa vauvelia siinä alussa, kun mulla tulee olemaan nostelu hankalaa ym. Ja muutenkin kauhistuttaa, että miten mä nyt yksin pärjäisin. Pari kertaa vaan oon pitäny vauvaa sylissä ja ikinä en oo ees vaippaa vaihtanu. No mutta eiköhän sitä opi..
Nyt pitää jatkaa hommia, mutta yritän päästä lukemaan teiän kuulumisia myös reissussa .
T. Julia Orvokki ja Veeti 26+1

B)