P
Pinja
Vieras
Minna ja Liuku, mullakin oli silloin esikoisen aikaan ongelmia vauvan ymmärtämisen ja käsittelyn kanssa. Muistan myös hyvin tuon hermostumisen tunteen ja turhautumisen kun tosiaan tuntui että muut tietävät paremmin miten vauvaa hoidetaan. Yrittäkää vaan luottaa että osaatte parhaiten hoitaa omaa lastanne ja kannattaa puhua noista tunteista jos ei muualle niin täällä ainakin niin ehkä asiat selkiintyy itsellekin paremmin. Mutta luulen että ihan normaaleja tunteita esikoisen kanssa kun elämä silloin muuttuu niin totaalisesti itsellä. Sen takia varmaan vaikka nyt on kolme lasta kotona, tämä viimeinen on tuntunut kaikkein helpoimmalta hoitaa ja aikaakin on jäänyt tosi paljon. Luulen että sitä on jo valmiiksi tottunut tässä 10 vuoden aikana näihin touhuihin ja vaikeuksiinkin lasten kanssa ja nyt vauva tosiaan tuntuu kaikkein helpoimmalta hoitaa.
Kävipä Inari ajoissa yöpuulle, kerrohan kuinka pitkäään unta riitti. En ole perehtynyt noihin kestovaippoihin. Juuri se että niitä on niin paloon eri malleja ja juttuja mitä pitää ostaa ja tietää on tuntunut liian hankalalta mulle joten Pampersia käytetään.
Liuku, meilläkin siis ristiäiset ensi lauantaina. Joten katsotaan miten molemmilla sujunut. Valitetaan anopeista yhdessä...
Kävipä Inari ajoissa yöpuulle, kerrohan kuinka pitkäään unta riitti. En ole perehtynyt noihin kestovaippoihin. Juuri se että niitä on niin paloon eri malleja ja juttuja mitä pitää ostaa ja tietää on tuntunut liian hankalalta mulle joten Pampersia käytetään.
Liuku, meilläkin siis ristiäiset ensi lauantaina. Joten katsotaan miten molemmilla sujunut. Valitetaan anopeista yhdessä...